Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikuisviihdepuhelin "myyjäksi"??

Vierailija
04.01.2014 |

Haluaisin perustaa puhelimen, siis sellaisen missä puhuisin tuhmia, ja jossa olisi minuuttitaksa. Miten pääsen alkuun?

Asiallisista vastauksista olisin tosi kiitollinen. Voisin tehdä tätä joka arkipäivä kun taapero on tarhassa ja opiskella etänä samalla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:37"]

Ai asiallisista vastauksista olisit kiitollinen!? :-D

[/quote]

toi mene toiselle töihin on kyllä varmasti asiallisin vastaus. ne kun opettaa sut tohon hommaan. se tuskin nimittäin mene sillai, että langan päässä oleva mies hoitaa homman ja maksaa sulle isot rahat siitä.

Vierailija
2/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin linjalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai asiallisista vastauksista olisit kiitollinen!? :-D

Vierailija
4/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...nyt riisun rintsikat"

"*hohhoijaa*"

- Mitä sanoit?

- "sanoin AAAH, AAH!"

Vierailija
5/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*...ottaa sukat pois...*

tirsk

Vierailija
6/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin linjoille kukaan päivällä soittelee ja soitteleekohan muutenkaan enää. Oli aika ysäriä ;)

Vierailija
7/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota, sun pitäisi sitten palkata muitakin jollain systeemillä, taida lyödä leiville jos sut vain silloin tällöin saa kiinni. Ja perustaa firma joidenkin mutkien kautta ettei kukaan pervo ihan heti löydä sua, ehkä?

Oletko sä edes kokeillut toisen leivissä tota työtä? Jos et niin suosittelen kokeilemaan ensin. Tosin kaipa sitä ihan toisella tavalla tienaa jos itse pääseen laskuttamaan monta euroa minuutti...

Vierailija
8/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota, sun pitäisi sitten palkata muitakin jollain systeemillä, taida lyödä leiville jos sut vain silloin tällöin saa kiinni. Ja perustaa firma joidenkin mutkien kautta ettei kukaan pervo ihan heti löydä sua, ehkä?

Oletko sä edes kokeillut toisen leivissä tota työtä? Jos et niin suosittelen kokeilemaan ensin. Tosin kaipa sitä ihan toisella tavalla tienaa jos itse pääseen laskuttamaan monta euroa minuutti...

Vierailija
9/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:39"]

Tuskin linjoille kukaan päivällä soittelee ja soitteleekohan muutenkaan enää. Oli aika ysäriä ;)

[/quote]Kyllä sinne kuulemma soittelee, ruokiksella ruuhkaa ja näin. Usein tuli viestiä että nyt on liian vähän työntekijöitä linjoilla, mutta jos kirjauduin päivystämään niin eipä niitä soittoja juuri tullut, tuliko sitten muka niin monta akkaa heti töihin...

Normaalisti tein itse öitä, ja hiljaiselta vaikutti kyllä silloinkin.

On tästä toki puolenkymmentä vuotta jo aikaa kun kokeilin.

Vierailija
10/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:40"]

Tosin kaipa sitä ihan toisella tavalla tienaa jos itse pääseen laskuttamaan monta euroa minuutti...

[/quote]

Yksi joka varmasti tienaa on teleoperaattori, jos siis puhutaan 070-alkuisista numeroista. Maksat kohtalaisesti vaikka kukaan ei soita ja sitten kun soittaa vasta maksatkin, työstä jonka itse teet asiakkaille jotka itse hankit.

Kannattaisi siis selvittää myös muita tapoja laskuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi