Isän painon vaikutus raskaaksi tulemiseen? Onko sellaista?
Alettiin seurustella hiljattain ja toiveissa yhteinen lapsi joskus, oon 28 ja mies 42
Mulla on motivaatiota pudottaa painoa mutta tuntuu että miehellä ei. Vaikuttaako miehen läskit jo raskaaksi tulemiseen, etenkin näin vanhana??
Kommentit (11)
Eivät vaikuta, jos ei ole niin paksu laardikerros ettei vehje löydy/ yletä pelikentälle.
Vaikuttaa sperman laatuun. Lihava mies tuottaa estrogeeniä.
Isäsi paino tuskin vaikuttaa, miehesi paino kyllä. Jos siis miehesi kanssa tarkoitus tehdä niitä lapsia.
On sillä vaikutusta siittiöiden laadun kannalta. Kannattaa kuitenkin eka käydä testaamassa se sperman laatu, jos asia huolestuttaa. Maksaa muutaman huntin yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa sperman laatuun. Lihava mies tuottaa estrogeeniä.
Lisäksi lähellä havien miesten lapsille tulee helpommin ykköstyypin diabetes.
Vaihda lapsen isä kun vielä voit, ettei lapsi joudu kärsimään vanhasta pakasta spermasta.
Asiaan on helppo ratkaisu.
Anna lihaksikkaan adoniksen siementää sinut, ja lihava miehesi ja isäsi elättää lapsen.
Simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, virhe Näköjään aloitituksessa ,oon siis 38 enkä 28. Ap
Jaaaa-a.... Me kun alettiin lasta yrittämään, minä olin 30v, hoikka ja urheilullinen (164cm/51kg) terveelliset elämäntavat omaava, mies 41v lievästi ylipainoinen, hänellä lähinnä kaljan tissuttelusta tullut vähän mahaa, liikkuu lähinnä fyysisessä työssään.
Tulin raskaaksi 4 kierrosta, päättyi keskenmenoon. Sen jälkeen tulin taas raskaaksi 4 kierrosta, syntyi terve lapsi.
Anteeksi, virhe Näköjään aloitituksessa ,oon siis 38 enkä 28. Ap