Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te valitatte maskin käytöstä. Ei se ole vaikeaa.

Vierailija
11.10.2020 |

Täällä Saksassa on pakko pitää maskia kaupassa yms.
Äkkiä siihen tottuu.

Lopettakaa uliseminen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään paikallisessa prismassa, yhdelläkään ei ollut maskia. Perjantaina kun kävin, niin oli yhdellä pariskunnalla. Tosin mies laittoi maskin välillä kaulalle ja sitten taas takaisin, muutaman kerran. Ei joka paikassa mennä mukaan tällaiseen hömpötykseen.

S-ryhmä kai vaatii nyt henkilökunnalta maskin käyttöä. Lähi-Alepassa oli toissailtana myyjä hyllyttämässä tavaroita maski leuan alla. En tuomitse, on varmaan kypsää joutua pitämään sitä koko työpäivä.

Voi myös olla ettei hän vain pysty pitämään maskia koko ajan naamalla. Olen perusterve hyväkuntoinen ihminen ja pidemmällä kauppareissulla kassajonossa jo tuntuu siltä,että pyörryttää eikä happi riitä. En voisi kuvitellakaan olevani se päässä koko päivää. Mulla on tosin sellaisia parempia kangasmaskeja. Ehkä joku täysin hyödytön ohut paperimaski menisi pidempään.

Vierailija
42/48 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, että maskitkin ovat vaikeita käyttää.  Nykyajan ihmiset ovat oikeita vässyköitä.  

En kutsuisi vässyköiksi. Minulla on uniapnea, nukun joka yö maski naamalla. Jotenkin haluaisin että päivisin voisin hengitellä ilmaa vapaasti. Kannattaa miettiä että on sairauksia ja sairaita jotka ei välttämättä pysty käyttämään maskia. Ihan varmasti muuten kyllä huolehtivat kykyjensä mukaan tautien leviämisestä. Ei pitäisi olla liian jyrkkä ajattelutavassaan, meitä on niin monenlaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeista valittavat vaikuttavat ihan suoraan sanoen olevan varsin heikkohermoisia moniongelmaisia. Jopa lapseni osaa käyttää maskia ja minäkin käytän maskia ihan helposti, vaikka on astma. Korvienvälistä se taitaa olla kiinni.

Vierailija
44/48 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökaava työkaveri näytti savulla että on ohi- ja läpivuotoja. Ei siis mikään täyssuojaava. Luultavasti hiukan enempi hyötyä kuin haittaa.

Vierailija
45/48 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
46/48 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimme Suomessa kokeilla maskittomuutta ja katsoa kuinka käy ihan noin niin kuin käytännössä. Itse olen maskia kokeillut, en voi käyttää, koska mulla on muutenkin hengitysvaikeuksia.

Vierailija
47/48 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan siksi, että olen henkilö, joka katsoo aiheelliseksi valittaa kaikesta turhasta. Olen typerä ja kitisen kaikesta, sillä kuvittelen maskisuosituksen olevan puuttumista minun perusoikeuksiini. Lisäksi usein vetoan Suomen lakiin kaikessa mahdollisessa, jossa jollain tavalla velvoitetaan minua tekemään jotain. Väitän tietäväni lain ja asetukset, vaikka todellisuudessa en ymmärrä niistä mitään. Lopuksi totean vielä, että esitän omat mielipiteeni ehdottomina faktoina. Siis vain ne asiat ovat totta, joiden kanssa minä olen samaa mieltä. Jos en pidä jostain tai olen eri mieltä, eivät tällaiset asiat voi olla faktaa. Jos joku esittää minua koskevan kehittämisehdotuksen tai neuvoo minua, raivostun välittömästi ja otan sen henkilökohtaisena loukkauksena, sillä minä tiedän kaiken eikä minua tarvitse neuvoa.

Vierailija
48/48 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin käyttöön tottuu hetkessä.