Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko FitFarm?

Vierailija
06.01.2014 |

Tekisi mieli kokeilla. Kuusi viikkoa 49e. Kannattaako maksaa? Kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut goFatGo -dieetillä ja se todella toimi. Toki kurinalaisuutta pitää olla, mutta ruokamäärät olivat sellaisia, että niillä ei kyllä nälkä päässyt yllättämään.

Vierailija
2/7 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii jos todella noudattaa ohjeita niin treenauksessa kuin dieeteissäkin. Niinhän se tahtoo olla kaikessa, jos haluat tuloksi sinun on annettava oma panoksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii jos teet just niin kuin sanotaan! Ja kun et itse sovella mitään vaan uskot, että ohjeet on juuri ne mitkä annetaan, niin aivan taatusti toimii.

Vierailija
4/7 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ystävä pudotti 17kg jollakin noista Jutan dieeteistä (en nyt kyllä muista millä). Oli kyllä tarkat ohjeet joita seurasi.

Vierailija
5/7 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se toimi, jos ei ole omaa motivaatiota ja itsekuria ollenkaan. Mikään ei toimi! :D

Vierailija
6/7 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden viikon ruokaohjelman seuraaminen pudotti 6 kg ilman liikuntasuosituksia. Toimii, jos motivaatio kohdallaan, eikä ala soveltamaan sapuskoikta.

Vierailija
7/7 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Kyseessä ei ole edes mikään uusi juttu vaan ihan perinteinen fitness-immeisen ruokavalio. Itse olen aikanaan pudottanut vastaavalla kiloja sen verran että vaatekoko kutistui koosta 44 kokoon 36. Aikaa tosin meni enemmän. Toimii taatusti jos ei rupea itse  "soveltamaan"; tuota näkyy kaikenmaailman blogeissa ja muissa kommenteissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän