Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homokammoinen tuttava

Vierailija
11.10.2020 |

Mulla on kaveri, joka on hyvin uskonnollinen. Ollaan yhteydessä viikottain ja nytpä hän katsoi asiakseen ilmoittaa, että homous ei ole normaalia. Oon vastikään saanut tietää poikani homoudesta. No, periaatteessa tällä kaverilla on oikeus mielipiteeseensä, mutta silti risoo. Tekis mieli laittaa välit poikki. Tai näpäyttää ilkeästi. Ärsyttää ihan sairaasti.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä menemään se ystäväsi ja hanki pari uutta tilalle. Niin olen itse tehnyt vastaavassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbot kauniita homot ei mut saa olla ku ei tule mua yrittämään

JUKI87

Vierailija
24/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi ja saa olla rasisti ja mielipiteet saavat olla mitä vain, mutta ei niitä aina ääneen tarvitse sanoa

Ja sinäkö päätät mitä saa sanoa ja mitä mieltä saa olla. Olisit ollut varsinainen kultakimpale Stalinin ajan Neuvostoliitossa tai tämän hetken Pohjois-Koreassa.

En oikein ymmärtänyt pointtiasi, mutta ainakin P-Koreassa on paljon ihmisiä, jotka ajattelevat vastoin sallittua linjausta, mutta eivät sitä julki tuo (sanktioiden pelossa). En sitten tiedä, miten se sinusta on kultakimpaleena olemista...

-eri

Vierailija
25/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en tajuu tuota, ku sanotaa, et ne o epänormaaleja. Eikös tuota oo iha muissaki eläimis? :o Miust ne o iha tavallisii immeisii niin ku muutki. :) Uskonnoissa sitä paheksutaan niin yksinkertaisesta syystä, et uskonto ei voi levitä, jos ei synny lapsii. Kehota, et juttelisit kaveris kanssa. Ite en voisi olla tollase ihmise kanssa tekemisis. Antaa jokaise olla sellane ku on. :) M25

Vierailija
26/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe on vaikea. Uskovallakin on oikeus mielipiteeseensä. Hän saa tulkita raamattua omalla tavallaan. Itse en ole uskossa. Haluaisin olla suvaitsevainen häntäkin kohtaan, mutta mietin, että miten pitkälle suvaitsevaisuuteni venyy. Hän pitää siis lastani luonnottomana, syntisenä tai sielunvihollisen piinaamana. Nuorta, joka ei ole ikinä tehnyt pahaa kenellekään ja on vain sattunut syntymään homona. AP

Syntisiä me ollaan kaikki, myös tämä ystäväsi. Kaikki ollaan myös joskus enemmän tai vähemmän sielunvihollisen piinaamia. Tuskin hän lastasi pitää luonnottomana vaan sitä homoseksuaalisuuden harjoittamista. Ihminen ei ole =harjoittamansa seksuaalinen toiminta. Jos ystäväsi on aidossa sydämen uskossa, ei hän tuomitse poikaasi vaan rakastaa myös häntä lähimmäisenään, ja tulisi varmasti myös rukoilemaan poikasi puolesta.

Vierailija
27/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie en tajuu tuota, ku sanotaa, et ne o epänormaaleja. Eikös tuota oo iha muissaki eläimis? :o Miust ne o iha tavallisii immeisii niin ku muutki. :) Uskonnoissa sitä paheksutaan niin yksinkertaisesta syystä, et uskonto ei voi levitä, jos ei synny lapsii. Kehota, et juttelisit kaveris kanssa. Ite en voisi olla tollase ihmise kanssa tekemisis. Antaa jokaise olla sellane ku on. :) M25

"Uskonnoissa sitä paheksutaan niin yksinkertaisesta syystä, et uskonto ei voi levitä, jos ei synny lapsii."

Ei, ei, ei ja ei. Olet yksinkertaisesti väärässä.

Vierailija
28/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit saa onneksi valita.

Vierailija
29/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uskonnoissa sitä paheksutaan niin yksinkertaisesta syystä, et uskonto ei voi levitä, jos ei synny lapsii."

Haluutko perustella? :) Kaikki uskonnot olis kuollu, jos niis sanottaisiin et heterous o syntii. M25

Vierailija
30/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä sä vaan rohkeasti PUHIUT hänen kanssaan.

Vähän niinku kieltäisit tai häpeäisit jotain, jos laitat välit poikki.

Tai miten on?

Vierailija
31/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että uskovaisuus ei ole luonnollista.

Vierailija
32/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikkeen jäseniä joille ehdoton ei myös yksityiselämässä muttei niin haittaa kun kuitenkin nykyään jo jokapaikassa tuputetaan enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
33/42 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi ja saa olla rasisti ja mielipiteet saavat olla mitä vain, mutta ei niitä aina ääneen tarvitse sanoa

Ja sinäkö päätät mitä saa sanoa ja mitä mieltä saa olla. Olisit ollut varsinainen kultakimpale Stalinin ajan Neuvostoliitossa tai tämän hetken Pohjois-Koreassa.

Ei TARVITSE sanoa. Ihminen voi ajatella mitä tahansa, mutta silti käyttäytyä kunnioittavasti ja kohteliaasti muita ihmisiä kohtaan.

Minäkään en kaikkia ajatuksiani sano ääneen, jos tiedän niiden loukkaavan jotakuta. Luulin, että se on ihan normaalia toimintaa IHMISILTÄ.

Vierailija
34/42 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluutko perustella? :) Kaikki uskonnot olis kuollu, jos niis sanottaisiin et heterous o syntii. M25

Jos homoseksin harrastaminen olisi syntiä yksinkertaisesti vain siitä syystä, että siitä ei voi syntyä lapsia, niin silloinhan olisi syntiä myös hedelmättömän heteroavioparin harrastama seksi. Näin ei ole.

Jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. Monessa kohdassa Raamatussa tulee esille, että seksi kuuluu alun alkaen vain avioliittoon ja avioliitto on hyvin selkeästi asetettu Raamatussa miehen ja naisen väliseksi liitoksi.

Niin vanhassa kuin uudessakin testamentissa tulee ilmi, että homouden harjoittaminen on Jumalan silmissä saastaista irstautta ja siitä varoituksena on annettu mm Gomorran ja Sodoman kohtalo.

"Herra Jumala sanoi: ”Ihmisen ei ole hyvä olla yksinään. Minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva.” Herra Jumala vaivutti ihmisen syvään uneen, otti hänen nukkuessaan yhden hänen kylkiluistaan ja täytti sen kohdan lihalla. Ja Herra Jumala rakensi naisen siitä kylkiluusta, jonka oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.

Mies sanoi: ”Tämä on nyt luu minun luustani ja liha minun lihastani. Tätä on kutsuttava naiseksi , sillä miehestä hänet on otettu.” Siksi mies jättäköön isänsä ja äitinsä ja yhtyköön vaimoonsa, ja heistä tulee yksi liha."

1. Mooseksen kirja 2

Vierailija
35/42 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos homoseksin harrastaminen olisi syntiä yksinkertaisesti vain siitä syystä, että siitä ei voi syntyä lapsia, niin silloinhan olisi syntiä myös hedelmättömän heteroavioparin harrastama seksi. Näin ei ole.

Jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. Monessa kohdassa Raamatussa tulee esille, että seksi kuuluu alun alkaen vain avioliittoon ja avioliitto on hyvin selkeästi asetettu Raamatussa miehen ja naisen väliseksi liitoksi.

Niin vanhassa kuin uudessakin testamentissa tulee ilmi, että homouden harjoittaminen on Jumalan silmissä saastaista irstautta ja siitä varoituksena on annettu mm Gomorran ja Sodoman kohtalo.

"Herra Jumala sanoi: ”Ihmisen ei ole hyvä olla yksinään. Minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva.” Herra Jumala vaivutti ihmisen syvään uneen, otti hänen nukkuessaan yhden hänen kylkiluistaan ja täytti sen kohdan lihalla. Ja Herra Jumala rakensi naisen siitä kylkiluusta, jonka oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.

Mies sanoi: ”Tämä on nyt luu minun luustani ja liha minun lihastani. Tätä on kutsuttava naiseksi , sillä miehestä hänet on otettu.” Siksi mies jättäköön isänsä ja äitinsä ja yhtyköön vaimoonsa, ja heistä tulee yksi liha."

1. Mooseksen kirja 2

Ja sitten, yllätys, yllätys: raamatulla päähän. En kuitenkaan usko höpöhöpö-kirjoihin.

Vierailija
36/42 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kummastuttaa se seikka, että itseään heteroina pitävät (yleensä miehet) jaksavat olla niin loputtoman kiinnostuneita homoista ja näiden seksistä. Sellaisen asian luulisi olevan perushetorolle täysin yhdentekevää.

Vierailija
37/42 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mooseksen kirja 2

Ja sitten, yllätys, yllätys: raamatulla päähän. En kuitenkaan usko höpöhöpö-kirjoihin.

Et sitten lukenut tuota edeltävää kommenttia, jossa nimenomaan pyydettiin perustelemaan, miksi homoseksi on syntiä. Toinen kun vastaa pyydettäessä, niin heti on sivusta joku älähtämässä, että Raamatulla lyödään päähän.

Vierailija
38/42 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että ketuttaa, mutta antaisin asian olla, jos kyseessä on muuten kiva ja hyvä tyyppi. Haluaisin uskoa, että hän ei olisi sanonut tuota sinulle, jos tietäisi pojastasi. Jos taas tietoisesti puhuu pojastasi tuohon sävyyn, heivaa menemään.

Vierailija
39/42 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että ketuttaa, mutta antaisin asian olla, jos kyseessä on muuten kiva ja hyvä tyyppi. Haluaisin uskoa, että hän ei olisi sanonut tuota sinulle, jos tietäisi pojastasi. Jos taas tietoisesti puhuu pojastasi tuohon sävyyn, heivaa menemään.

Saotaanko näin, että hän ei ole mitenkään hyvä tyyppi. Aika raskas tapaus, uskonnollisuudesta johtuen, kaikki värittyy uskonnon kautta. Mulla on muitakin uskovaisia ystäviä, mutta he eivät ole ensimmäisen kiven heittäjiä, eivätkä tuomitsijoita. Tämä kaveri on tuomitseva kaikkia kohtaan, myös itseään, jolloin hänen seuransa on jokseenkin raskasta. Yritän olla kärsivällinen, mutta en tiedä miten kauan jaksan.

Vierailija
40/42 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei TARVITSE sanoa. Ihminen voi ajatella mitä tahansa, mutta silti käyttäytyä kunnioittavasti ja kohteliaasti muita ihmisiä kohtaan.

Minäkään en kaikkia ajatuksiani sano ääneen, jos tiedän niiden loukkaavan jotakuta. Luulin, että se on ihan normaalia toimintaa IHMISILTÄ.

En minäkään jankuta 24/7 , että olen hetero.

Miksi kaapista ulos tulleet homot jatkuvasti ilakoivat sillä homoudellaan.

Ovat menossa Lomanin, Sillanpään ja kumppaneitten sairaan seksuaalisuuden syövereihin.