Minkä merkkisiä alusvaatteita sinulta löytyy?
Kommentit (15)
Tällä hetkellä löytyy seuraavia: DKNY, Calvin Klein, Victoria's Secret, Elle Macpherson, Gilly Hicks, Cosmopolitan, Esprit, Triumph, Wonderbra. Saattaa olla muitakin mut en nyt jaksa muistaa kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:13"]
No mitähän tälläkin tiedolla teet? Triumph
[/quote]Ihan vaan uteliasuuttani kyselen, itselle tuntuu etenkin hyvin istuvien rintsikoiden löytäminen olevan vaikeaa... ap
Gucci ja LV sopivat parhaiten, joskus myös D&G, mutta en tykkää kuoseista
No tuota ... millähän lailla tieto minun käyttämistä tissiliivimerkeistä auttaa löytämään sinulle sopivia rintsikoita?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:13"]
[/quote]Ihan vaan uteliasuuttani kyselen, itselle tuntuu etenkin hyvin istuvien rintsikoiden löytäminen olevan vaikeaa... ap
[/quote]
New yorkerista löytyy kivoja alusvaatteita
HM ja Cubus (vain alushousut), Calvin Klein, Wonderbra ja Victoria's Secret. Kolmelta jälkimmäiseltä merkiltä oon löytänyt itselle parhaiten istuvat liivit. Alushousujen kanssa ei niin väliä, niin niissä suosin edullisempia merkkejä.
Se pitää vaa kokeilla eri kauppoja ja merkkejä, et löytää hyvät alusvaatteet. Rintsikoitten ostaminen on kyl tosi turhauttavaa.
Se pitää vaa kokeilla eri kauppoja ja merkkejä, et löytää hyvät alusvaatteet. Rintsikoitten ostaminen on kyl tosi turhauttavaa.
Itse en suuririntaisena tosiaankaan osta mistään halpiskaupoista, koska joskus olen yrittänyt, mutta ne eivät ole tukevia ja usein ei kokojakaan ole. Mene alusvaatekauppaan ja ota asiakaspalvelu sielä vastaan, saanet hyvät liivit.