Ehdottakaa astiasarjaa mustan Teeman seuraksi!
Tarvitsisin ainakin syvät lautaset ja lisää ruokalautasia, joita voisi yhdistellä mustan Teeman kanssa.
Kommentit (25)
Taika on kaunia, mutta sarjassa ei ole syviä lautasia ja ruokalautasetkin aika hankalan kokoisia; jätti-isoja ja painavia tarjoilulautasia jotka eivät edes kaikkiin kaappeihin mahdu ja pienempiä jälkiruokalautasen kokoisia.
Olen avoin ehdotuksille, kelpaa ehdotukset sekä väreistä että kuvioista. Olen miettinyt myös jotain toista sarjaa värikkäänä mustan Teeman rinnalle, esim. KoKoa, mutta luovuin ajatuksesta koska en pitänyt syvien lautasten muotoilusta. Turkoosi Teema kuulostaa aika räväkältä, ehkä jopa liian räväkältä? Haluaisin ehkä jotain ajattomampaa.
Mustavalkoista Taikaa minulla on pari isoa mukia ja pieni kulho, jota käytän tarjoiluastiana. Innostuin Origosta ja Kastehelmestäkin, mutta jälkimmäinen vaikuttaa ehkä liian hienolta arkikäyttöön. Vai mitä mieltä olette?
AP
Mun mielestä Arabian Runo olisi kiva.
Mustaan Teemaan on aika helppoa yhdistellä, kaipaatko väriä ja kuvioita vai eleettömämpää? Ainakin Iittalan omissa myymälöissä saa tosi hyvää neuvontaa ja pääsee itse erilaisia yhdistelmiä kokeilemaan. Ja ei kannata unohtaa "merkittömiä" vaihtoehtojakaan. Itse olen yhdistänyt Iittalaan ja Arabiaan mm Indiskasta löytyviä kiviastioita.
Itse saattaisin innostua kokeilemaan mustan seuraksi esim Iittalan Origon syviä lautasia ja isoiksi ehkä valkoista Teemaa tai Kastehelmeä.