Mistä keski-ikäinen mies löytäisi naisen jonka kanssa tehdä lapsi?
Naisilla on tässä iässä joko lapsiluku täynnä tai vela. Mistä löytää lapsen tekoon nainen?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin olla kiinnostunut. Olen harkinnut tekeväni näin kalkkiviivoilla lapsen, miestä ei siis ole ja tuskin sellaista ehdin löytääkään.
Minulla on kyllä koulutukseen ja ulkonäköön liittyviä kriteereitä jotka saa täytettyä esim. Tanskasta spermaa ostamalla mutta voit toki kertoa itsestäsi.
Riittääkö amk?
No itse olen tohtori, väitellyt teoreettisesta fysiikasta. AMK vähän epäilyttää jos olet joku tusinatradenomi tai insinööri mutta sairaanhoitaja kyllä kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Valitse tuolta sopiva. Brassit ja venäläiset erityisesti on länsimaalaisten perään.
Maksaako toi jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Olen 45v, isoisoäiti sai luomusti lapsen 48v. Minulla on yksi lapsi. Eli mahdollisuuksia vielä on.
Millainen on sosioekonominen taustasi? Perheesi? Onko sulla diagnooseja, tatuointeja, oletko fyysisesti ja psyykkisesti terve? Ethän käytä alkoholia etkä tupakkaa? Et ole manipuloiva etkä temperamentiltasi mikään kiukkuava ärjyjä?
Jos sulla on hyvä ammatti ja työ, hyvä taloudellinen asema, olet tasapainoinen ja ystävällinen ja sukutaustasi on normaali, niin mikä jottei.
Sinun on sitouduttava asumaan minun kotipaikkakunnallani kunnes lapsi on täysi-ikäinen.
Ja en siis edellytä, että solmitaan parisuhde. Mutta asiat lapsen suhteen sovitaan sitten etukäteen asianajajien kanssa.
No jo on vaatimukset..
Minulla on hyvä sosioekonominen tausta ja hyvä perhetausta. Olen fyysisesti ja psyykkisesti terve. Ei tatuointeja. En polta, en käytä alkoholia. Olen sosiaalinen ja kiltti ihminen. Minulla on hyvä työ, oma velaton koti ja auto. Ja suhteet hyvään asianajotoimistoon, jota sukuni käyttää jo kolmannessa polvessa.
Haluan, että pelaamme miehen kanssa samalla shakkilaudalla, jos on yhteinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa?
Eli hakea kolmen lapsen neitsysäiti kehitysmaasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Olen 45v, isoisoäiti sai luomusti lapsen 48v. Minulla on yksi lapsi. Eli mahdollisuuksia vielä on.
Millainen on sosioekonominen taustasi? Perheesi? Onko sulla diagnooseja, tatuointeja, oletko fyysisesti ja psyykkisesti terve? Ethän käytä alkoholia etkä tupakkaa? Et ole manipuloiva etkä temperamentiltasi mikään kiukkuava ärjyjä?
Jos sulla on hyvä ammatti ja työ, hyvä taloudellinen asema, olet tasapainoinen ja ystävällinen ja sukutaustasi on normaali, niin mikä jottei.
Sinun on sitouduttava asumaan minun kotipaikkakunnallani kunnes lapsi on täysi-ikäinen.
Ja en siis edellytä, että solmitaan parisuhde. Mutta asiat lapsen suhteen sovitaan sitten etukäteen asianajajien kanssa.
No jo on vaatimukset..
Ihan järjetöntä edes ajatella lapsen hankkimista, jos nuo ei täyty. Perusjuttuja ovat kunnollisille miehille. Mutta kaikista ei vaan ole isiksi, eikä löydy joustavuutta tai kehittymiskykyä vanhempana olemiseen. Lapsella on kuitenkin oikeus saada hyvä isä ja isä joustaa, eikä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on vaatimukset..
Ihan järjetöntä edes ajatella lapsen hankkimista, jos nuo ei täyty. Perusjuttuja ovat kunnollisille miehille. Mutta kaikista ei vaan ole isiksi, eikä löydy joustavuutta tai kehittymiskykyä vanhempana olemiseen. Lapsella on kuitenkin oikeus saada hyvä isä ja isä joustaa, eikä lapsi.
