Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen introvertti ja tykkään tästä korona-ajasta

Vierailija
11.10.2020 |

Siis tosi ikävää yleisesti, että on korona, mutta itselle tämä on sopinut paremmin kuin hyvin. Tee etätöitä 100 %:sesti ja nyt on ollut aina hyvä syy kieltäytyä kekkereistä ja tapaamisista. Olen ennenkin kieltätynyt, mutta on ollut vähän huono omatunto, mutta nyt super hyvä syy kieltäytyä kaikkeen eikä tarvitse potea huonoa omaatuntoa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! 😄

Vierailija
2/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muukin ihmiskammoinen on onnensa kukkuloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mutta yliopiston lisääntyneet ryhmätyöt on samaan aikaan perseestä.

T: asperger yliopisto-opiskelija

Vierailija
4/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski-aloitusten ap..?

Vierailija
5/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on helppo hoitaa Teamsillä ja sähköposteilla. Nyt ollaan aidosti digiajassa ja tämä on mahtavaa, että tämä digiloikka vihdoinkin saavutettiin. Hienoa, että myös julkinen sektori esim. neuvolat joutuvat nyt panostamaan etäpalavereihin. Huimat ajalliset säästöt tästä ja helpottaa arkea.

Vierailija
6/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahullu kirjoitti:

Introvertti ei ole ujo eikä ihmiskammoinen. Introvertti vain väsyy henkisesti jos joutuu olemaan liikaa tekemisiin muiden kanssa.

Minua esimerkiksi rasittaa se, etten keksi seurassa mitään kerrottavaa itsestäni tai kehuttavaa elämästäni tai kodistani. Kotini on asunto, jossa syön, luen, teen kotitöitä ja nukun. Nykyään teen kotona etätöitäkin.

Minulla ei ole sellaista seuraelämää, josta voisin kertoa työkavereille kahvipöydässä. En edes juo alkoholia enkä polta tupakkaa eli en käy työpaikan röökiringissä.

Vierailija
7/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corona ja eristys ei ole ollut mikään ongelma. Sen verta erakkoluonnetta löytyy !

Zinc

Vierailija
8/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempikin ärsyttää naapurit, jotka jää pihoilla läspyttämään tyhjää ..

Zinc

Ei siinä mitään, jos oikeata asiaa on. 90% ei ole.

Vierailija
9/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen introvertti, mutta en tykkää tästä korona-ajasta. Harrastukset ovat kevään tapaan luultavasti katkolla, jos rajoitukset tästä vielä kovenevat. Toisen harrastuksen jatkuminen paikkakunnallani voi olla kokonaan vaakalaudalla, jos tulee uusia rajoituksia...

M31

Vierailija
10/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mielenterveyskuntoutuja, joka ei millään kuntoudu.

Vierailija
11/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän on helppo hoitaa Teamsillä ja sähköposteilla. Nyt ollaan aidosti digiajassa ja tämä on mahtavaa, että tämä digiloikka vihdoinkin saavutettiin. Hienoa, että myös julkinen sektori esim. neuvolat joutuvat nyt panostamaan etäpalavereihin. Huimat ajalliset säästöt tästä ja helpottaa arkea.

Voi toki mutta tässäkin asiassa ne äänekkäät pääsee valitsemaan valitettavan usein kuka tekee mitäkin. Muuten mä oon kyllä ihan tykännyt. Ja en mäkään ihmisiä vihaa lähtökohtaisesti. Kaikki turha hössötys ympärillä vaan ärsyttää ja kuormittaa aika paljon.

-3

Vierailija
12/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronahullu kirjoitti:

Introvertti ei ole ujo eikä ihmiskammoinen. Introvertti vain väsyy henkisesti jos joutuu olemaan liikaa tekemisiin muiden kanssa.

Minua esimerkiksi rasittaa se, etten keksi seurassa mitään kerrottavaa itsestäni tai kehuttavaa elämästäni tai kodistani. Kotini on asunto, jossa syön, luen, teen kotitöitä ja nukun. Nykyään teen kotona etätöitäkin.

Minulla ei ole sellaista seuraelämää, josta voisin kertoa työkavereille kahvipöydässä. En edes juo alkoholia enkä polta tupakkaa eli en käy työpaikan röökiringissä.

Olin just tulossa sanomaan, että en ole ihmiskammoinen, mutta tykkään vaan olla omissa oloissani enemmän. Tulen erittäin hyvin toimeen ihmisten kanssa ja osaan keskustella sujuvasti kaikesta, mutta en vaan pidä siitä pitemmän päälle. 

Vierailija
13/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahullu kirjoitti:

En kammoa ihmisiä, mutta en halua olla niiden kanssa paljoakaan tekemisissä.

Työpaikallanikin olin outo, kun pysyttelin taukotiloissa itsekseni enkä halunnut osallistua kälättävien akkojen juoruilurinkiin. Ei paljon kiinnostanut.

Vierailija
14/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Ihana kun voi välttää halaukset ja karsia sosiaalisia kontakteja ylipäätään.

Vierailija
15/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, ilmielävä ihmisperse.

Vierailija
16/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole paviaani niin sinullakin on sellainen.

Vierailija
17/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien introvertti on mielenterveyskuntoilija? Miksi introverttiydestä pitäisi kuntoutua? Minusta extrovertit ovat enemmän mielenterveyskuntoilijoita ja voisi välillä vähän rauhoittua. 

Vierailija
18/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään. Arkisin 8 tuntia etätöitä ja sen jälkeen on pelkkää omaa aikaa. Kaikista parasta on kiireettömyys. Työasioita lukuunottamatta kalenteri on tyhjä.  Ei tarvitse mennä yhtään minnekään eikä tavata ketään. 

Vierailija
19/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiva kun ihmiset sairastaa ja talous romahtaa mutta kunhan ei joudu puhumaan kavereille (mikä ei ollut ennenkään pakollista).

Vierailija
20/28 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole paviaani niin sinullakin on sellainen.

Okei, sinun mielestäsi siis on OK, haukkua introvertteja ja halveksia mielenterveyskuntoutujia käyttämällä heitä haukkumasanana.