Mihin kaupunkiin kannattaisi muuttaa, jos etsii 30-35v naista, joka haluaa miehen ja perheen, eikä oleta mitään älytöntä luksus seurapiiri instagram -elämää?
Kommentit (26)
Mä olen pari vuotta liian vanha. En ole facebookissa, instassa tai vastaavissa. Meikkaan harvoin enkä omista esim sateenvarjoa. Mulla on omistusasunto, mutta en arvosta pintaliitoa tai poseerausta. Valitettavasti kohdalleni on sattunut lähinnä pinnallisia miehiä (tämä ei korreloi mitenkään miehen oman ulkonäön kanssa), jotka pelkäävät kuraa ja sadetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalta löytyy naisia jotka ei harrasta somea ollenkaan. Ja ennenkuin joku kimmastuu; löytyy tietenkin myös niitä somellisia 🙂
Kyllä maallakin naiset harrastaa sormea.
Juuri näin sanoinkin. Täällä on kuitenkin myös niitäkin joilla some ei ole käytössä. Itse esimerkiksi en osaa käyttää instaa ollenkaan enkä ole tuttavapiirissäni harvinaisuus. Olen 34v.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pari vuotta liian vanha. En ole facebookissa, instassa tai vastaavissa. Meikkaan harvoin enkä omista esim sateenvarjoa. Mulla on omistusasunto, mutta en arvosta pintaliitoa tai poseerausta. Valitettavasti kohdalleni on sattunut lähinnä pinnallisia miehiä (tämä ei korreloi mitenkään miehen oman ulkonäön kanssa), jotka pelkäävät kuraa ja sadetta!
Sateenvarjoa?🤨
Naisen voi löytää mistä vaan ja sitten yhdessä muuttaa kivaan paikkaan.
Jos olet valmis muuttamaan, etsi ensin se nainen, sitten on helppo muuttaa perästä. Jos tämä ei käy, paras neuvo on että yliopistokaupungeissa on eniten sinkkunaisia.