Nainen saa olla mikä tahansa pillua jakava h u o r a tai muita ihmisiä hyväksikäyttävä narsisti, ja on tietenkin sopiva äidiksi?
t. eri
Kuka haluaa lapsen alkoholinkäyttöään tai tupakoitsijan kanssa? Ei silloin lasta voisi lähettää turvallisesti isän luo.
Lapselle on etu se, että vanhemmat asuu samalla alueella. Lapsella on oma, tuttu lähiympäristö kavereineen ja leikkipaikkoineen, oli kumman vanhemman luona vain, joten vaikka ei olisi parisuhdetta, vanhempien syytä asua lähekkäin.
Lapsi tulee kalliiksi. Vakuutukset, laadukkaat vaatteet, pyörät, kännykät, lelut, hyvät harrastukset. Maksan jo yhden lapsen osalta nuo yksin. Jos hankin toisen lapsen, niin hänen elatukseensa mies saa luvan osallistua puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on vaatimukset..
Nainen saa olla mikä tahansa pillua jakava h u o r a tai muita ihmisiä hyväksikäyttävä narsisti, ja on tietenkin sopiva äidiksi?
t. eri
No, emmehän tiedän apn vaatimuksia.
Työpaikoilta nuo tuntuu löytyneen ne tapaukset mitä tunnen tällaisia keissejä, joissa 40-55v mies on perustanut vielä perheen.
Kiinnostaisi syy miksei sinulla keski-ikäisellä miehellä ole jo lapsia? Vanhempana varsinkin miehet on kovin jo tapojensa orjia, ja jos on tottunu sohvalla makoiluun ja ryyppäämiseen eli jämähtäny teinivaiheeseen niin tiedoksi että tulossa olisi erittäin suuri elämänmuutos. Tarvii muun muassa tehdä ja paljon asioita vaikka ei "jaksa nyt millään". Ja omat ryyppäämiset olisi jätettävä pois. Liian moni haiseva kaljaukko haaveillu perheestä, mutta se kaljan kittaaminen kyllä karkoittaa kaikki järkevät naiset.
Kunnollinen mies saa kyllä seuraa ja puolison itselleen. Nuorena jo.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi syy miksei sinulla keski-ikäisellä miehellä ole jo lapsia? Vanhempana varsinkin miehet on kovin jo tapojensa orjia, ja jos on tottunu sohvalla makoiluun ja ryyppäämiseen eli jämähtäny teinivaiheeseen niin tiedoksi että tulossa olisi erittäin suuri elämänmuutos. Tarvii muun muassa tehdä ja paljon asioita vaikka ei "jaksa nyt millään". Ja omat ryyppäämiset olisi jätettävä pois. Liian moni haiseva kaljaukko haaveillu perheestä, mutta se kaljan kittaaminen kyllä karkoittaa kaikki järkevät naiset.
Ei se nyt ihan noinkaan mene.
En tiedä aloittajan tilannetta mutta jos mies asuu ns. kasvukeskusten ulkopuolella, varsinkin pienemmillä paikkakunnilla, on jo matemaattisesti mahdotonta että jokainen mies löytäisi seuraa ja puolison.
Miesenemmistö vaihtelee näillä alueilla ja voi olla jopa 80/20.
"Mistä keski-ikäinen mies löytäisi naisen jonka kanssa tehdä lapsi?"
Laitatko vielä ammatin, kuvan talostasi ja sijoitustilin päiväsaldon tänne, niin voimme vähän paremmin pohtia asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan noinkaan mene.
En tiedä aloittajan tilannetta mutta jos mies asuu ns. kasvukeskusten ulkopuolella, varsinkin pienemmillä paikkakunnilla, on jo matemaattisesti mahdotonta että jokainen mies löytäisi seuraa ja puolison.
Miesenemmistö vaihtelee näillä alueilla ja voi olla jopa 80/20.
Kuulostaa vähän tyhmältä mieheltä, joka haluaa naisen, mutta kuitenkin muuttaa mahdollisimman kauaksi naisista. Jostain pitäisi vaan pystyä joustamaan ja päättämään, että mitä nyt oikeasti haluaa.
