Onko kovinki yleistä, että miehet valehtelee ikänsä Tinderissä reippaasti alakanttiin?
Kommentit (22)
Jos haluaa panemaan voihan sinne työtön 40-vuotias kirjoittaa "Konecranesin Tampereen aluejohtaja, 24v nuori mies etsii hauskanpitoa".
En usko että suhteeseen tähtäävät valehtelevat usein Tinderissä
No aika moni valehtelee, koska ikähaitarini on 22-27 ja huomattavan moni näyttää 30-35-vuotiaalta, vaikka ikänä lukee jotain väliltä 22-27.
Vierailija kirjoitti:
No aika moni valehtelee, koska ikähaitarini on 22-27 ja huomattavan moni näyttää 30-35-vuotiaalta, vaikka ikänä lukee jotain väliltä 22-27.
ei johu välttämättä iän valehtelusta.. miehet rupsahtaa aikasin jos kattoo ihohuokosten laajenemisen ja otsa ja silmäryppyjen näkökulmasta... helvetin surullista
En käytä Tinderiä, mutta minusta ikänsä valehteleminen on hyödytöntä. Jokainen näyttää sen ikäiseltä kuin on omalla tavallaan ja ennen kaikkea ulkonäkö on se mikä on riippumatta mikä keksitty tai oikea ikä on. Iällä ja ulkonäöllä on tietysti yhteys, mutta iän ruuvaaminen alaspäin ei nuorista ihoa.
Parempi varmaan panostaa kuviin kuin valehteluun. 40v meikattu nainen voi varmaan pärjätä meikkaamattomalle 30v naiselle, joka ei meikkaa ja vaikka harva nainen varmaankaan jättää käyttämättä meikkejä ja filttereitä, teoriassa se on mahdollista, kun taas tilastollisesti yksikään mies ei meikkaa ja harvempi taitaa käyttää kuvamanipulaatiota. Onko miehillä muuta konstia antaa ruusuisempi kuva tasostaan kuin valehtelu?
En tiedä. Itse en valehtele, olen 25v mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei johu välttämättä iän valehtelusta.. miehet rupsahtaa aikasin jos kattoo ihohuokosten laajenemisen ja otsa ja silmäryppyjen näkökulmasta... helvetin surullista
Ei vaan naisen iho vanhenee nopeammin kuin miehen ja miehillä on sitten taas vastaavasti isommalla todennäköisyydellä ongelmia hiusten menettämisen tai vaikka jonkun sisäelimen vanhenemisen kanssa.
Naiset peittävät naamansa meikkeihin.
Onhan sekin totuuden salaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta, valitettavasti. :( N24
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse en valehtele, olen 25v mies.
Ei tuon ikäisenä tarvitsekaan valehdella ellet tavoittele alaikäisiä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan naisen iho vanhenee nopeammin kuin miehen ja miehillä on sitten taas vastaavasti isommalla todennäköisyydellä ongelmia hiusten menettämisen tai vaikka jonkun sisäelimen vanhenemisen kanssa.
Olen 26 eikä rypyn ryppyä kun taas jo 22-vuotiailla miesmalleillakin on jo jäätävät otsarypyt. Puhumattakaan perusmiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ikis linkki siihen tietoon että mies rupsahtaa naista aiemmin.
Ihan oikea linkki. Ei mitään loputonta packaa jota aina jankutat.
Naisille rupsahtaminen = ihohuokosten laajeneminen
Miehille rupsahtaminen = ei saa enää tehtyä leukoja, pieni hölkkä hengästyttää, 15 punnerrusta tekee jo tiukkaa
Hassu maailma
ja akat ei valehtele ikäänsä? anna minun nauraa! HAHAHAHAHAAAAAAAAAA
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 26 eikä rypyn ryppyä kun taas jo 22-vuotiailla miesmalleillakin on jo jäätävät otsarypyt. Puhumattakaan perusmiehistä.
Omasta kokemuksesta naisilla kyllä paljon miehiä huonompi iho, sillä meikit ja muu ehostus pilaa ihon.
Miehet valehtelee tinderissä paljon muustakin kuin iästä. Pidän siitä että profiilissa kerrotaan tärkeät faktat esim. lasten määrä. Usein hankalimmat asiat salataan ja kerrotaan kun on jo tutustumisessa edetty pidemmälle ja sit kun se pommi tippuu niskaan, onkin jo vaikeampaa kieltäytyä yhteydenpidosta. Esim. lapsia iso määrä usean eri naisen kanssa viimeisimpänä omana kokemuksena.
Treffipalstoilla usein törmää siihen, että 40-50-vuotiaat vanhat äijät etsii jotain 20-vuotiasta naista itselleen ja oikeasti kuvittelevat löytävänsä sellaisen. Kyllä naurattaa huh huh. Tai sitten jos löytävät, luulee ettei se nainen ole sen kanssa rahan takia vaan rakkaudesta. Ja samalla deletoivat kaikki mahdollisuutensa löytää sopivanikäisen kunnon naisen.
Muuten tiedättekö jos tinderin laitan ikähaarukaksi vaikka 35-40-vuotiaat, meneekö se niin etteivät sitä vanhemmat miehet löydä minua sieltä enää?
Vierailija kirjoitti:
Treffipalstoilla usein törmää siihen, että 40-50-vuotiaat vanhat äijät etsii jotain 20-vuotiasta naista itselleen ja oikeasti kuvittelevat löytävänsä sellaisen. Kyllä naurattaa huh huh. Tai sitten jos löytävät, luulee ettei se nainen ole sen kanssa rahan takia vaan rakkaudesta. Ja samalla deletoivat kaikki mahdollisuutensa löytää sopivanikäisen kunnon naisen.
Ja sitten taas tuolla tosielämässä näen vaivoin parikymppisiä nättejä tyttöjä lähes 4-kymppisten huonopalkkaisten miesten kanssa.
Ei