Kasvukivut käsissä ja keskellä päivää??
Olen jo 13 vuotias tyttö ja kasvukipuja ollut kyllä koko elämän ajan. (ei kyllä varmaan ikäluokan 11 jälkeen paitsi nyt taas) Mulla oli myös polvissa joskus niin pahoja kipuja että kaaduin maahan siitä kivusta. Lääkäri vain sanoi kasvukivuksi.
Mutta itse asiaan. Eli siis nyt tossa perjantai 9.10 noin klo. 12.00 eli ihan iltapäivällä alkoi järkyttävä kipu vasemmassa käsivarressa/kyynerpäässä ja sitä jatkui melkein koko päivän.
Lauantai tuli ja menin lenkille jossa sattui myös oikeaan jalkaan siis aamusta/päivästä. Ja ilman myötä alkoi taas sattua vasempaan käteen ja jouduin nukkumaan menossa ottamaan kuuman kauratyynyn käteen auttamaan kipua.
Nyt on sunnuntai ja noin klo 22 alkoi taas kipu käsivarressa.
Alan nyt siis miettimään, että voiko tämä olla jotain muuta kun olen jo 13, normaalit kasvukivut tulevat vain jalkaan ja ne yleensä tulevat illalla/yöllä. Niin että vastauksia tänne kiitos! :)
Minulla on sama, outoja kasvukipuja polvissa ja nilkan/kantapään alueella, joskus tulee käsiin. Pahimmat tulee yleensä yöllä ja joskus keskellä päivää. Tälläkin hetkellä jalassa kasvukivu,t ei oo ollu näin pahoja, kun viimeksi ihan pienenä. En tiedä mitä teen käyn varmaan terveyden hoitajalla, jos tämä vielä jatkuu. T: 13-vuotias tyttö