Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit kaksoset, pukisitko heidät samoihin asuihin?

Vierailija
05.01.2014 |

Ehkä joskus voisin tehdä näin, mutta mieluiten pukisin eri lailla. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus on kiva pukea ne samanlaisiin kun se on jotenkin huvittavan näköistä kun mulla on yhtäkkiä kaksi samanlaista lasta :) Ja kyllä meillä on ainakin sellaiset persoonat ettei se samanlaisiin pukeminen niiden identiteettiä tai omantunnon arvoa latista...

Vierailija
22/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut liikaa kauhuelokuvia ja kaksoset näyttävät musta pelottavilta. Eli en todellakaan.

RED ROOM!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksoset, identtiset pojat. Ei ikinä olla puettu samoihin vaatteisiin samaan aikaan. Sukulaisiakin ollaan koitettu saada tajuamaan, että ovat yksilöitä.

Vierailija
24/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksosvauvat. Mut tyttö ja poika, niin erilaisiin puen.  Ovat toistaiseksi aika samannäköiset, joten  sukulaisetkin tunnistaa helpommin, kumpi on kumpi, kun vähän värikoodaa vaatteilla :) No ulkopuvut äitiyspakkauksesta on toki samanlaiset.

Vierailija
25/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mustakin kaksoset on pelottavia, ja nyt mulla on itelläni sellaiset :) Ja siis huvittelen pukemalla ne pelottaviksi samanlaisiksi... HOHTO.

14

Vierailija
26/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on identtiset kaksospojat. Pienenä puin heidät samanlaisiin, mutta erivärisiin vaatteisiin, tai kokonaan erilaisiin. Nykyään kun ovat jo isoja (12v) he pukeutuvat aina täysin erilaisiin vaatteisiin. Aikansa sain tehdä töitä sukulaisten (varsinkin äitini) kanssa, että sain heidät oppimaan, ettei vaateiden tarvitse eikä mieluiten edes saa olla samanlaisia. Äidilläni tuo "kaikkea on oltava kaksi"-ajattelu meni välillä täysin yli. Meillä on tänäkin päivänä esim kaksi täysin samanlaista kaukoputkea, koska hänen mielestään tottakai molemmille piti olla oma, eikä vuorotella voinut kuten keskivertosisarukset olisivat kyselemättä tehneet...

Vierailija
27/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:31"]

Olen katsonut liikaa kauhuelokuvia ja kaksoset näyttävät musta pelottavilta. Eli en todellakaan.

RED ROOM!

[/quote]Mikäli viittaat Hohtoon niin se on REDRUM eikä mikään red room.... 

Vierailija
28/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin A:lle sinistä ja B:lle vihreetä ja opettaisin vaihtamaan paitaa keskenään aina useaan otteeseen päivän mittaan (jos ovat identtisiä). Olisi niin kivaa katsoa erottaako muut kumpi on kumpi =D

Vierailija
29/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaksonen ja aina oltiin samanlaisissa vaatteissa pienenä. Minun mielestä lapsuuskuvat on ihania, kun käsikädessä siskon kanssa pönötetään samanlaisissa mekoissa. :D

Vierailija
30/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyttökaksoset, enkä koskaan ole pukenut heitä ihan täsmälleen samanlaisiin vaatteisiin. Osittain tämä johtuu ihan käytännön syistä, sillä kierrätän kaksosille isosiskon vaatteita eikä niitä koskaan löydy kahta samanlaista. Nyt ovat koululaisia ja pukeutuvat aina erilailla. Vaikka joitakin vaatteita on kaksi samanlaista, niin koskaan eivät halua pukea niitä päälleen yhtä aikaa.

Vierailija
31/31 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaksonen (identtinen) ja olen huomannut, että kaksosten samanlaiset vaatteet tai ylipäänsä vaatetus on ongelma yleensä kaikille muille paitsi kaksosille itselleen. Ei kaksoslapsikaan ole mikään typerys, joka kuvittelee, että olisi sama ihminen kuin sisaruksensa, vaikka olisi samanlaista päällä. Meillä ainakin taisi mennä niin, että alkuun äiti osti yleensä samanlaiset vaatteet (välillä eri väreissä toki ja välillä erilaisiakin vaatteita),ei varmaan jaksanut kiertää kauppoja ja etsiä samantasoisia, mutta erilaisia vaatteita. Sitten jossain vaiheessa me lapset suostuimme pukeutumaan vain samanlaisiin vaatteisiin, kun taas sitten myöhemmin vain erilaisiiin. Ikinä ei ole samanlaisista tai erilaisista vaatteista jäänyt mitään traumaa.

Päättäköön jokainen miten pukee lapsensa. Harvemmin sitä kritisoidaan jos eri-ikäisillä sisaruksilla on samanlaista päällä, mutta auta armias jos ovat kaksoset niin se onkin jotain kauheaa.