Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakityössä olevan ei kannata seurustella opiskelijan kanssa.

Vierailija
04.01.2014 |

Siinä päätyy ennen pitkää maksumieheksi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:24"]

Siinä päätyy ennen pitkää maksumieheksi.

[/quote]

Aika monen tuttuni suhde on sattumalta päättynyt, kun toisen osapuolen koulu loppuu.

Vierailija
2/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 17:03"]

Ei tietenkään olisi tarvinnut velvollisuudesta jäädä. Oli vain tapahtuma-aikaan hyväksikäytetty olo. Riskin ottoa kyllä ja sillä kertaa tein tappiota. Elämänkokemusta viisaampana kohti uusia tuulia.

[/quote]

No ni, uutta kohti sitten vaan.

nro 12-14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks mun mies ei ollut tuota mieltä. Seurusteli kiltisti kanssani yhteisrahataloudessa, valmistuin neljän vuoden päästä seurustelun aloittamisesta. Sitten minä loinen jäin vielä äityslomallekin.

Sitten kävikin niin että mies lomautettiin ja minä menin töihin. Sitten kävikin niin että oltiin molemmat työssä. Sitten kävikin niin että mä vaihdoin duunia ja tienasin kolmanneksen enemmän kuin mies. Sitten kävikin niin että mies on taas lomautettu ja mä olen perheen ainoa palkansaaja, ja saan edelleen sen verran palkkaa, että sillä elää koko perhe ihan kivasti.

Vierailija
4/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun miehellä ei oo vakityötä, vaan kolmen vuoden määräaikaisuus.

Vierailija
5/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni alkaa eron tullen miettimään mitä toinen on mistäkin "uhrauksista" velkaa. Oli kyse taloudellisista tai muista asioista... Kätevästi siinä unohtuu ne omat edut joita on parisuhteen myötä saanut.

Vierailija
6/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 17:58"]

Moni alkaa eron tullen miettimään mitä toinen on mistäkin "uhrauksista" velkaa. Oli kyse taloudellisista tai muista asioista... Kätevästi siinä unohtuu ne omat edut joita on parisuhteen myötä saanut.

[/quote]

Puhutko nyt rahasta ja pillusta?

Vierailija
7/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai muiden pienillä tuloilla tai tuilla elävien kanssa. Nainenkin siis kannattaa jättää, kun on hoitovapaalla vai?

Vierailija
8/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mies. Älä uhriudu ennen aikojaan.

Vierailija
9/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:17"]

Joo, ei todellakaan kannata. Itse elätin opiskelevaa naisystävää 4 vuotta. Maksoin palkastani asuntolainaerät, remontit, ruoat jne. Käytännössä kaiken. Kun viimein naikkonen valmistui ja pääsi töihin, niin ei suinkaan osallistunut kuluihin vaan lähti toisen miehen matkaan.

[/quote]

Aion tehdä saman. 

Vierailija
10/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, itse olen opiskeleva yksinhuoltaja. Jos menisin jonkun miehen kanssa kimppaan, säälittävä opintotuki kyllä pysyisi ennallaan. Mutta: asumistukea ei enää saisi ja menettäisin lapsilisien yksinhuoltajalisän. Todennäköisesti päivähoidosta joutuisi maksamaan. Olisin siis elätti, en pystyisi millään tavalla osallistumaan edes vuokranmaksuun. En ikinä halua olla taloudellisesti riippuvainen miehestä joten en muuta miesystäväni kanssa toistaiseksi saman katon alle, vaikka tällä olisi siihen hinkua.

Vierailija
11/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti se sinä olet sanomaan kuka seurustelee ja kenen kanssa. Eiköhän aikuiset ihmiset aivan itse kykene havainnoimaan keneen rakastuu ja muodostamaan parinvalintansa.

Vierailija
12/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla perusteella miehen ei kannata seurustella lapsia haluavan naisen kanssa.

Vierailija
13/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisessa mielessä ei. Seurusteluun kuuluu kuitenkin paljon muutakin kuin raha-asiat.

Vierailija
14/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:54"]Samalla perusteella miehen ei kannata seurustella lapsia haluavan naisen kanssa.

[/quote]

Miten niin? Mulla ja miehellä on sama palkka, joten mies käyttää osan vanhempainvapaasta.

Vierailija
15/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kertoko tätä mun miehelle. Mähän katsokaas huijasin sen naimisiin ja vasta sitten lähdin opiskelemaan!

Vierailija
16/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin: opiskelijan ei kannata seurustella työssäkäyvän kanssa, puolison tulot vaikuttavat tukien suuruuteen...

Vierailija
17/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten saa ennenpitkää hyvin tienaavsn puolison ;)

Vierailija
18/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:05"]

Toisin päin: opiskelijan ei kannata seurustella työssäkäyvän kanssa, puolison tulot vaikuttavat tukien suuruuteen...

[/quote]

Ei vaikuta opintotukeen, ei ole vaikuttanut pitkään aikaan.

Vierailija
19/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ikis..

Vierailija
20/24 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todellakaan kannata. Itse elätin opiskelevaa naisystävää 4 vuotta. Maksoin palkastani asuntolainaerät, remontit, ruoat jne. Käytännössä kaiken. Kun viimein naikkonen valmistui ja pääsi töihin, niin ei suinkaan osallistunut kuluihin vaan lähti toisen miehen matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän