narsistimiehen entisen avokkaan piinaus
olen ollut pahasti narsistisen miehen kanssa suhteessa jo vuosia. Alkuun olin tietämättäni toinen nainen, nyt taas jo pitkään ollut " ykkönen" ..ja juu tiedän, kukaan ei sitä narsistille ole koskaan. Mutta lähtisinkin kyselemään, miten narsistista itse eronneet/eroon päässeet naiset suhtautuvat ex-miehiinsä, Toki kun yhteisiä lapsiakin on, yhteydet ovat välttämättömiä, mutta onko se, että soitellaan öisin miehelle, ihan vaan huvikseen. vaikka erosta on jo yli vuosi? tai se, että jatkuvasti pyydellään apua kauppareissuihin, tarhaan viemisiin, tai johonkin kissanristiäisiin kuskailuja, samalla kun toiseen suuntaan sukulaisille ja ystäville haukutaan ja mainostetaan miehen paskamaisuutta, ja syytetään miestä stalkkeriksi???? onko naisessa itsessäänkin mahdollista narsistin vikaa, vai onko niin kiinni edelleen ja aina exässään, ettei osaa päästää irti??
Kommentit (10)
Mun kumppari soittelee mulle koko ajan töihin. Rasittavaa, tiedän... ;(
tuntuu hassulta =) mä kun kerran eroon pääsin vastaavasta..ei kaipaus ole kummonen ollut....
Onko avokas vanha? Vanhat avokkaat kannattaa kyllä nakata ihan roskiin, ei niitä kannata piinata tai niiden antaa piinata. Uusia avokkaita kun saa edullisesti monista paikoista.
no ei se niin vanha oo, etteikö jollekkin kelpais =) ... ei kai kukaan halua olla piinattava, mutta kyllä se vaan itse pitää tajuta lopettaa ne soittelut <3
tosi narsisiti ei auta eron jälkeen.
Ap ei taida tietää, mikä on avokas.
:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Avokas on naisten kenkämalli.
Kaveri ollut naimisissa psykopaattisen narsistin kanssa. Miehellä oli ihan oikea diagnoosi, ei siis ole kyseessä mikään naistenlehti- tai nettipohjainen mielipide. Poliisi oli turvaamassa kaverini ja lasten muuttoa kotoa turvakotiin. Sen jälkeen mies tuomittiin lähestymiskieltoon, jota aluksi rikkoi toistuvasti ja toistuvasti olivat asiasta käräjillä. Nyt on niin, että mitään yhteyttä ei ole, ei kavereini ja miehen, eikä miehen ja hänen lastensa välillä. Jos on uhannut toisten henkeä ase kädessä, ei ole mitään syytä pitää yhteyttä.
no siinäpä se hauskuus piileekin...tää nainen haluais myös lähestymiskieltoa yms... mutta silti on jatkuvasti soittelemassa ja haluamassa ja kyselemässä...onko oikein? esiintyä muille ( varmasti ihan syystäkin) että ei halua olla miehen kanssa missään tekemisissä ja silti soittelee yleisesti n. 5-10 kertaa päivässä miehelle, sekä öisin...miksi??oi, miksi kysyn mä??
ja hei ...onneks viisaammat kertos myös avokkaan tarinan =)
Avokas... :,D