Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä keski-ikäinen mies löytäisi naisen jonka kanssa tehdä lapsi?

Vierailija
11.10.2020 |

Naisilla on tässä iässä joko lapsiluku täynnä tai vela. Mistä löytää lapsen tekoon nainen?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa?

2/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen sai päälle 40-vuotiaana ensimmäisen lapsensa. Rohkeasti vaan etsimään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin, jos lupaat jäädä koti-isäksi ja olla pääasiallisessa vastuussa lapsesta. Pidän vauvoista ja lapsista, mutta kokemus on, että nainenhan sen päävastuun käytännön arjesta sitten kantaa (minulla on jo 3 lasta).

Vierailija
4/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi nyt asettua naiset jonoon. Onko muita speksejä kuin lisääntymiskyky ja -halukkuus?

Vierailija
5/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mies lapsilla tekee?

Vierailija
6/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin, jos lupaat jäädä koti-isäksi ja olla pääasiallisessa vastuussa lapsesta. Pidän vauvoista ja lapsista, mutta kokemus on, että nainenhan sen päävastuun käytännön arjesta sitten kantaa (minulla on jo 3 lasta).

Voin alkaa lapsen yh:ksi, mistä teitä halukkaita löytyy?

Vierailija
7/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa yli 26-vuotiaita naisia pidetään ylijäämänaisina, jotka eivät kelpaa miehille vaikka olisivat kuinka kivoja. Kannattaa suunnata katse Japancupidiin. Koulutetut Suomessa asuvat japanilaisnaiset ovat todella tyytyväisiä elämäänsä täällä.

Vierailija
8/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku tuntematon nainen tekisi sinulle lapsen? Kauhea vaiva jonkun lapsentekojunasta tahallaan myöhästyneen miehen iloksi.

Vierailija
9/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko reipas mies, joka myös hoitaa lasta? Et ryyppää viikonloppuisin ja työpäivän jälkeen osallistut kodinhoitoon ja lapsen hoitoon?

Olisi hyvä että terveet elämäntavat löytyy. Löytyykö?

Vierailija
10/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuusvanhempi sopii sinulle. Kyllä pitäisi olla aika helppo löytää nainen, kun Tilastokeskuksen mukaan 40 % 30-39-vuotiaista lapsettomista miehistä ei pidä lapsista. Lapsia haluavia naisia on kuitenkin enemmän.

Vierailija
11/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko reipas mies, joka myös hoitaa lasta? Et ryyppää viikonloppuisin ja työpäivän jälkeen osallistut kodinhoitoon ja lapsen hoitoon?

Olisi hyvä että terveet elämäntavat löytyy. Löytyykö?

Tietenkin.

Vierailija
12/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin alkaa lapsen yh:ksi, mistä teitä halukkaita löytyy?

Maksullisia vuokrakohtuja löytyy ulkomailta, tosin ei ole kovin eettistä. Miksi sinun pitäisi saada ilmaiseksi jotain, josta kehitysmaan vähäosaiselle naiselle joutuu maksamaan kymppitonneja?

Vierailija
13/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, meidän työpaikalla eläkeikäiset ukot heittävät vanhan kurpan mäkeen ja ottavat nuoren naisen ja menevät naimisiin ja tekevät lapsen. Oi onnea.

Vierailija
14/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin olla kiinnostunut. Olen harkinnut tekeväni näin kalkkiviivoilla lapsen, miestä ei siis ole ja tuskin sellaista ehdin löytääkään.

Minulla on kyllä koulutukseen ja ulkonäköön liittyviä kriteereitä jotka saa täytettyä esim. Tanskasta spermaa ostamalla mutta voit toki kertoa itsestäsi.

Vierailija
15/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Olen 45v, isoisoäiti sai luomusti lapsen 48v. Minulla on yksi lapsi. Eli mahdollisuuksia vielä on.

Millainen on sosioekonominen taustasi? Perheesi? Onko sulla diagnooseja, tatuointeja, oletko fyysisesti ja psyykkisesti terve? Ethän käytä alkoholia etkä tupakkaa? Et ole manipuloiva etkä temperamentiltasi mikään kiukkuava ärjyjä?

Jos sulla on hyvä ammatti ja työ, hyvä taloudellinen asema, olet tasapainoinen ja ystävällinen ja sukutaustasi on normaali, niin mikä jottei.

Sinun on sitouduttava asumaan minun kotipaikkakunnallani kunnes lapsi on täysi-ikäinen.

Vierailija
16/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Olen 45v, isoisoäiti sai luomusti lapsen 48v. Minulla on yksi lapsi. Eli mahdollisuuksia vielä on.

Millainen on sosioekonominen taustasi? Perheesi? Onko sulla diagnooseja, tatuointeja, oletko fyysisesti ja psyykkisesti terve? Ethän käytä alkoholia etkä tupakkaa? Et ole manipuloiva etkä temperamentiltasi mikään kiukkuava ärjyjä?

Jos sulla on hyvä ammatti ja työ, hyvä taloudellinen asema, olet tasapainoinen ja ystävällinen ja sukutaustasi on normaali, niin mikä jottei.

Sinun on sitouduttava asumaan minun kotipaikkakunnallani kunnes lapsi on täysi-ikäinen.

Ja en siis edellytä, että solmitaan parisuhde. Mutta asiat lapsen suhteen sovitaan sitten etukäteen asianajajien kanssa.

Vierailija
17/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun Ukrainaan kohdunvuokraajapalvelun asiakkaaksi. Hinnat n. 40 000  - 65 000 €. 

Vierailija
18/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja en siis edellytä, että solmitaan parisuhde. Mutta asiat lapsen suhteen sovitaan sitten etukäteen asianajajien kanssa.

No jo on vaatimukset..

Vierailija
19/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin olla kiinnostunut. Olen harkinnut tekeväni näin kalkkiviivoilla lapsen, miestä ei siis ole ja tuskin sellaista ehdin löytääkään.

Minulla on kyllä koulutukseen ja ulkonäköön liittyviä kriteereitä jotka saa täytettyä esim. Tanskasta spermaa ostamalla mutta voit toki kertoa itsestäsi.

Riittääkö amk?

Vierailija
20/43 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.rosebrides.com/

Valitse tuolta sopiva. Brassit ja venäläiset erityisesti on länsimaalaisten perään.