Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen introvertti ja tykkään tästä korona-ajasta

Vierailija
11.10.2020 |

Siis tosi ikävää yleisesti, että on korona, mutta itselle tämä on sopinut paremmin kuin hyvin. Tee etätöitä 100 %:sesti ja nyt on ollut aina hyvä syy kieltäytyä kekkereistä ja tapaamisista. Olen ennenkin kieltätynyt, mutta on ollut vähän huono omatunto, mutta nyt super hyvä syy kieltäytyä kaikkeen eikä tarvitse potea huonoa omaatuntoa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin, mutta olen elänyt kyllä tismalleen samalla lailla koko ajan kuin ennen tätäkin.

Vierailija
22/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kiva kun ihmiset sairastaa ja talous romahtaa mutta kunhan ei joudu puhumaan kavereille (mikä ei ollut ennenkään pakollista).

Kyllä minä puhun kavereilleni vaikka olen introvertti, mutta nautin etätöistä ja kun ei tarvitse osallistua mihinkään suurempiin sosiaalisiin tapahtumiin. Enkä todellakaan pidä kivana, että ihmiset sairastavat koronaan tai talous romahtaa. Omalta osaltani olen vain nauttinut tästä omasta ajasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen introvertti, mutta en tykkää tästä korona-ajasta. Harrastukset ovat kevään tapaan luultavasti katkolla, jos rajoitukset tästä vielä kovenevat. Toisen harrastuksen jatkuminen paikkakunnallani voi olla kokonaan vaakalaudalla, jos tulee uusia rajoituksia...

M31

Tuo on kyllä harmi, jos harrastaa jotain ryhmälajia. Itse olen laittanut harrastukset uusiksi jättämällä kuntosalin pois ja aloitin kahvakuulatreenit kotona. Lisäksi juoksulenkit päälle. 

Vierailija
24/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ambivertti, mutta samaa mieltä.

Viihdyn omissa oloissani ja kerään pakolliset toimistolla tehtävät työt kasaan parille päivälle kuussa, muuten etäilen omassa rauhassa.

Kun käyn toimistolla saan sen vähäisen sosiaalisen tarpeeni tyydytettyä ja lisäksi harrastan yhden kaverin kanssa kerrallaan kerran pari viikossa jotain ulkona: pyöräily, uiminen, päälle terassikaffet, mutta muuten kaikkeen voi aina sanoa, et olis kiva, mut kun korona...yhteydenpito läheisiin on lisääntynyt puhelimella ja facetimella ja se on kivaa, mut kaikkiin ylimääräisiin menoihin ei tartte nyt mennä.

Vierailija
25/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mielenterveyskuntoutuja, joka ei millään kuntoudu.

Oho, ilmielävä ihmisperse.

Jos et ole paviaani niin sinullakin on sellainen.

Okei, sinun mielestäsi siis on OK, haukkua introvertteja ja halveksia mielenterveyskuntoutujia käyttämällä heitä haukkumasanana.

Vain täysin vammainen tyyppi toimii noin.

Zinc

Vierailija
26/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Muutenkin yksinäinen erakko joten korona ei vaikuta muhun mitenkään. Äitini sanoi viime viikolla soittaessaan "pysy kaukana ihmisistä", heh, olen pysynyt kohta 13 vuotta ihan ilman koronaakin.

Vierailija
27/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ambivertti, mutta samaa mieltä.

Viihdyn omissa oloissani ja kerään pakolliset toimistolla tehtävät työt kasaan parille päivälle kuussa, muuten etäilen omassa rauhassa.

Kun käyn toimistolla saan sen vähäisen sosiaalisen tarpeeni tyydytettyä ja lisäksi harrastan yhden kaverin kanssa kerrallaan kerran pari viikossa jotain ulkona: pyöräily, uiminen, päälle terassikaffet, mutta muuten kaikkeen voi aina sanoa, et olis kiva, mut kun korona...yhteydenpito läheisiin on lisääntynyt puhelimella ja facetimella ja se on kivaa, mut kaikkiin ylimääräisiin menoihin ei tartte nyt mennä.

Piti googlata ambivertti. En olen ennen kuulutkaan, mutta taidan itse kuulua samaan kategoriaan. 

Vierailija
28/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tästä on seitsemässä kuukaudessa tullut uusi normaali. Toki toivon, että pandemia menee mahdollisimman pian ohi, mutta en aio sen jälkeenkään palata enää vanhaan. Nautin etätöistä ja siitä, ettei työmatkoihin mene aikaa.  Tilaan päivittäistavarat kerran viikossa kotiinkuljetuksella, joten ei tarvitse käydä kaupassakaan. Ei tule tehtyä heräteostoksia, koska ei mene kiireessä eikä nälkäisenä kauppaan. Jos tarvitsee tehdä ylitöitä, voi hyvin käyttää ensin koiran ulkona, laittaa ruokaa sekä syödä ja vasta sitten jatkaa töitä. Rahaakin on säästynyt yllättävän suuri summa. Olen tavannut vain kaikista lähimpiä ihmisiä ja nyt jo huomannut, että en edes kaipaa muita. Nukun yöni hyvin, koska ei ole mitään stressiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän