Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ison ikäeron omaavia?

Vierailija
04.01.2014 |

Meillä miehen kanssa 16 vuotta. Ei omasta mielestäni mikään järkyttävä ikäero. Minä 27 ja mies 43. Muita?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olipa taas huono otsikko kun ei tiennyt mistä ikäerosta nyt on kyse. Mutta mulla on iso ikäero lasten välillä, yli 14 vuotta, ei mitään ongelmaa. Mulla ja miehellä on kymmenen vuotta, ja minä en pidä sitä isona erona näinpäin, entisellä naapurilla oli toisinpäin ja mies oli tosi lapsellinen, en usko että heidän liittonsa kestää.

Mies pitää itseään liian vanhana kun sai lapsia vasta 44 vuotiaana, mutta eipä sille mitään voinut. Eiköhän mies kuitenkin hengissä pysy edes siihen asti että lapset ovat aikuisia, miehen äitikin on jo kohta 85v.

Vierailija
2/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta ikäeroa. Me alettin seurustella kun olin 17, mies 38. Täytän tänä vuonna 21, mies 42. Silloin kuin mies oli mun ikäinen, olin vasta äidin mahassa :D Kuulostaa hurjalta. Me ollaan kuitenkin kuin mikä tahansa pariskunta ja onnellisia, en ymmärrä miksi meidän ei pitäisi olla yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin iso ikäero, mä olen 21 ja mies 54. Kaksi yhteistä lasta, miehellä lisäksi kolme aikuista lasta edellisestä suhteesta. Mä en ikäeroa juuri huomaa normaalielämässä, ollaan niin saman henkisiä.

Vierailija
4/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se joitain rassaa ? Katkeria nuoremman takia jätettyjä vastailemassa?

Vierailija
5/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi. säälittävä panopuu itseään vanhemmalle kurpalle. Siitä lysti repää, kun muutaman vuosikymmenen päästä vaihdat vaippoja dementoituneelle pahimmassa tapauksessa saatanan huoraa itsellesi mustasukkaisena huutavalle ukollesi ja itse voisit vielä elää normaalia elämää, jos vain olisit älynnyt aikanasi valita paremmin. Olen nähnyt näitä. Mutta jotkut on luotuja toisten alistamiksi holhoajiksi. Toivottavasti sillä on edes rahaa

Vierailija
6/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ap

Vierailija
7/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä miehen kanssa ikäeroa rapiat 11 vuotta. Itse 21 ja mies 32. Kyllä ikäeron joissakin asioissa huomaa, mies esimerkiksi hiukan kärsivällisempi. Toisaalta sekin voi selittyä luonteenpiirteillä, itse en siedä jahkaamista kun taas mies on sellainen tyyppi, että miettii ensin hetken ennenkuin tekee yhtään mitään.

Yhdessä oltu nyt reippaasti yli vuosi, riitoja ei nimeksikään. Oikein leppoisaa elämää :) Ei tosin asuta yhdessä, mutta melkein joka yö jommankumman luona silti. En ymmärrä niitä ketkä kauhistelevat ikäeroja, jos jonkun kanssa natsaa niin ei se ikä siihen silloin enää vaikuta millään lailla :)

Vierailija
8/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on reilut 17-vuotta ikäeroa. Mä olen 32v. ja mies täyttää kevää korvalla 50v.

Naimissa seitsemän vuotta. Esikoinen täyttää kohta viis vuotta ja nyt odotan toista lastamme ja la on sopivasti miehen 50-vuotis juhlien jälkeisellä viikolla.

Ps. Älä välitä tosta kakkosesta. On vaan kateellinen meille.:D 

Vierailija
9/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 12 vuotta, mies nuorempi. Ollaan oltu naimisissa jo 15 vuotta, eikä ikäeroa edes kukaan muista.

Vierailija
10/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 21 vuotta ikäeroa, perheellisiä. Ei uusio-. Onnellisia ollaan.

Vierailija
11/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko hyvät naiset huomanneet, että vanhemmat miehet ovat jo sen verran fiksuja, ettei tarvitse kestää sitä nuorten miesten pelleilyä, kun suhteessa ei osata olla :)

Vierailija
12/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 27v. mies 39v.

Vierailija
13/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikäeroa ollenkaan. Olen itseni ikäinen joka vuosi.

Vierailija
14/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:24"]

Meillä ikäeroa 12 vuotta, mies nuorempi. Ollaan oltu naimisissa jo 15 vuotta, eikä ikäeroa edes kukaan muista.

[/quote]

no niin, se dementia vaikuttaa täällä jo tässä vaiheessa. Miehesi muisti palailee pätkittäin siinä vaiheessa, kun seksi jatkuvaa virtsapussia mukanaan kantavan pyörätuolipotilaan kanssa ei olekaan enää kiva eikä oikein jatkuvalta makuuhaavojen hoitamiselta ehtisikään. Miettikää nyt ihmiset mitä teette

Vierailija
15/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:36"]

[/quote]

no niin, se dementia vaikuttaa täällä jo tässä vaiheessa. Miehesi muisti palailee pätkittäin siinä vaiheessa, kun seksi jatkuvaa virtsapussia mukanaan kantavan pyörätuolipotilaan kanssa ei olekaan enää kiva eikä oikein jatkuvalta makuuhaavojen hoitamiselta ehtisikään. Miettikää nyt ihmiset mitä teette

[/quote]

Kurjaa että sun avioliitto on seksin varassa. Siinä tosiaan käy huonosti jos toinen ei enää pystykään. Onneksi meidän liitossa on niin paljon muutakin, että vanhuuteen tai pyörätuoliin se ei kaadu.

Vierailija
16/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani oli iso ikäero. Isä kuoli kun olin 14. Ei ollut kiva lapsuuus, kun sairasteli ja kuolema sotki elämän täysin.

Vierailija
17/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:32"]

Oletteko hyvät naiset huomanneet, että vanhemmat miehet ovat jo sen verran fiksuja, ettei tarvitse kestää sitä nuorten miesten pelleilyä, kun suhteessa ei osata olla :)

[/quote]

No todellakin on huomattu.   :) t.7

Vierailija
18/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:36"]

[/quote]

[/quote]ä

Onko sulla miestä? Minkälainen kunto sillä on? Harrastaako liikuntaa? Paras coopertulos? Mun mies juoksee viikottain maratoneja, paras maratonaika 2.37. Juoksee myös maratoneja pidempiä matkoja, kuten 24 tuntia. 

Vierailija
19/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen ikäeroketjuun saapuu aina tuo sama kitisijä. Harmillista, että jonkun elämää sävyttää noin suuri katkeruus. :)

Vierailija
20/28 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää osaisi kuvitella itseäni nuoremmalle tai edes samanikäiselle miehelle.

On ollut vahvuutemme että mies on jo jättänyt taakseen ne kriisit joiden kanssa itse painin.

Ikäeroa kymmenen vuotta. Naureskelin luettuani että suhteella on hyvät edellytykset onnistua mikäli nainen on vähintään kymmenen vuotta nuorempi sekä miestä älykkäämpi-meillä juuri näin ;) (miehen äly on erilaista, osaa paljon asioita mutta äo-lukuni on korkeampi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi