Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulkitsisit tämän?

Vierailija
05.01.2014 |

Minulla on vähän kinkkinen tilanne ystävän kanssa. Ystävä odottaa lasta pian syntyväksi ja kun laittelimme viestiä ja mainitsin että ollaan haaveiltu toisesta lapsesta ja alamme ehkä yrittämään, niin tuli vain viesti että meidän ei vielä kannattaisi ja sen jälkeen ei enää ole vastannut mitään. Yleensä hän on se innokkaampi osapuoli joka on äänessä. En vain ymmärrä mikä tuossa nyt oli, mikä hänet sai jotenkin loukkaantumaan?

Minä olen kumminkin alusta asti ollut mukana hänen odotuksessaan edes jollain tapaa. Alusta asti olen kuunnellut kun hän valittaa kuinka väsyttää ettei jaksa, kun nähdään häntä alkaa aina huippaamaan ja pitää tuolia viedä, olen ultrakuvat katsellut ja kuunnellut innokkaat sepustukset. Joka ikinen kerta kun yhteyttä pidetään olen vain hänen raskaudestaan asioita kuunnellut, joskus jopa hän kysynyt mitäs minulle kuuluu tai tyyliin "niin etkös joskus sanonut että aijotte uuden auton ostaa" ja kun vastaan niin ei koskaan vastaa siihen mitään, sitten jutut siirtyy taas hänen elämäänsä ja odotukseen. Silloin kuin minä odotin kysyi joskus että no millos se laskettu aika nyt olikaan. Eikä se kyllä minua haittakaan koska en jaksanut raskaudestani sen kummempaa numeroa tehdä.

Tuntuu vain, että tämä ystävyyssuhde ei ole sellainen mitä ystävyyssuhteelta toivoisin. Asiasta tekee hankalan myös se, että hän on lapseni kummi. Olen jopa harkinnut vähäksi aikaa laittavani yhteydenpidon jäihin siksi aikaa kunnes hänen lapsensa syntyy että jos hän sitten vähän rauhottuisi. En kehtaa hänelle sanoa mitään koska on todella herkkä ihminen ja nyt vielä raskaana niin siitähän se riita varmasti syntyisi. Koitan vaan antaa olla, mutta kummastuttaa. :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa uuvuttavan hankalalta :D siis kaikenkaikkiaan, sinun miettimistesi määrä etenkin. Ehkä se on kirjoitustyylisi "Ystävä odottaa lasta pian syntyväksi ja kun laittelimme viestiä ja mainitsin että ollaan haaveiltu toisesta lapsesta ja alamme ehkä yrittämään, niin tuli vain viesti että meidän ei vielä kannattaisi ja sen jälkeen ei enää ole vastannut mitään." PUUH.

kannattaisiko nyt kuitenkin kertoa mitä pienessä mielessäsi kelaat ja analysoit. Kun jokatapauksessa olet nyt etäännyttämässä itseäsi hänestä. Vai pelkäätkö konflikteja niin paljon? 

Vierailija
2/8 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksinkertaista. Se tietää, että sun mies pettää sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:18"]

Kuulostaa uuvuttavan hankalalta :D siis kaikenkaikkiaan, sinun miettimistesi määrä etenkin. Ehkä se on kirjoitustyylisi "Ystävä odottaa lasta pian syntyväksi ja kun laittelimme viestiä ja mainitsin että ollaan haaveiltu toisesta lapsesta ja alamme ehkä yrittämään, niin tuli vain viesti että meidän ei vielä kannattaisi ja sen jälkeen ei enää ole vastannut mitään." PUUH.

kannattaisiko nyt kuitenkin kertoa mitä pienessä mielessäsi kelaat ja analysoit. Kun jokatapauksessa olet nyt etäännyttämässä itseäsi hänestä. Vai pelkäätkö konflikteja niin paljon? 

[/quote]

No ehkä hieman. En tykkää riidellä ihmisten kanssa. :)

Vierailija
4/8 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla luonteeltanne aika erilaiset. Hän puhuu asioistaan, sinä taas odotat, että kysytään. Tuo vaan rohkeammin esille asioitasi, jos sitä haluat.

Vierailija
5/8 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se aikoo antaa oman vauvansa teille?

Vierailija
6/8 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ystävälläsi loppuraskauden ajan hormoonit heittää volttia, hänellä on mielialan muutoksia ja paljon muuta ajateltavaa juuri nyt. Ole kannustava, kysy onko ystävälläsi kaikki hyvin? Painaako jokin asia se mieltä. Tekstarin/ mailin sijasta laita sille vaikka kiva kortti. Se piristää aivan eri lailla.

Vierailija
7/8 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän aattelee että sen vauva on nyt ykkönen ja sä olet lähdössä pilaamaan kaiken omilla hhaveillasi.

Vierailija
8/8 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:54"]

No sehän aattelee että sen vauva on nyt ykkönen ja sä olet lähdössä pilaamaan kaiken omilla hhaveillasi.

[/quote]

En kyllä nyt ihan ymmärtänyt mitä tuolla ajoit takaa? Miten se nyt hänen elämäänsä vaikuttaisi jos me toisen lapsen saisimme, tottakai hänen lapsi olisi hänelle itselleen ykkönen silti. :)

ap