Eikö oliskin kivaa, jos yökylään (taas) tulevalla lapsella
olisi omat karkkipäivän karkkinsa mukana..? Edes joskus.
Kommentit (31)
Meillä käy yökylässä sukulaislapsi, jolla omat karkit ja sipsit mukana.
Muuten ok, mutta ei tarjoa koskaan meidän lapsille, vaan syö herkut yksin.
Meidän lapset ovat tottuneet jakamaan herkut eli vähän ihmettelevät kun
sukulaislapsi vetää herkut yksin.
Minä olen niin laiska, että annan lapsille rahaa ja saavat itse hakea lähikaupasta just ne herkut mitä syödä haluavat. Itse asiassa lapset ostaa herkkuja itsenäisesti vähemmän mitä minä olisin heille ostanut. Eivät osta isoja mega-sipsipusseja vaan sellaiset pikkuiset. Irtokarkkeja eurolla.
Mun tyttö meni yökylään kaverille ja annoin rahaa mukaan kun tiesin, että menevät vuokraamaan leffan ja ostamaan namia. Kaverin isä oli maksanut sekä leffan että namit. Kun meille tulee yövieraita, voi heillä olla omat namit tai sitten ei. Aina kuitenkin kaikki saa saman verran. Varaan myös vieraille herkkuja, joista tykkäävät ( esim. Tiettyä makkaraa leivän päälle tai kylmäsavulohta tai tiettyä mehua). Ei olla menty vielä konkkaan.
Öh, et sitten valita ettei sillä lapsella ole omaa aamupalaa mukanaan??
Öh, et sitten valita ettei sillä lapsella ole omaa aamupalaa mukanaan??
Onko silla lapsella mukanaan kuiten ilta- ja aamupalatarvikkeet? Sit on kyl outoa, jos ei ole nameja mukana.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 17:34"]
Nro 14 puhuu ikävään sävyyn lapsista. Vanhemmissahan se vika on.
[/quote]
Joo, hymiöiden viljely ei pelastanut, kitkeryys paistoi läpi.
Katsos kun meidän Jessica-Stevialla ei ole karkkipäivää! Emme syö karkkeja! Nih!
Aargh tätä trendiä "NimiX-NimiY" kuvaamaan jonkun bimboäidin lasta, lienee Pasilasta siinnyt, lopettakaa, on tampiomaista ja ei-hauskaa.
En tajua. Jos mun lapsen joku hyvä kaveri tulee yöksi, niin tarjoan ihan kaiken. Kohtelen kuten omaa lastani. Yökyläilu on kivaa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 17:31"]
Tuli mieleen eräs pojan kaveri männävuosina :)
Äitinsä soitti aivan raivona, että hänen pojalle ei oltu ostettu omaa karkkipäivän pussia, kun oli ollut meillä. Kun oma poika oli antanut puolet omista karkeistaan.
Sen jälkeen ostin kyseiselle herralle aina jättipussin namia (oli aika lihava, kuten äitinsäkin, joten hyvin namit upposi). Kysyin sitten kerran mammalta, että eikö poika ole maininnut, että nykyään saa meillä aina jättimegapussin. Ei ollut kuulemma maininnut :)
No ei sen puoleen, pikkusiskonsa oli meillä synttäreillä, ei koko juhlan aikana tullut pöydästä pois, kun mätti herkkuja naamaan kaksin kourin. Ei ole äitinsä mukaan kuulemma lihava, vaan isokokoinen ja sillä on isot luut :)
Mutta upotti kakkua ja sipsejä ja karkkia itseensä niin ison määrän, että lasten kans seisottiin välillä ovella vain ihmettelemässä, että miten pimuun upposi niin järkyttävät määrät herkkuja
[/quote]
On se hienoa, että voitte vierestä katsoa sokerinmättämistä ja naureskella, että itepähän läskinsä kantavat. Ihan mahtava asenne kertakaikkiaan. Mitä jos alkaisit ostaa oikein megajättipusseja sille lihavan äidin lihavalle pojalle, niin voisit sitten seuraavalla kerralla kysyä, onko poika maininnut SIITÄ mitään. Vai näkyykö vain painossa.