Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mielikuvia naisesta jonka työpaikalla 90% on miehiä?

Vierailija
11.10.2020 |

Voisitko harkita kumppaniksi?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin kertoa, että miesvaltaisella työpaikalla tytöt saa kuulla kyllä aika härskiä flirttiä etenkin ukkomiehiltä ja siinä flirttaillaan puolin ja toisinkin, välillä jopa kosketellaan... Pikkujouluissa tanssitaan juuri näiden kivasti flirttaavien ukkomiesten kanssa sitten hitaita, ilman taka-ajatuksia tietenkin....

Missä oot oikein töissä?

Ei meidän työpaikalla tollasta tapahdu edes pikkujouluissa.

Läppää kyllä joutuu kuunteleen ja joskus kai sitä flirtiksikin voi olettaa. Mutta ainakaan minä en ota sitä tosissaan.

No missä sä oot oikein töissä, jos miehet ei muka yritä siellä naisia edes pikkujouluissa? Ihmiset vaihtuu mutta joka pikkujouluissa on jotain läheistä draamaa varattujen ja muidenkin kesken, ei se nyt työpaikasta voi johtua.

Yliopistolla.

Olen ollut myös teollisuudessa, enkä sielläkään huomannut kyseistä menoa. Ehkä se johtuu sit musta?

Vierailija
22/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapahan naidakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin kertoa, että miesvaltaisella työpaikalla tytöt saa kuulla kyllä aika härskiä flirttiä etenkin ukkomiehiltä ja siinä flirttaillaan puolin ja toisinkin, välillä jopa kosketellaan... Pikkujouluissa tanssitaan juuri näiden kivasti flirttaavien ukkomiesten kanssa sitten hitaita, ilman taka-ajatuksia tietenkin....

Missä oot oikein töissä?

Läppää kyllä joutuu kuunteleen ja joskus kai sitä flirtiksikin voi olettaa. Mutta ainakaan minä en ota sitä tosissaan.

No missä sä oot oikein töissä, jos miehet ei muka yritä siellä naisia edes pikkujouluissa? Ihmiset vaihtuu mutta joka pikkujouluissa on jotain läheistä draamaa varattujen ja muidenkin kesken, ei se nyt työpaikasta voi johtua.

On sivistyneempiäkin työpaikkoja kuin tehtaat ja muut duunaripuljut.

Vierailija
24/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä oot oikein töissä?

On sivistyneempiäkin työpaikkoja kuin tehtaat ja muut duunaripuljut.

Niin, siellähän sivistyneesti tiedustellaan että "menisimmekö le naimaan".

Vierailija
25/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi harkita kumppaniksi koska naista on kierrätetty työpaikka*uorana ja joka reikä on rassattu monella eri munalla.

Näin käynyt meillä monta kertaa. Nuori nainen harjoittelemassa ja 50 miestä polkee kaikki vuorotellen. Joskus on haettu isää 15 miehen porukasta.

Ilta hämärtyi ja toimistolla oli Janinan lisäksi 10 miestä. Janina oli tutussa paikassa: kokoushuoneen pöydällä pillulevälläännussittavana. Asko työsti ja laukesi örähtäen posliiniksi ajateltuunpilluun. Janina hihitti, tuntuu niin ihanalta Asko...Seuraavaksi paikalle köpötteli Jouni, joka oli pian eläköitymässä, hän oli myös tämän antavaisen pikkulutkan esimies. Jouni työnsi sormensahuoranpilluun ja kaapaisi spermaa Janinan suuhun. Noinlutka....onko hyvää, sedät antaa namia...Jouni mumisi. Hän työntyi punoittavaan ja turvonneeseenpilluun koko varren mitalla ja sai lutkaninisemään nautinnosta. Ai niin, Marja sanoi, että parempi tulla ajoissa kotiin tänään, Jouni muisti. Hän veti spermaisenkalunsa ulos ja työnsi senhoron suuhun. Horoimi tottuneesti lastit suuhunsa. Hyvähuora....Jouni köpötteli ulos huoneesta ja pyyhki kalunsa mennessään Janinan jakkuun, joka roikkui tuolin selkänojalla. Ensiviikolla jutellaan lutkantyösuhteen jatkosta....

Aaahhhh, runkkukullini sykkii

Vierailija
26/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että nainen haluaa miehenkin olevan äärimiehekäs (mm. osattava nikkaroida kaikkea ja korjata auto itse), eikä hyväksy minkäänlaista heikkoutta miehessä.

Jännä ajatus, ei ole tullut mieleenikään vaikka tilanne työpaikalla juurikin 1-2 naista, 10-15 miestä.

Vierailija
27/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H U O R A

Miksi seurustella, kun muija pettää? KYS

🤣 Kyllä saa olla saatanan tyhmä jos tällaisia titteleitä saa siitä että on miesvaltaisella alalla.

En KOSKAAN seurustelisi kaltaisesi urpon kanssa.

Vierailija
28/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmph. No meillä on suurin osa miehiä ja pari naista (10:1). Ihan ollaan kaikki ammmattimaisesti työpaikalla. Pysytään työasioissa ja välillä heitetään kevyttä läppää, joka ei sisällä sukupuoliviittauksia. Miksi pitäisi? Juhlissa lähinnä seisoskellaan, gimmat joraa lähinnä keskenään.

Mikä olikaan kysymys? Ai niin. No eipä juuri mikään. Varmaankin ammatti-ihminen toiveammatissaan ja hyvä siinä (naisen on aina oltava parempi, tehokkaampi ja koulutetumpi kuin miehen päästäkseen samaan asemaan).

IT-alalla.

Vierailija
29/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapahan naidakseen.

Niin siis näin sinä tekisit. Ei kukaan muu.

Vierailija
30/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tunnista itseäni näistä kuvauksista.

Puolet työpaikan äijistä on sellaisia etten koskisi umpihumalassa edes pitkällä tikulla ja usein just ne "vitsikkäimmät".

Toinen puoli jättää silti aika runsaasti miehiä jäljelle, joiden kanssa voisit harkita kuksivasi.

Ei niitä nyt niin montaa ole. Ukkomiehiä ja varattu minäkin olen. Fiksuja, hyvin käyttäytyviä, tavallisia suomalaisia mihehiä, kyllä mä niiden kanssa juttuun tulen. 3. miesvaltainen työpaikka jossa olen. Kuormasta en ole syönyt sitten opiskeluvuosien, mutta silloin olinkin sinkku.

Vierailija
31/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknologia-alalla töissä, ja kyllä harmittaa miestenkin puolesta jos tuollainen mielikuva jollakulla on. Ei ole missään firman juhlissa tai muissa tilaisuuksissa vastaavaa näkynyt omana aikanani, ja yhdestä keissistä kuulleena tiedän että sen kaverin työsuhde päättyi saman tien. 

Ala on miesvaltainen, ja onneksi herrasmiesvaltainen sanan oikeassa merkityksessä.

Vierailija
32/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa helposti

Vierailija
33/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi harkita kumppaniksi koska naista on kierrätetty työpaikka*uorana ja joka reikä on rassattu monella eri munalla.

Näin käynyt meillä monta kertaa. Nuori nainen harjoittelemassa ja 50 miestä polkee kaikki vuorotellen. Joskus on haettu isää 15 miehen porukasta.

Ilta hämärtyi ja toimistolla oli Janinan lisäksi 10 miestä. Janina oli tutussa paikassa: kokoushuoneen pöydällä pillulevälläännussittavana. Asko työsti ja laukesi örähtäen posliiniksi ajateltuunpilluun. Janina hihitti, tuntuu niin ihanalta Asko...Seuraavaksi paikalle köpötteli Jouni, joka oli pian eläköitymässä, hän oli myös tämän antavaisen pikkulutkan esimies. Jouni työnsi sormensahuoranpilluun ja kaapaisi spermaa Janinan suuhun. Noinlutka....onko hyvää, sedät antaa namia...Jouni mumisi. Hän työntyi punoittavaan ja turvonneeseenpilluun koko varren mitalla ja sai lutkaninisemään nautinnosta. Ai niin, Marja sanoi, että parempi tulla ajoissa kotiin tänään, Jouni muisti. Hän veti spermaisenkalunsa ulos ja työnsi senhoron suuhun. Horoimi tottuneesti lastit suuhunsa. Hyvähuora....Jouni köpötteli ulos huoneesta ja pyyhki kalunsa mennessään Janinan jakkuun, joka roikkui tuolin selkänojalla. Ensiviikolla jutellaan lutkantyösuhteen jatkosta....

Sellainen kiinnostava lisäys keskusteluun Suomen Perusta -ajatushautomosta? Onko ote seuraavasta julkaisusta?

Vierailija
34/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknologia-alalla töissä, ja kyllä harmittaa miestenkin puolesta jos tuollainen mielikuva jollakulla on. Ei ole missään firman juhlissa tai muissa tilaisuuksissa vastaavaa näkynyt omana aikanani, ja yhdestä keissistä kuulleena tiedän että sen kaverin työsuhde päättyi saman tien. 

Ala on miesvaltainen, ja onneksi herrasmiesvaltainen sanan oikeassa merkityksessä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/da620fb3-3f83-449d-9098-dace578d168f

Puhutko tämänpäiväisestä uutisesta? Täytyy myöntää, että naurahdin tälle, vaikka olen nainen ja töissä on melkein vain miehiä.

Vierailija
35/35 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juurikin tämä suhdeluku tai jopa alle. It-ala kyseessä. Olen yksi niistä harvoista naisista. Työkaverini ovat fiksuja, korkeakoulutettuja miehiä, suurin osa pienten lasten isejä. Kukaan ei ole kähminyt koskaan, vaikka olen ihan kaunis nainen. Mieheni on myös it-alalla, mutta osaa myös nikkaroida ja korjata auton. Tavallaan pitää paikkansa se, että haluan vahvan miehen. Olen analyyttinen ja johtavassa asemassa. Ei kanssani pärjää, jos ei osaa esittää asioita selkeästi tai perustella mielipiteitään. Sen olen kuullut useamman kerran, että epänaismaisesti sanon asiat suoraan ilman piilomerkityksiä. Tämä pätee naispuolisiin työkavereihini myös.