Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Marin oikeasti ymmärrä

Vierailija
11.10.2020 |

Mikä ongelma on siinä, että yritysten toimintaa rajoitetaan, kansalaisten elämä on rajoittunutta, ja hän itse pitää puhujatilaisuuksia joissa seisoo ihmisiä vieri vieressä. Tai ne sdp:n hänen valtaanastujaiset, ensin Marin oli köhän takia etätöissä ja perjantaina ihmeparantuminen ja isot sdp pippalot kolme päivää. Tai että ulkomailta tuodaan koko ajan koronaa lisää samalla kun kansan elämä kurjistuu.

Miten sen oma käytös on aina oikein, oli se mitä tahansa, syy on aina muissa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitter on siitä kätevä kanava, että ei edes tarvitse nähdä vaivaa vastata kysymysten ohi, vaan voi länkyttää estoitta omiaan. Ottanut mallia suuresta porkkanasta selvästi, aina jonkun muun syy.

Vierailija
22/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se Kokoomuksen oma tilaisuus? Miksi kokoomus ei rahapuolueena varannut sitä ravintolaa terasseineen tilaisuuttaan varten? Miksi? Miksi ei tuettu yrittäjää? Miksi? Voisiko joku vastata.

Sannako se siellä ihan itse kirjoittaa? Meinaan vaan, että käytät kysymyssanaa miksi ihan niinkuin Sanna käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihquu ap. Taas uusi aloitus Sannasta. Me ollaan tultu tänään jo niin monesti. Ihana runkata sun kanssa yhdessä Sannalle.

Sannan kannattajille taitaa olla tyypillistä alatyylin kielenkäyttö. 

Kyllä kyllä, sellaiset alamaiset kuin johjansakin.

Vierailija
24/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo ravintolayrittäjä ei hyödyntänyt ihmispaljoutta ja tarjonnut lämmintä juomaa ja keittoa.

Asiakkaita oli reilusti tarjolla, miksi raha ei kelvannut?

Tätä sopii miettiä. Helpompi on varmaan valittaa ja vaatia rahaa, kuin tehdä sitä rahaa.

Vierailija
25/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä olisi uskonut, että Marin onkin näin herkkähipiäinen, ei pysty myöntämään, että on väärässä, piikittelevä , osaamaton jne. Nyt taustatukea antaa Tarja Halonen.

Vierailija
26/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko tuossa tulaisuudessa? Ai ette? Olkaa sitten hiljaa. Minä olin. Turvavälit olivat asianmukaiset ja kaikilla oli maskit, ja niitä jaettiin paikan päällä jos itsella ei ollut mukana. Terveysviranomaisilta oli pyydetty lupa ja he suositteli ettei mitään tarjottaisi etteivät ihmiset menisi liian lähekkäin ja söisi ilman maskia. Marin muistutti maskeista ja turvaväleistä sekä käsihygieniasta itsekin. Vieressä 20m päässä oli Kokoomuksen vastaava tilaisuus ja Häkkänen jolla ei maskia ollut puhuessaan ihmisille alle 1m etäisyydellä. Siellä tarjottiin makkaraa ja kahvia joita ihmiset hakivat ja söivät vieri vieressä ilman maskia. Olivatko he kysyneet terveyden huollon viranomaisilta lupaa? Kok teltan edusta tosin tyhjeni heti kun Sanna tuli paikalle minkä ansiosta toivottavasti heidän kannattajat ei tartuntoja saaneet maskittonuudesta ja turvavälien laiminlyönnistä huolimatta. SDP hoiti tilaisuuden turvallisesti.

Ikävästi faktoilla yrität pilata hyvän öyhötyksen. Just ehin saaha taas kunnon kiiman päälle. T:persu-setä

Vierailija
27/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin vilauttelee tissejä ja se on kuulemma erään naiskolumnistin mielestä hyvä asia, koska se osoittaa vääräksi ettei kauniit voisi olla älykkäitä. Joissain kommenteissa myös naiset mieltä että näinpä se on äänestetty nyt. Kuka äänesti? En minä sitä naista ainakaan ole pääministeriksi äänestänyt, enkä ole sellaista äänestystä missään nähnytkään. Marinillehan se ministeriys ojennettiin armolahjana kun Rinne alkoi sekoilemaan. Myöskään mitään älyllistä en ole vielä naisen nähnyt tekevän, muuta kuin ojentaneen meiltä rahaa pröystäilijöille ja muutenkin ihmettelee miksi firmat laittaa tuottamattomia tehtaita kiinni. Eihän se tajua mistään mitään.

