Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä syitä somettomuuteen?

Vierailija
11.10.2020 |

Listatkaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu lähinnä työltä edes kuvitella päivittävänsä jotain. Eikä kiinnosta muidenkaan päivitykset sen enempää. Mieluummin näen ihmisiä ja vaihdan kuulumisia ynnä muuta ihan kasvotusten tai sitten edes puhelimessa tai tekstareilla. Ja silloin kun näen ihmisiä, se ajatus että kaivaisin puhelimen esiin, napsisin kuvia ja laittaisin ne näkyviin jonnekin ei houkuta kun senkin ajan voisi vain keskittyä siihen läsnäoloon.

Vierailija
22/29 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kavereita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta, ja tuskin muitakaan kiinnostaisi meikäläisen typerät selfiet, ruokakuvat ja mitäänsanomattomat päivitykset.

Vierailija
24/29 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei tarvitse paljastaa koko maailmalle.

On hienoa olla kuin mystisempi ihminen.

Vierailija
25/29 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin facessa ja Ig:ssä. Poistin molemmat. Juuri kukaan ei tykännyt tai kommentoinnut mun laittamia kuvia. Lisäksi jotkut "kaverit" vaan yhtäkkiä poistivat minut kavereistaan. Ei ketään oikeesti kiinnostanut minun olemassa oloni somessa.  

En ole kaivannut. 

Vierailija
26/29 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on FBssa pakosti kun yksi tarkea video jaettiin vain sita kautta. Koskaan en ole laittanut mitaan tietoja itsestani, enka edes kay sita usein katsomassa. Kumma kylla minulla on tusinoittain kiinalaisia (kirjoittavat kiinaksi) jotka haluavat olla ystaviani. :D

Jatkakoot ystavien etsimista.

Vierailija
27/29 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sosiaalista elämää eikä kiinnostusta sellaista hankkia. Ei jaksa seurata muiden somesyötteitä ja kuvia eikä tuottaa niitä itsekään. Ei halua olla yhdistävä linkki ihmisille eri paikoista ja elämänvaiheista. Haluaa unohtaa tietyt henkilöt ja olla joillekin unohdettu. 

Siinä omat syyni. 

Vierailija
28/29 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en käytä meikkiä

Vierailija
29/29 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmistuksen maksimointi, on tylyä katsella fb:sta kun kaverit on juhlimassa ja taas ”unohtaneet” kutsua sinut mukaan.

Kaverit söpöttää hali hali pusi pusi juttuja ystävänpäivänä ja kukaan ei tägää sua mukaan juttuihin.

Lisäät seinälles juttuja joita kukaan ei kommentoi tai edes klikkaa tykkää.

Saitko paljonkin niitä bilekutsuja ennen Facebookia...?