Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan keksi mitään tekemistä

Vierailija
05.01.2014 |

Ärsyttää kun perheenä on niin vaikeaa tehdä mitään yhdessä. Tai siis itse teen kyllä lasten kanssa aina välillä jotain, mutta mies ei oikein innostu mistään. Jos joskus jotain ehdotan, niin yleensä aina tulee nihkeä vastaus. Eikä mies itse koskaan keksi mitään. En edes odota mitään ihmeellistä, mutta ei voida edes ulkoilla perheenä yhdessä. Sekin on vaan jotenkin ankeeta ja nihkeetä.. Ottaa päähän.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seksi toimi, niin mikään ei toimi. Yksinkertaista.

Vierailija
2/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellainen yhdessä tekeminen on kyllä jotaan aivan ääliömäistä, ihan kuin yksin ei osaisi tai uskaltaisi mitään. Jokainen tehköön omiaan, siitä mistä tykkää. No kyllähän mekin nyt mennään mökille kaikki yhdessä, tai joskus yhdessä, joskus erikseen ja ruokaillaan yhdessä, mutta siinä kaikki. Yhdessä tekeminen on joku ihmeen keksitty juttu nykyaikana, kun pitäisi "hoitaa parisuhdetta" ja "viettää laatuaikaa". En usko, että perheet juurikaan tekee mitään yhdessä, sellaisesta vaan kuuluu toitottaa kovaan ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kyllä on, et ei se siihen liity. t. AP

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 12:30"]

Jos ei seksi toimi, niin mikään ei toimi. Yksinkertaista.

[/quote]

Vierailija
4/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin tehdään paljon asioita yhdessä, perheenä ja minusta se on ihanaa. Oma mieskin tuntuu taas puoleensavetävämmältä, kun sen kanssa tulee tehtyä jotain kivaa. Nytkin olemme lähdössä uimahalliin. Oletko ap puhunut miehellesi asiasta? Tuntuu, että miehet ei usein tajua eikä osaa kaivata yhteistä aikaa. Siihen herätään vasta sitten, kun vaimo tekee lähtöä...

Vierailija
5/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut, ja sitten mies saattaa jonnekin lähteäkin jonkun kerran, mutta tekee sen vain ja ainoastaan velvollisuudesta. Eikä lähde enää toiste, ellen taas ota asiaa ikävällä tavalla puheeksi. Jos sanon vaan nätisti, että olisi kiva joskus tehdä jotain, niin ei reagoi ja jos ehdotan erinäisiä asioita, niin vääntelee naamaa ja näyttää hyvin selvästi että ei vois vähempää kiinnostaa. Riidelty on aiheesta, ja selväksi on tehnyt sen että omaa aikaa kaipaa enemmän (olen sitä hänelle kyllä antanut, mutta haluaisi sitä vissiin päivittäin), yhteistä ei. 

AP

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 12:39"]

Me ainakin tehdään paljon asioita yhdessä, perheenä ja minusta se on ihanaa. Oma mieskin tuntuu taas puoleensavetävämmältä, kun sen kanssa tulee tehtyä jotain kivaa. Nytkin olemme lähdössä uimahalliin. Oletko ap puhunut miehellesi asiasta? Tuntuu, että miehet ei usein tajua eikä osaa kaivata yhteistä aikaa. Siihen herätään vasta sitten, kun vaimo tekee lähtöä...

[/quote]

Vierailija
6/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte yhdessä miehen ja lasten kanssa kirjoitella nettiin miten ankeaa kaikki  on.

Siinä se sitten elämä virkistyy aivan huomaamatta ja lopulta onkin aivan sama miten elämä muuten menee kunhan vain nettiyhteys säilyy.

Yksinkertainen ja toimiva keino. Ei petä koskaan.

Vierailija
7/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä.

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:08"]

Voitte yhdessä miehen ja lasten kanssa kirjoitella nettiin miten ankeaa kaikki  on.

Siinä se sitten elämä virkistyy aivan huomaamatta ja lopulta onkin aivan sama miten elämä muuten menee kunhan vain nettiyhteys säilyy.

Yksinkertainen ja toimiva keino. Ei petä koskaan.

[/quote]

Vierailija
8/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet vaan on itsekkäitä. En osaa sanoa mikä auttaisi asiaan. 

Vierailija
9/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet tuollaisella miehellä? Siis että jos hän ei halua viettää aikaa perheensä kanssa, niin miksi haluat itse ylipäänsä olla hänen kanssaan tai tehdä asioita? 

Vierailija
10/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen. tympii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme