Ihanaa, kun mieheni sanoi minua edustusvaimokseen.
Tiedänhän kyllä olevani kaunis ja näyttävä, mutta tuo oli ihanasti sanottu. Ihana mies.
Kommentit (9)
Minusta tuo on tosi sovinistisesti ja alentuvasti sanottu.
Edustusvaimo = se tarpeeksi konservatiivisen näköinen vanha luuta, joka kaivetaan kaapista esille aina tärkeitä tilaisuuksia varten ja haudataan sinne takaisin arjen taas koittaessa.
Oikea elämä on toisaalla.
Hahaa, kateelliset, ei-edustavat ja mahdollisesti vielä miehettömätkin luuskat iskevät kommentteineen :D
Minun mies on sanonut minulle noin. "Ihanaa kun on tuollainen edustusvaimo". En tykännyt todellakaan. Tietääpähän, ettei muuta sitten olekaan. Pääasia että saa näytettyä omistavansa naisen kun lähtee peräkylille leuhkimaan, hah.
Edustusvaimo termistä tulee lähinnä mieleen näyttävän ulkonäön omaava mutta siihen se sitten jääkin. Kodinhoidossa ja ruoanlaitossa sekä leipomisessa avuton.
Ne joilla on edustusvaimo on vauraita ja heillä on varaa palkata työvoimaa arjen tarpeisiin.
Edustusrouva pitää huolta ulkonäöstään ja viilailee kynsiään, äo on alle 100.
En ole vakuuttunut, että mies tietää mitä se tarkoittaa.
Niinpä... menestyvillä miehillä on edustusvaimo, palvelusväki ja rakastajatar tai pari.
Luultavasti se edustusvaimon jobi on ihan ok, jos siinä saa pitää samalla omaa rakastajaa tai paria.
Edustusvaimo ja edustava /edustavan näköinen vaimo on ihan eri asiat :)
Mäkin oisin tosi onnellinen tuosta!
Saisin viimein varmistuksen, että ukko juoksee vieraissa eikä tarvitsisi enää pelätä olevansa vain vainoharhainen.