Jännä tää ajatus, että koulutuksella taattaisiin älykyyttä. Äly periytyy- aikuisiällä jopa 80% verran. Yliopistossa (ja suomalaisessa työelämässä) vaalittava pedanttius on aika usein nokkeluudesta ja nopeista hoksottimista kaukana.
Olen 37, henkisesti ehkä lähempänä 55 elämänkokemukseni myötä. Tietysti jos paperilla miestä valitsee niin jotain viitteitä voi saada (kuten lahjasoluilla). Toisaalta pahimpia tylsimyksiä ovat usein yhden asian ihmeet. Substanssi loistaa puutteellaan.
Itse haen karismaa ja maskuliinisuutta- siinä on jo kaksi piirrettä, jotka alkavat olemaan harvinaisia. 30min keskustelu selvittää onko hän myöskin älykäs. Oma äo:ni lienee jossain 160 tienoilla. Tuossa taitaa olla ensimmäinen kerta kun sen jossakin ilmoitan. Ei oleellista. Koulutettu luonnollisesti.
Minulla tärkein älykyyden muoto on sosiaalisuus. Olen melkeinpä pakotettu etsimään itselleni keski-ikäisen miehen. Mielummin näkisin itseni nuoremman kanssa, mutta se substanssi.. Noh, elinajanodotteeni on ainakin 95v- ehtii tässä vielä. ;)
Mielen lujuus on tärkein yksittäinen ominaisuus miehelle- kestetään pettymyksiä elämässä eikä jäädä märisemään niistä vuosikymmeniksi. Helpon kuulosta, muttei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on vaatimukset..
Minulla on hyvä sosioekonominen tausta ja hyvä perhetausta. Olen fyysisesti ja psyykkisesti terve. Ei tatuointeja. En polta, en käytä alkoholia. Olen sosiaalinen ja kiltti ihminen. Minulla on hyvä työ, oma velaton koti ja auto. Ja suhteet hyvään asianajotoimistoon, jota sukuni käyttää jo kolmannessa polvessa.
Haluan, että pelaamme miehen kanssa samalla shakkilaudalla, jos on yhteinen lapsi.
Aivan turhaa tietoa. Minua kiinnostaa vain sinun geneettinen pääoma. Olen itse erittäin hyvännäköinen ja ollut sen ansiosta henkisesti tasapainoinen ja itsevarma ihminen, vaikka talous on heitellyt ajoittain. Haluan lapselleni hyvät geenit, joten naisen pitää olla viehättävä. Vastaatko kriteereitä?
Minulle voisi käydä. Ja lisäksi olisin valmis suhteeseenkin. Olen fiksu ja muodollisesti pätevä. Uskoisin olevani vielä hedelmällinenkin.
T. Nainen Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä mies lapsilla tekee?
... elämän
Jos sinulla on paketti kunnossa (kohtuullinen työ, ulkonäkö, terveys jne.), voisiko parhaat markkinat löytyä n. 35-vuotiasta naisista? Biologinen kello tikittää ja aika tehdä nopeita päätöksiä.
Jos pystyt tarjoamaan perinteisen parisuhteen rakentaisen nopeutetussa aikataulussa, seurustelu -> yhteinen koti -> avioliitto -> lapsi, voisit ehkä vielä löytää mukavan, perhekeskeisen naisen. Joitain "virheitä" joudut varmaankin hyväksymään, naisella on ehkä jo lapsi(a), kaunotar tuskin löytyy nopealla aikataululla tai joudut kestämään vähän temperamenttisempaa luonnetta.
Setämieheltä neuvoja. :D Tiesittekö, että Suomessa on läntisen maailman sukupuolettuneimmat työmarkinnat? Naisten ja miesten maailmat eritytyvät usein jo nuorella iällä ja kun töissäkään ei neutraaleja naiskohtaamisia synny - niin ainoat kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen ovat vaimo ja äiti. Kriisitilanteessa nämä ovat melko helposti kärjistyviä ihmissuhteita= heijastuspinnan/reflektion puuttuessa tämä johtaa helposti katkeroitumiseen. Tähän auttaisi monella kun olisi edes yksi vastakkaisen sukupuolen kaveri- niistä naisistakin tulisi vähän vähemmän jänniä otuksia.
Voit käydä luovuttamassa spermaasi jos olet alle 40v ja terve.