Jäi vähän kalvamaan asia, mitä mies sanoi
Hän siis sanoi, että eikö olekin hassua, että kaikki menestys, mitä minä olen saavuttanut elämässäni, on tapahtunut sen jälkeen, kun ryhdyin parisuhteeseen miehen kanssa.
Se miksi tuo jäi kaivertamaan on pieni shokki, ettei mies ole tainnut koskaan nähdä minua menestyneenä elämässä aiemmin. Todellisuudessa olen tehnyt koko elämäni kovasti töitä ja saavuttanut todella paljon. Niistä saavutuksista ehkä yli 80% on ajalta ennen kuin tapasin mieheni, eli se miehen väite on ihan räikeästi väärä.
Onko tuo miehen suhtautuminen mielestänne ihan normaalia? Onko se vain täysin ymmärrettävä ajatusvirhe, kun hän ei ole tietenkään tuntenut minua ennen tapaamistamme, vai onko se mielestänne vähättelyä?
Kun mietin, miten näen miehen elämän, niin en minä koe, että se hänen aikaisempi elämänsä olisi ollut merkityksetöntä vaan ajattelen, että siihen sisältyy kaikenlaisia mielenkiintoisia ja arvokkaista kokemuksia ja asioita, joita hän on tehnyt.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kommentti : Tuo ei ole vähättelyä vaan hänen oman itsensä pönkittämistä. "Onnistuit vasta MINUT tavattuasi". Egoistinen kommentti. Heikkoa feminiinistä energiaa. Tosimies ei tuollaisia sano. Ei tulisi edes mieleenkään.
Kyllä voisi sanoa, jos nainen ei tajua, että mies on laittanut hänet polulle, josta on seurannut menestyksiä. Jos vaikka oli vasuri joka tavoitteli huuhaata, mutta sittemmin tehnyt jotain jolla todellista arvoa.
If you don't watch the news, you're uninformed. If you do watch the news, you're misinformed.
-Denzel Washington
Vierailija kirjoitti:
If you don't watch the news, you're uninformed. If you do watch the news, you're misinformed.
-Denzel Washington
Fiddlesticks, väärä ketju.
Sä voit ottaa lausuman puheeksi ja rauhallisesti todeta ja todistaa että se ei pidä paikkaansa. Sun mies tulee varmasti ajan kanssa puhumaan muutakin potaskaa, kuten varmaan sinäkin. Kohauta hartioitasi ja unohda. Ei se ole niin vakavaa, miehen puheet nyt vain eivät ole punnittua ja tutkittua puhetta.