Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisitko asumaan talossa jossa mies olisi asunut jo edellisen vaimonsa/perheensä kanssa

Vierailija
11.10.2020 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nukun jopa samassa sängyssä. Hui kauhistus!

Miksi pitää tehdä yksinkertaisista asioista vaikeita? Jokaisella meistä on menneisyys. Se on osa meitä.

Vierailija
2/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin lapsellisesti ajattelee, on parempi hommata mies jolla ei ole eksää eikä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Sen sijaan en asuisi yhtään missään uudessakaan asunnossa miehen kanssa, jolla on vielä sotkua ja säätöjä eksänsä kanssa.

Mutta jos vanha suhde on ohi, niin ihan sama onko siinä kämpässä ollut ennen mua 1 vai 5 naista.

Vierailija
4/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti, vaikka samoissa huonekaluissakin. Minulle ei tuollaiset asiat merkitse mitään.

Vierailija
5/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Nukun jopa samassa sängyssä. Hui kauhistus!

Miksi pitää tehdä yksinkertaisista asioista vaikeita? Jokaisella meistä on menneisyys. Se on osa meitä.

Sama juttu. Sisustuskin on enimmäkseen edellisen puolison jäljiltä.

Vierailija
6/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, jos tämän miehen kanssa ylipäätään haluaisin asua ja asunto on ihan hyvä. En ole existä mustasukkainen ollut koskaan, hehän ovat osaltaan tehneet miehestä sellaisen johon rakastuin?

Vierailija
7/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vaimoa on täällä asunut ennen minua :D

Vierailija
8/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän samaa vihkisormustakin kuin mieheni exä. Nimet ja päivämäärät tietenkin vaihdettu.

Vierailija
9/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden miehen, jonka nyksä ei voi muuttaa samaan kämpään, missä tää mies on eksänsä ja yhteisen lapsensa kanssa asunut. Tää mies siis omistaa sen edellisen asunnon vielä ja haluais muuttaa siihen, mutta ”koska tällä nyksällä on joku ’eksäfobia’, niin ei sinne muuttamisesta tuu mitään.

Heille vielä toinen lapsi tulossa ja siinä edellisessä asunnossa olis ollu parempi pihakin lasten kannalta, mutta kun ei voi muuttaa sellaiseen asuntoon, missä eksä on asunut. 🙈

Vierailija
10/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais ees miestä, jolla olisi ollut perhe.

Vierailija
11/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vaimoa on täällä asunut ennen minua :D

Onko mies jäänyt kolmesti leskeksi vaiko kolmesti eronnut?

Jos asuu maaseudulla, niin kyseessähän voi olla perintötilan mukana tuleva talo.

Vierailija
12/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloon kyllä, voihan sitä remontoida, sisustaa ja siivota exän jäljiltä . Se on sitten eri asia jos tulee ero, talohan on miehen ja voi heittää sut pihalle. Eli kannattaa miettiä laittaako sitä rahaa esim remontointiin.

Vierailija
13/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, ja pannaan jopa sängyssä jossa mies on pannut eksäänsä ennen minua.

Vierailija
14/14 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei haittaa, mutta jos aletaan koota uusperhettä, johon ollaan sopeuttamassa eri perheiden lapsia yhteen, on parasta muuttaa sellaiseen paikkaan, jossa kaikki lapset saavat omat uudet huoneet.