Mies on itsekäs eikä halua yhteistä tekemistä
Mitähän pitäisi tehdä... Olen sanonut miehelleni usein kaipaavani yhteistä tekemistä, huomiota, läheisyyttä... Miehen vastaus on: "tässähän minä olen!"
Ja kuten tänäkin viikonloppuna: Lähdemme yhdessä lenkille, koska mies tarvitsee "liikuntapisteitä" työpaikan liikkumiskilpailuun. Kun tulemme lenkiltä, mies sanoo haluavansa pelata tietokoneella tunnin. Menee kaksi tuntia. Sitten alkaakin jo Formulat tv:stä...
Tunnen itseni yksinäiseksi ja tuntuu ettei mies huomioi... Pitää ehkä minua itsestään selvyytenä? Laitamme kyllä joskus ruokaa yhdessä tms, Mutta tarkoitan tässä nyt erilaista huomiota, jakamista ja yhdessäoloa.
Vinkkejä, mitä voin tehdä?
Kommentit (9)
Oliko siellä lenkillä yhdessä mukavaa? Jos oli, niin kyllähän sen pitäisi jo riittää. Ei parisuhteen tarvitse olla sitä, että kokoajan puuhataan yhdessä. Mutta jos mies ei vaivautunut juttelemaan kanssasi lenkillä, vaan keskittyy vain omiin touhuihinsa aina, niin lähde nostelemaan ennen kuin alatte lisääntyä.
Mitä se huomio, jakaminen ja yhdessäolo sulle ihan käytännössä tarkoittaa? Ei tuollaiset termit merkitse mitään, sano jotain konkreettista mitä haluat tehdä.
Sä et ole riittävän mielenkiintoista seuraa.
Ja näyttää siltä, ettei miehesi enää rakasta sua, muttei vaan ole tehnyt lopullista päätöstä erotakseen.
Parempi olla yksin kuin huonossa seurassa.
Ap, mitä sinä teet joutoajallasi?
Mies pelaa, katsoo formuloita, puuhailee jotain omia juttujaan.
Istutko kädet ristissä sohvalla odottamassa huomiota?
Sanoisin että teette asioita yhdessä. Exäni ei suostunut lenkille koskaan eikä 20 vuoden suhteen aikana koskaan laitettu ruokaa yhdessä.
Pitäisikö sinulla olla jotain muutakin elämää?
Onko itsekäs oikee sana? :o Mie en seuraa F1:iä, mut eikös se kisa kestä noin kaksi tuntia? :) Ja niitä o vuodes joku 20 kisaa? Eli ei mee paljoo aikaa. Jalkapalloo seuraan, ja se vie aikaa paljo enemmä. Videopeleistä sen verran, et pari tuntii o todella vähä. Nykyää pelit vaatii 40-80 tuntii. Riippuu tietenki pelistä. :) Kait miehellä saa olla harrastuksii? :o Harmi että et oo kiinostunu samoist asioist. Kävittehä te lenkil. :) Ehkä te voisitte aloittaa molemmille täysi uuden yhteise harrastukse? :) M25
Ei juma lauta naisen kanssa mitään tehdä. korkeintaan pannaan nopeasti.
Teillä ei ole mitään yhteistä, ilmeisesti.