Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä työelämästä syrjäytynyt olen tänään tehnyt

Vierailija
11.10.2020 |

Tiskannut, käynyt kaupassa, laittanut ruuan, leiponut, pessyt pyykkiä ja vielä illaksi pitää jotain ruokaa perheelle keksiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työssäkäyvä olen tänään vetänyt aamusta asti bissee stringeissäni. Ruokaa en ole kerennyt vielä miettiä. Mites muilla?

Vierailija
2/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en haaveile ns normaalista elämästä vaan alan sopeutua tähän kodinhoitajan rooliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä työssäkäyvä olen tänään vetänyt aamusta asti bissee stringeissäni. Ruokaa en ole kerennyt vielä miettiä. Mites muilla?

Sulka ei varmaan ole lapsia?

Vierailija
4/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta jännää miten kaukana tasa-arvo vielä onkaan vanhemmuudessa. Kun miehet kertovat tekevänsä samaa kalsareissaan, niin kukaan ei tule ensimmäiseksi tenttaamaan onko lapsia.

Vierailija
5/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää en haaveile ns normaalista elämästä vaan alan sopeutua tähän kodinhoitajan rooliin.

Työelämästä syrjäytyneelle, noi hommat on tosi tärkeitä ellei halua täysin aivojaan näivettää. Älä väheksy kodinhoitajia ja kotiäitejä.

Vierailija
6/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työelämästä syrjäytyneelle, noi hommat on tosi tärkeitä ellei halua täysin aivojaan näivettää. Älä väheksy kodinhoitajia ja kotiäitejä.

En minä väheksykkään. Olen elänyt vuosikymmenet näin. ap

Vierailija
7/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta jännää miten kaukana tasa-arvo vielä onkaan vanhemmuudessa. Kun miehet kertovat tekevänsä samaa kalsareissaan, niin kukaan ei tule ensimmäiseksi tenttaamaan onko lapsia.

Kyllä mä tenttaisin, koska ei musta lasten isäkään voi kalsareissaan vetää sohvalla kaljaa, jos lapsi tai lapset on kotona. ap