Ei helv miten yksinkertainen mies minulla
Jos haluan vapaapäivänä nukkua aamulla vähän pidempään ja mies herää aikaisemmin kuin minä lapsen kanssa niin mitä tekee mies? Ei anna lapselle edes aamupalaa! Minun pitää könytä aamulla laittamaan aamupalaa kun mies ei tee mitään. Vetoaa siihen että lapsi tekee jotain muuta eikä kerkeä syömään aamupalaa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän lapsi sanoo, jos aamupalaa haluaa.
Meillä ei ikävä kyllä kerro. Ei ole tutkittu neurologista ongelmaa, mutta itseohjautuvuus on vähän niin ja näin. Nälkänsä ilmaisee kiukulla. Jos ei saa aamupalaa, alkaa paha kiukuttelu ja sitä ei ole mukava kuunnella aamusta. Ap
Vajaa kuten vanhempansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se lapsi siihen kuole ettei se aamupala ole just tasan kello kahdeksan pöydässä. Ainoa ongelma mikä voi tulla niin aamupala myöhästyy - lounas myöhenee - päiväunet myöhenee - päivällinen myöhenee ja illalla sitten kukutaan vielä kymmeneltä hereillä.
Wtf? Myöhenee??????????????
Nih. Jokainenhan tietää että pitäisi sanoa että "myöhyntyy".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ikävä kyllä kerro. Ei ole tutkittu neurologista ongelmaa, mutta itseohjautuvuus on vähän niin ja näin. Nälkänsä ilmaisee kiukulla. Jos ei saa aamupalaa, alkaa paha kiukuttelu ja sitä ei ole mukava kuunnella aamusta. Ap
Vajaa kuten vanhempansa?
Voi että sä oletkin oikea vitsiniekka! Ap
Vierailija kirjoitti:
Antaako itselleen kuitenkin aamupalan?
Syö aamulla yleensä vanukkaita.
Lompakkoko teitä vielä yhdessä pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Verensokerin heittelystä toiset on hetkellä. Meillä minä ja nuorin lapsi. Ruoka on tosi tärkeää saada säännöllisesti ja kiukkuun heti.
Tämä.
Tätä samaa ihmettelen aina kun joku miestään haukkuu ja solvaa ja naureskelee täällä.
Kyllähän sen naisenkin on täytynyt olla melko tyhmä olio, eli pää täynnä vain sahajauhoa, jos ja kun on itselleen valinnut tyhmän miehen.
Miten helvetissä se tyhmä mies olisi edes osannut valita naista, ellei nainen olisi valinnut just sitä miestä itselleen.
Kyllä itseäni nolottotaisi mainostaa ja kertoa muilla, miten tyhmä ja pösilö ja osaamaton mieheni on.
Häpeäisin sellaista asiaa tosi syvästi.