Uusi nainen
Aina välillä on ollut näitä, mutta nyt en mahdu sisään.
Mikä ratkaisuksi?
Kommentit (8)
No ei sellasta kalua olekkaan joka ei mahtuis! Mahtuuhan sieltä lapsikin. Vai oletkos sittenkin norsu?
Vierailija kirjoitti:
No ei sellasta kalua olekkaan joka ei mahtuis! Mahtuuhan sieltä lapsikin. Vai oletkos sittenkin norsu?
Mulla on aika paksu.
ap
Minullakin on paksu ja naisystävä on tiukka. Harrastamme suuseksiä ( minä annan!) noin 15 minuuttia aina ensin. Keittiön pöydällä tai sängyssä. Samalla joko kaksi sormea, dildo tai vibradildo sisään. Minulla on tietysti erektio koko ajan. Kyllä se kivikova penis 15 minuutin aikana löystyy ja ohenee hieman. Sitten ruiskulla liukkaria sisään ja tuubista suoraan häpyhuulille paljon ja jo mahtuu. Näin meillä jo muutama vuosi. Jos näin ei toimi, suosittelen käyntiä gynellä. Ei tiukkaa helmeä pois kannata antaa.
Jos ei tavallinen liukkari auta niin silikoniliukkaria ruiskulla sisään. Pitäis onnistua koska tarkoitettu yleensä peppuhommiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tavallinen liukkari auta niin silikoniliukkaria ruiskulla sisään. Pitäis onnistua koska tarkoitettu yleensä peppuhommiin.
Kannattaa uskoa. Täällä homot näyttää mistä kana pissii, eikä normaaleille miehille jää sanan sijaa.
Mulla ei oo tiukka vaan löysä pillu, mutta silloin kun olin isomunaisen miehen kanssa, niin hän antoi aina ensin suuseksillä yhden orgasmin jonka jälkeen paikat oli vastaanottavaisemmat.
Olisi se sisään mennyt ilmankin, mutta paljon paremmin se meni hyvin nuoltuun ja jo kerran saaneeseen.
Päästät kissan ulos samalla kun menet pihan poikki ulkohuussiin