Vierailija
28/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo yrittäjä ei hyödyntänyt tuota asiakasmäärää?

Vierailija
29/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pettynyt pääministerin tilannetajuun. Hänen asemassaan ei sovi esitellä vaatekaapin sisältöä ja rintavakoa lehtien sivuilla. Ei varsinkaan tässä maailmantilanteessa. Myötähäpeän.

Vierailija
30/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pettynyt pääministerin tilannetajuun. Hänen asemassaan ei sovi esitellä vaatekaapin sisältöä ja rintavakoa lehtien sivuilla. Ei varsinkaan tässä maailmantilanteessa. Myötähäpeän.

Samaa mieltä. Olisin odottanut häneltä vähän enemmän, mutta kun ei niin ei.

Vierailija
31/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on narsistin piirteitä. Ylimielisyys, kaikki aina muiden syytä, mitään virheitään ei myönnä, itsensä esittely ja ihailun hakeminen harkitsemattomissa rintavakokuvissa jne. Osoittaisi edes talouden toiminnan ymmärtämistä, mutta kun ei.

Vierailija
32/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna saikuttaa ja kylvää riitaa

Tyypillinen vasemmistolainen. 

Vierailija
33/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä sopii ihmetellä. Kutsuu itseään yrittäjäksi mutta ilmainen raha ei kelpaa.

Vierailija
34/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusista tartunnoista vain muutama prosentti tulee ulkomailta.

Keskity siihen 98 prosenttiin.

Oltiin jo melkein nollassa, mutta hallitus vapautti rytinällä ulkomaanmatkailun kesällä.

Vaikka Suomelle olisi ollut tiukka linja taloudellisestikin kannattavampaa.

Hallitus SUOSITTELI KAIKILLE kotimaanmatkailua. Hallitus ei suositellut ulkomaille lähtöä. Koska Suomen kansalainen saa kulkea kriisiaikanakin kuin hollituvassa niin silloin hän saa matkustaa halutessaan myös ulkomaille ja palata takaisin Suomeen.

Vierailija
35/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin vilauttelee tissejä ja se on kuulemma erään naiskolumnistin mielestä hyvä asia, koska se osoittaa vääräksi ettei kauniit voisi olla älykkäitä. Joissain kommenteissa myös naiset mieltä että näinpä se on äänestetty nyt. Kuka äänesti? En minä sitä naista ainakaan ole pääministeriksi äänestänyt, enkä ole sellaista äänestystä missään nähnytkään. Marinillehan se ministeriys ojennettiin armolahjana kun Rinne alkoi sekoilemaan. Myöskään mitään älyllistä en ole vielä naisen nähnyt tekevän, muuta kuin ojentaneen meiltä rahaa pröystäilijöille ja muutenkin ihmettelee miksi firmat laittaa tuottamattomia tehtaita kiinni. Eihän se tajua mistään mitään.

Missä kohtaa sitä kuvaa sinä ne tissit näet? Kuvassa on käytetty luultavasti ihonväristä bodya ja photoshopattu kaula-aukko pois. Eihän kuvassa ole selkeästi muuta luin rintakehää näkyvillä.

Koru on itsessään todella hieno ja ansaitseekin tulla esitellyksi.

Vierailija
36/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa sitä kuvaa sinä ne tissit näet? Kuvassa on käytetty luultavasti ihonväristä bodya ja photoshopattu kaula-aukko pois. Eihän kuvassa ole selkeästi muuta luin rintakehää näkyvillä.

Koru on itsessään todella hieno ja ansaitseekin tulla esitellyksi.

Luultavasti Marin ei edes ollut itse kuvassa vaan siinä oli hänen stunt-double joka oli luotu tietokoneella. Joten ihan turhaa vauhkoamista!

Vierailija
37/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä sopii ihmetellä. Kutsuu itseään yrittäjäksi mutta ilmainen raha ei kelpaa.

On helpompi vaatia korvauksia kuin tehdä rahan eteen jotakin.

Vierailija
38/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin edustaa sitä kaikkea, mikä poliitikoissa pahimmillaan on vialla. Aivan liian narsistinen, ylimielinen, omaa etua tavoitteleva, manipuloiva, epärehellinen, uhriutuja, hyvesignaileva, haluaa hallita ja komennella muita.............

Tunnistatko itsesi?

Vierailija
39/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa kuinka pääministeri ei edes viitsinyt lukea tekstiä ajatuksella vaan lähti heti ölisemään aiheen vierestä.

Vierailija
40/54 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskutarallaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi