Lue keskustelun säännöt.
Sataa tuulee ja halloween lähestyy, kerrotaankos taas YLILUONNOLLISIA KOKEMUKSIA
11.10.2020 |
Omia tai muiden. Aloitan tätini ja äitini kokemuksella: olivat risteilyllä ja makasivat myöhään yöllä valveilla jutellen niitä näitä, kun kumpikin kuuli selvää lapsen kikatusta ihan vierestä. Kuin lapsi olisi ollut samassa hytissä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joskus esiteininä olin salaa hereillä myöhään yöllä ja luin kirjaa taskulampun valossa. Yhtäkkiä olin näkevinäni silmäkulmastani kuinka huoneen toisella puolella tumma varjomainen hahmo otti askeleen minua kohti. Katsoin äkkiä sinne päin mutta en nähnyt mitään. Jatkoin lukemista ja näin taas silmäkulmasta saman: varjo otti askeleen minua kohti. Taas katsoin enkä nähnyt mitään. Päätin että näen harhoja hämärässä joten annoin asian olla ja jatkoin lukemista. Varjo otti askeleen kohti, ja toisen, ja toisen. Mitä lähemmäs se tuli, sitä vähemmän läpinäkyväksi se muuttui. Muutaman askeleen jälkeen telkkarin punainen valo varjon takana hävisi näkyvistä. Siinä vaiheessa pokka petti ja iskin yöpöydän lampun äkkiä päälle sydän kurkussa. Huone oli tyhjä ja telkkarin punainen valo näkyi taas. En tiedä mikä hallusinaatio oli kyseessä mutta en jäänyt ihmettelemään vaan pakenin huoneesta ja menin ekaa kertaa vuosiin vanhempien sänkyyn nukkumaan :D