Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit synnyttävät poikia

Vierailija
04.01.2014 |

Oletteko huomanneet, että monesti kauniit naiset saavat poikia? Kuten nyt Suvi Tiilikainen. Tuttavapiirissäni tämä näkyy myös.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Entä kun mulla on sekä tyttö että poika? En oo ruma enkä kaunis?

Vierailija
2/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoistytöillä on kauniit vanhemmat (ja kauniita ovat itsekin). Tästä on ihan tutkimuskin, mutta älä pyydä mua etsiin sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poika ja oon ihan hirveä sotanorsu.

Ja mun kaverilla on taas tyttö eikä sekään mikään kaunis ole. Ihme hiiri.

Että ihan tuuripeliä on mitkä vehkeet sille vauvalle tulee on äitee sitten nätti tai ei.

Vierailija
4/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun kauneuteni säteilytti mieheni siittiöiden kromosomit ja meille tuli vain poikia. 

Vierailija
5/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto näitä aloituksia nyt tehdään täällä puoleen ja toiseen. Lapsen sukupuoli on pelkkää sattumaa. Se on ihan sama onko naisella sata tyttöä, sata poikaa, tai molempia 50. Toiset naiset on nättejä, toiset rumia. End of story. 

Vierailija
6/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tuttavapiirissä ei näy tämmöstä kuviota, vaikka tuttavapiiriini kuuluukin malleja ja entisiä missejä. Eli ihmisiä, joita pidän/useat pitävät kauniina. Entinen tuntuisi olevan poika + tyttö yhdistelmää.

Vierailija
7/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös lukenut jostain samasta tutkimuksesta mitä kolmonen kirjoitti. Siinä mainittiin muistaakseni esim Angelina Jolie ja Brad Pitt ja heidän esikoisensa joka on tytär...

Vierailija
8/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös lukenut jostain samasta tutkimuksesta mitä kolmonen kirjoitti. Siinä mainittiin muistaakseni esim Angelina Jolie ja Brad Pitt ja heidän esikoisensa joka on tyttö...

Vierailija
9/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kauniita vanhempia, kaks tyttöö ja poika. Tytöt ovat tosi kauniita, poika ei ole.

Vierailija
10/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:32"]

Olen myös lukenut jostain samasta tutkimuksesta mitä kolmonen kirjoitti. Siinä mainittiin muistaakseni esim Angelina Jolie ja Brad Pitt ja heidän esikoisensa joka on tytär...

[/quote]

Näin on, jos yksi julkkispari saa tytön esikoiseksi, niin tottahan toki silloin kauniimmat saavat tyttöjä. Mitä väliä muilla miljoonilla ihmisillä.

Vierailija
11/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis ja mieheni on kaunis. Mieheni ei ole mikään miehekäs komea, vaan ennemminkin söpö/kaunis, vaikkakin ihan miehen kokoinen. 

Meillä on 4 poikaa. Kaikki erittäin kauniita. 

Vierailija
12/12 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettiihan sektio synnytykseksi? Laskettiinhan, pliis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi