Canada goose takkini repesi
Joululahjatakki on jo revennyt vetskarin vierestä. Ihan kusi laatua. Mihin reklamoin? Suoraan toimittajalle vai kauppaan?
Kommentit (8)
Voi ei. Ja noin kallis takki. Myyntipaikka hoitaa reklamoinnin ja varmaan saat jopa rahasi takaisin, mikäli ei ole antaa samanlaista tilalle. Terveisin vaatekaupan myyjä
Oletko riuhtaissut takkia väkivaltaisesti? Ihmetyttää että on päässy repee.
Omasta mielestä en riuhtaissut kovinkaan paljon, vaan vetskarin väliin jäi kangasta ja on sitä edelleenkin siellä, koska huomasin, että sauma on alkanut purkaantua, niin en poistanut kangasta vetskarin alta. Kuitti löytyi, joten ensi viikolla pitänee selvitellä asiaa. AP
Mikä laatu! Mikä noissa takseissa maksaa? En ole kuullut, että kovinkaan monen takin ompeleet alkaisivat metkkituotteilla heti kättelyssä purkaantua. Vissiin maanantai kappale ja ollut tiukassa sovituksessa.
Joku ostanut taas kerran liian ahtaan takin itselleen ja jatkanut vielä syömistä uudenvuoden yli. Tai joku turvokki kaveri oli vähän kokeillut takkia.
Onko varmasti aito? Onkohan noissakin laatu heikentynyt? Mulla jo vuosia vanha kensington ja joskus olen saanut kangasta vetoketjun väliin, mutta ei ole hajonnut, vaikka olen riuhtaissut. Tee reklamaatio.
toimita ta takaisin kauppaan? Jos ei ole kuittia, niin toimitajalle sitten. Kantsii kertoa, että sulla on suosittu blogi, johon aiot asiaa purnata ellei tule rahoja takas.