Apua!! Voinko olla raskaana!?
Siis minulla oli lyhyet kuukautiset jonka ( 3pv kesti) jälkeen tuli ruskeaa vuotoa ja on pientä vatsan jommotusta/särkyä ja arat rinnat.. Onko mahdollista, ja onko jollain jolla ois käyny näin.. En ehtiny vielä tehdä testiä..
Kommentit (11)
Minulla on ollut raskauden aikana melko runsastakin vuotoa. Kirjallisuudessa esitetään tämä mahdollisuus myös usein. Eli voitte olla raskaana.
Olen ollut yhdynnässä, ja raskaus on toivottu, mutta noi menkat hämää, ku ei tiedä ollaanko vai eikö olla. Jää nähtäväksi!
Kiitos kun jaoit pilluvuotosi kanssamme, mutta valitettavasti me emme voi tietää vastausta kysymykseesi.
Raskaaksi voi tulla aina, jos on ollut yhdynnässä, jos on jäänyt jotenkin epäselväksi. Täältä asia tuskin selviää. Aika näyttää.
Raskaaksi voi tulla jos on nainen ja ollut yhdynnässä miehen kanssa.
Teepä testi a.s.a.p. Täältä käsin on niin vaikea sanoa mitään.
Mulla kävi noin. Lyhyet, rusehtavat kuukautiset ja vuodon loppumisen jälkeen raskausoireita. Vahva plussa testiin. Neuvolassa ei aluksi uskottu että olisin raskaana, mutta ultrassa sitten todennettiin ja gyne sanoi että joskus tulee ns. valekuukautisia. Vuotoa tuli myös viikoilla 8 ja 12. Raskaus jatkui normaalisti loppuun asti.
Up... Mäkin haluun tietää