Mitä mielikuvia naisesta jonka työpaikalla 90% on miehiä?
Kommentit (35)
no minulla juuri tuo tilanne työpaikallani ja olen siis nainen. Miehiä taitaa olla jopa 95% enemmän kuin naisia...
Vierailija kirjoitti:
no minulla juuri tuo tilanne työpaikallani ja olen siis nainen. Miehiä taitaa olla jopa 95% enemmän kuin naisia...
siis miehiä 95% enemmän kuin naisia
Diplomi-insinööri todennäköisesti.
Vaikea sanoa, riippuu enemmän duunista itsestään. Meillä on töissä 26 miestä ja kaksi naista. Nainen on toimitusjohtaja ja assari. Muut insinöörejä ja tutkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis miehiä 95% enemmän kuin naisia
Tämähän on täysin eri tilanne. Ap:lla jakauma on 10/90, sinulla 35/65. t: matematiikkaa ymmärtävä
Vierailija kirjoitti:
Pillujaperäsuoli kovilla.
Saunailloissa yleensä juodaan roimasti niin saattaa olla 20-30 spermat päällä ja sisällä kun herää.
No voin kertoa, että miesvaltaisella työpaikalla tytöt saa kuulla kyllä aika härskiä flirttiä etenkin ukkomiehiltä ja siinä flirttaillaan puolin ja toisinkin, välillä jopa kosketellaan... Pikkujouluissa tanssitaan juuri näiden kivasti flirttaavien ukkomiesten kanssa sitten hitaita, ilman taka-ajatuksia tietenkin....
Vierailija kirjoitti:
Jos olet noin mustasukkainen ja epäluuloinen, on ehkä parempi että et harkitse suhdetta kenenkään naisen kanssa.
Mitäs itse tykkäät kun ukkosi flirttailee töissä naisten kanssa ja jopa avoimesti työkaverimiehille sanoo että sitä voisi pian vaikka kuksaista? Eipä kuule takuulla niistä kerro sinulle kotona. Päästäisitkö pikkujouluihin?
Enpä tunnista itseäni näistä kuvauksista.
Puolet työpaikan äijistä on sellaisia etten koskisi umpihumalassa edes pitkällä tikulla ja usein just ne "vitsikkäimmät".
Vierailija kirjoitti:
En voisi harkita kumppaniksi koska naista on kierrätetty työpaikka*uorana ja joka reikä on rassattu monella eri munalla.
😂
Oon itse ollut raksalla ja puualan hommissa, joissa joko ainoa nainen tai mun lisäks joskus yksi toinen.
Vaikka ne äijät koittaa pokaa niin kyllä mä oon reikiäni antanut rassattavan vaan sen oman kumppanin, osaan kyllä sanoa ei ja laittaa urpoille jauhot suuhun.
Mutta älä pelkää, et tule tolla asenteella ja noilla ajatuksilla naista saamaan.
Kuulostat muuten kateelliselta ja katkeralta, sulla ei taida olla menekkiä?
Tulee mieleen, että nainen haluaa miehenkin olevan äärimiehekäs (mm. osattava nikkaroida kaikkea ja korjata auto itse), eikä hyväksy minkäänlaista heikkoutta miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tunnista itseäni näistä kuvauksista.
Puolet työpaikan äijistä on sellaisia etten koskisi umpihumalassa edes pitkällä tikulla ja usein just ne "vitsikkäimmät".
Toinen puoli jättää silti aika runsaasti miehiä jäljelle, joiden kanssa voisit harkita kuksivasi.
Vierailija kirjoitti:
No voin kertoa, että miesvaltaisella työpaikalla tytöt saa kuulla kyllä aika härskiä flirttiä etenkin ukkomiehiltä ja siinä flirttaillaan puolin ja toisinkin, välillä jopa kosketellaan... Pikkujouluissa tanssitaan juuri näiden kivasti flirttaavien ukkomiesten kanssa sitten hitaita, ilman taka-ajatuksia tietenkin....
Missä oot oikein töissä?
Ei meidän työpaikalla tollasta tapahdu edes pikkujouluissa.
Läppää kyllä joutuu kuunteleen ja joskus kai sitä flirtiksikin voi olettaa. Mutta ainakaan minä en ota sitä tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi harkita kumppaniksi koska naista on kierrätetty työpaikka*uorana ja joka reikä on rassattu monella eri munalla.
😂
Oon itse ollut raksalla ja puualan hommissa, joissa joko ainoa nainen tai mun lisäks joskus yksi toinen.
Vaikka ne äijät koittaa pokaa niin kyllä mä oon reikiäni antanut rassattavan vaan sen oman kumppanin, osaan kyllä sanoa ei ja laittaa urpoille jauhot suuhun.
Mutta älä pelkää, et tule tolla asenteella ja noilla ajatuksilla naista saamaan.Kuulostat muuten kateelliselta ja katkeralta, sulla ei taida olla menekkiä?
Onko se kivaa ilkkua karkissa kylpevänä sellaista, jolla on karkkipäivä ehkä kerran parissa vuodessa? Koetko, että sellainen on reilua? Kyllähän se nyt vähän katkeroittaa mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oot oikein töissä?
Läppää kyllä joutuu kuunteleen ja joskus kai sitä flirtiksikin voi olettaa. Mutta ainakaan minä en ota sitä tosissaan.
No missä sä oot oikein töissä, jos miehet ei muka yritä siellä naisia edes pikkujouluissa? Ihmiset vaihtuu mutta joka pikkujouluissa on jotain läheistä draamaa varattujen ja muidenkin kesken, ei se nyt työpaikasta voi johtua.
Onneksi meidän työpaikalla on vain 75 % miehiä. Kolme miestä ja minä. :D.
Ei se juurikaan poikkea naisvaltaisesta paikasta, ei hyvässä eikä huonossa. Ihan tavallinen työpaikka, jossa keskitytään työntekoon. Suunnittelutoimisto, pieni perheyritys ja kaikki ollaan suunnittelijoita, muita ei ole. Jos joku kuitenkin haluaa tätä kysyä: minä teen vähän toimistotyöt ja pomo itse tekee osan, loput tekee tilitoimisto.
Voi luoja taas !
Aloittaja lienee tosissaan , osa kommentoijista näkee vain märkiä unia.
Mä olin koko työurani ko.kaltaisissa duuneissa ja viihdyin helvetin hyvin. Kukaan mies koskaan tiedustellut mikäs se neidin työpaikan sukupuolijakauma.
Oli erinäisiä suhteita , yhden kanssa päädyin naimisiin asti.
Väitän,että ko.naisista mies saa kumppanin , jonka ajatuksia ym.ei tarvitse arvailla ja muutenkin elämä on suoraviivaisempaa ja tavallaan helpompaa.
Voihan se olla myös luonnejuttu, ihan kyökkipsykologin heitto yo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oot oikein töissä?
No missä sä oot oikein töissä, jos miehet ei muka yritä siellä naisia edes pikkujouluissa? Ihmiset vaihtuu mutta joka pikkujouluissa on jotain läheistä draamaa varattujen ja muidenkin kesken, ei se nyt työpaikasta voi johtua.
Missä te molemmat olette töissä? Oma työpaikka ei järjestä pikkujouluja lainkaan.
Jos olet noin mustasukkainen ja epäluuloinen, on ehkä parempi että et harkitse suhdetta kenenkään naisen kanssa.