Minä työelämästä syrjäytynyt olen tänään tehnyt
Tiskannut, käynyt kaupassa, laittanut ruuan, leiponut, pessyt pyykkiä ja vielä illaksi pitää jotain ruokaa perheelle keksiä.
Kommentit (7)
Enää en haaveile ns normaalista elämästä vaan alan sopeutua tähän kodinhoitajan rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Minä työssäkäyvä olen tänään vetänyt aamusta asti bissee stringeissäni. Ruokaa en ole kerennyt vielä miettiä. Mites muilla?
Sulka ei varmaan ole lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä työssäkäyvä olen tänään vetänyt aamusta asti bissee stringeissäni. Ruokaa en ole kerennyt vielä miettiä. Mites muilla?
Ei ole, mutta jännää miten kaukana tasa-arvo vielä onkaan vanhemmuudessa. Kun miehet kertovat tekevänsä samaa kalsareissaan, niin kukaan ei tule ensimmäiseksi tenttaamaan onko lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Enää en haaveile ns normaalista elämästä vaan alan sopeutua tähän kodinhoitajan rooliin.
Työelämästä syrjäytyneelle, noi hommat on tosi tärkeitä ellei halua täysin aivojaan näivettää. Älä väheksy kodinhoitajia ja kotiäitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työelämästä syrjäytyneelle, noi hommat on tosi tärkeitä ellei halua täysin aivojaan näivettää. Älä väheksy kodinhoitajia ja kotiäitejä.
En minä väheksykkään. Olen elänyt vuosikymmenet näin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta jännää miten kaukana tasa-arvo vielä onkaan vanhemmuudessa. Kun miehet kertovat tekevänsä samaa kalsareissaan, niin kukaan ei tule ensimmäiseksi tenttaamaan onko lapsia.
Kyllä mä tenttaisin, koska ei musta lasten isäkään voi kalsareissaan vetää sohvalla kaljaa, jos lapsi tai lapset on kotona. ap