Aloitan Superdieetin 6.1, muita?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 00:01"]
Kato oliko siellä ukk osiossa.
[/quote]
En löytänyt :( Katsoin mielestäni kaikki läpi.
Oliko foorumilla aiheesta joku kysyny? Nyt en muista, mistä ite löysin. :(
sinulle joka mietit lähteekä kaikki 15kg, tuo ryhmä minkä valitset tarkoittanee sitä paljonko sinulla on ylipainoa = pudotettavaa ja eihän se nyt kaikki lähde jos pudotettavaa on paljon. Itse olin Superdieetillä vuosi sitten ja pudotin ilman liikuntaa, pelkällä ruokavaliolla 9kg, uusi dieetin omatoimisesti, taas ilman liikuntoja ja pudotin n. 7kg, toki kun pudotettavaa ei enää niin paljon ollut ja pidin enemmän vapaasyöntipäivä kun oli joulut yms välissä...dieetti todella toimii , mutta suosittelen noudattamaan sitä kirjaimellisesti, ihmettelen porukkaa jotka maksavat siitä ja sitten noudattavat sitä noin suunilleen, eli syövätkin melkein samaa kun muu perhe ja sitten ihmetellään kun ei toimi.
Rahka kuuluu olla rasvatonta maitorahkaa, ei maustettuja tai proteiini rahkoja. Vihannekset on vihreitä vihanneksia , niitä ei siis ole esim, tomaatti, punainen parika, porkkana..vaan todella kyse on vihreistä vihanneksista (pl. palkokasvit) ja poikkeuksena esim. sipuli, kukkakaali...
22 vielä jatkaa...itse olen jo niin tottunut muutaman kerran jälkeen siihen että kaikki ruoat voisi mennä puntarin kautta, että voisin syödä aina näin, ainut ongelma on se että kauppalaskumme ovat tuplantuneet dieetillä olon myötä, ei ole halpaa syödä mm. 21 purkkia rahkaa 7 pussia pakastemarjoja, 3kg vihreitä vihanneksi + kaikki lihat yms...viikossa! + jos meinaa syödä kaikki lisäravinteet, omegat ja c vitaiinit olen itse syönyt ja ekalla kerralla myös fatburnerit
Aerobinen 4krt/vko ja ainakin kotiohjelmassa tehdään molemmat osiot 2krt/vko, eli yhteensä 4krt/vko.
Kotiohjelmaan ei kuulu kahvakuula eikä kuntosali.
Kyllä ne siellä treeniohjeissa lukee, aika alhaalla :)
Onko pakastealtaassa jotai hyviä pusseja missä ois vain vihreitä vihanneksia? :D
Ostin lidlistä pakastepinaattia ja ruusukaalia,sekä kiinankaalia, jäävuorisalaattia,kurkkua ja sipulia
jos näillä alkuun...
Kyllä mä ajattelin kotiohjelmaa ja kahvakuulaa sekoitella ku tänään just kahvakuulan menin ostamaan :(
Älä aloita superdieettiä, äläkä mitään dieettiä. Tulet loppujen lopuksi ainoastaan läskistymään 99% todennäköisyydellä. Syö mielummin järkevästi ja noudata ruokavaliota, jota voit jatkaa koko loppuelämäsi, silloin laihdut hitaasti ja pysyvästi.
T: kokemuksen syvä rintaääni, joka ei kyllä itsekään uskonut tälläisia juttuja vielä kaksi vuotta sitten
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 00:43"]Kyllä mä ajattelin kotiohjelmaa ja kahvakuulaa sekoitella ku tänään just kahvakuulan menin ostamaan :(
[/quote
mä kans! :)
Saahan niitä sekoitella mutta ei ole pakko!
No, miten on alkanut eka päivä? Mä mietin osallistumista Liten Weight Loss -ryhmään, sillä mun pää ja kroppa ei kestä tuota Superdieettiä. WL-ohjelmassa on käsittääkseni vähän enemmän hiilareita ja kaikenvärisiä vihanneksia... Mutta tsemppiä kaikille!
Voiko tällä ruokavaliolla olla raskaana?
Hyvin on alkanut, aamurahkat ja vedet honastu. Kohta lenkille koiran kanssa.
nro 4
Siellä foorumilla joku suosittelikin vaihtelemaan ohjelmia. Sillä tavalla saa monipuolisuutta ja vaihtelevuutta treeneihin, ei ole aina vain samaa. Ja jos alkuvaiheesta asti vaihtelee, niin muidenkin ohjelmien liikeet tulevat tutuiksi. Loppuvaiheen raskaampiin treeneihin voi olla vaikea siirtyö "kesken kaiken". Toki voi mennä samalla treenilläkin koko ajan, mutta se ei siis ole mikään erityinen tavoite. Itse ainakin yritän vaihdella eri treenejä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 00:43"]
Kyllä mä ajattelin kotiohjelmaa ja kahvakuulaa sekoitella ku tänään just kahvakuulan menin ostamaan :(
[/quote]
Täytyy aloittaa vasta huomenna, kun en ehtinyt kaikkea valmisteluja tehdä. Systeemi olikin monimutkaisempi kuin oletin.
Aloitan sillä vanhalla gfg-systeemillä, missä ei ole esim. rajoitettu vihannesten väriä. Viime vuonna lähti viitisen kiloa 6 viikossa. Enemmänkin olisi varmasti lähtenyt mutta perjantaisin tuli otettua alkoa.
Kyllä näen treeniohjeet mutta ei ole kerrottu montako mitäki treeniä viikossa? :O Monestiko on se aamuaerobinen esimerkiks? Monestiko kuntosali? Monestiko kahvakuula? Paniikki iskee..