Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän johtuu, että kiinnostukseni lattautua on lopahtanut täysin?

Vierailija
04.01.2014 |

Ennen käytin vaatteiden valintaan, hiusten laittamiseen ja meikkaamiseen noin tunnin joka aamu, mutta nykyään en viitsi laittautua edes juhliin. Kaapit pursuilevat upeita mekkoja, korkkareita ja muita naisellisia vaatteita, mutta minä tyttö se lompsin päivät pitkän menemään vanhoissa farkuissa ja hupparissa. Miten saisin taas inspiksen laittautumiseen? Ei nyt miksikään fotballfrueksi tarvi ryhtyä, mutta pientä tason nostoa kuitenkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä todennut, kuten minä, että olet niin luonnonkaunis ja valloittava että on vain reilua antaa vähän tasoitusta muille naisille, jotta he eivät tuntisi alemmuutta rinnallasi.

Vierailija
2/3 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Melkein huvittaa katsoa vain parin vuoden takaa valokuvia, joissa olin huolitellussa meikissä, kampauksessa, vaatteissa - en edes roskista voinut käydä viemässä ilman tip top lookia. Nyt lompsin viemässä roskiksen vaikka pyjamassa ja kulahtaneessa aamutakissa ja hirveät lintsallaan olevan aamutohvelit jalassa. Ihan kuin joku sarjakuvahahmo, kauhea vaimo kaulimen kanssa, paplarit päässä (paitsi mulla ei edes niitä eli toivoa paremmasta kampauksesta :D).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ymmärtää, että mitä väliä puunata, tuunata ja tupsuttaa, kun mukavissa vaatteissa ja ponnari päässä ja matalissa kengissä on paljon mukavampi ja aikaa jää muuhun kivaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä