Kuinka kauan olit ulkona tänään?
Nyt joululoman aikana ulkoilut ovat jääneet vähän vähiin. Eilen en ollut ulkona varmaan varttia kauempaa, tänään kävin 7 vuotiaan kanssa parin tunnin metsäkävelyllä.
Kommentit (15)
Yli puoltoist tuntii oon ollu koirien kaa lenkillä. Koht lähen taas. Harmi vaan, et tuli jo pimeetä. Olis pitäny älytä lähtee aikaisemmin. Kesää odotellessa.
Kävin aamupäivällä reilu 30min kävelylenkin, lapset ulkoili omalla pihalla tunteroisen ja ollaan käyty jäähallilla luistelemassa, mentiin kyllä autolla.
Nyt ilta luultavasti kotona. Ellei sitten innostuta vielä hetkeksi puistoon tai kävelylle
Joka päivä ollaan kyllä ulkoiltu, enemmän tai vähemmän. Itse käyn päivittäin lenkillä 40-60min. Eilen kävelin kirjastoon ja takas, matkaa yhteensä 7km. Tykätään ulkoilla, mutta ihana olis jos tulis lunta ja talvisemmat säät
Jotain 30 minuuttia. Kioskille ja takaisin, sen jälkeen kuntosalille ja takaisin.
Tunnin lenkin kävin aamulla koiran kanssa ja toisen samanlaisen teen sitten illalla. Lapset hoiti iltapäivän lenkin.
3 tuntia yhteensä oon kävellyt koirien kanssa.
En vielä ollenkaan, mutta enköhän tässä illan mittaan lähde vähän pidemmälle lenkille.
1 ½ - 2 h. En tullut katsoneeksi niin tarkkaan kellosta. Puistossa oltiin lapsen kanssa ja sitten tultiin metsäreittejä pitkin kotiin. Muksu tykkää tosi paljon kulkea metsässä nykyään.
Noin neljä tuntia,,, oltiin mökillä ja poltettiin rannassa kaisloja. Normaalisti toukokuussa....
parin tupakan verran. ei ole jaksunut..
5 kilsan kävelylenkin verran, n.50min
Sellaset alle puoli minuuttia, mitä kestää kipaista postilaatikolee ja takas. No lapsi sentään on nytkin kaverinsa kanssa ulkona.