En taida rakastaa miestäni enää. :(
Tuntuu ikävältä. En tiedä milloin mun tunteet loppuivat, olen yrittänyt ajatella miestä positiivisesti. Yrittänyt rakastaa taas. En tunne mitään. Mies on hyvä kaikinpuolin. Mitään suurta tunnetta en ole etsimässä. Miten eteenpäin? Odottelenko vain jos tunteet palasivat? Voiko niitä saada takaisin?
Kommentit (8)
Kyllä tunteet voivat tulla takaisin ja varmasti tulevatkin, jos mies on hyvä mies kaikin puolin. Minulla on ollut samaa ongelmaa mutta olen huomannut ongelman olevan itsessäni. Jos olen stressaantunut, tuntuu mieskin ihan tylsältä. Oletteko käyneet leffassa tai syömässä pitkään aikaan kahdestaan? Se auttaa.
Jätä se sika heti ja etsi uusi mies!
Mies ei ole sika enkä aio häntä jättää.
Meillä on yhteisiä harrastuksia, joita teemnme yhdessä ja erikseen. Harvemmin ehdimme tehdä mitään parisuhdejuttuja, kuten ravintolaillallisia tai leffassa käyntejä. Tavallista arkea yleensä. Meillä ei oikein ole lapsenvahteja.
Surettaa etten tunne mitään miestäni kohtaan. Joskus oikein yritän saada itseni tuntemaan jotain, epätoivoista..
ap
Mies ei ole sika enkä aio häntä jättää.
Meillä on yhteisiä harrastuksia, joita teemnme yhdessä ja erikseen. Harvemmin ehdimme tehdä mitään parisuhdejuttuja, kuten ravintolaillallisia tai leffassa käyntejä. Tavallista arkea yleensä. Meillä ei oikein ole lapsenvahteja.
Surettaa etten tunne mitään miestäni kohtaan. Joskus oikein yritän saada itseni tuntemaan jotain, epätoivoista..
ap
Ja tosi harvoin pystymme nykyään harrastaakkaan yhdessä. Toinen on yleensä lasten kanssa. Ei tämä tilanne tosiaan taida auttaa asiaa. Pitää jotenkin yrittää järkätä aikaa miehen kanssa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 03:25"]
Ja tosi harvoin pystymme nykyään harrastaakkaan yhdessä. Toinen on yleensä lasten kanssa. Ei tämä tilanne tosiaan taida auttaa asiaa. Pitää jotenkin yrittää järkätä aikaa miehen kanssa.
Ap
[/quote]
Kannattaa muistaa, että avioliittolupauksessa ei luvata, että rakastetaan, vaan että tahdotaan rakastaa. Tahtoa osoitat kirjoituksessasikin. Pidä siitä tahdosta kiinni ja kyllä se rakkauskin palaa.
Normaalia vanhenemista. Rakkaus muuttuu kaveruudeksi ja kunnioitukseksi toista kohtaan. Tunteen paloa et tule enää kokemaan, vanhoja tapahtumia tulee mieleen ja niiden keskellä on hyvä elää. Kyllä se elämä taisi olla tässä!
m45
Kyllä tunteet voivat tulla takaisin ja varmasti tulevatkin, jos mies on hyvä mies kaikin puolin. Minulla on ollut samaa ongelmaa mutta olen huomannut ongelman olevan itsessäni. Jos olen stressaantunut, tuntuu mieskin ihan tylsältä. Oletteko käyneet leffassa tai syömässä pitkään aikaan kahdestaan? Se auttaa.