Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa ihmisen postaamaan someen kuvia omasta takapuolestaan?

Vierailija
11.10.2020 |

Onko se huomion ja hyväksynnän hakua vai mitä? Voisiko joku peppusomettaja vastata?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulee, että kehon osa, josta tursuaa paskaa on jotenkin kiihottava.

Vierailija
22/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse peilailin yksi päivä saunan ovesta omaa takamustani, yritin pyllistää samalla tavalla kuin ne somessa pyllistelijät.

Naurun pyrskähdys vaan tuli, kun aattelin, että kuka tämmöstäkin kehtaa tehdä ja vielä nettiin laittaa. Monesti joku kuvaaja kuvaamassa ja zoomailemassa vielä. 🙈🤣

Just näin.🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Maaningan siskosten äiti ajattelee, kun tyttäret eivät muuta teekään kuin poseeraavat oudoissa asennoissa perse tyrkyllä?

https://www.instagram.com/p/CB0YgW7pFGT/

https://www.instagram.com/p/CFExB7LH35J/

Vierailija
24/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla iski joku tuollainen narsistikohtaus, kun liityin sinkkuryhmään facessa ja siellä yhdessä julkaisussa jaeltiin hanurikuvia. Eihän mun hanurista kukaan tykännyt ja masennuin, palasin maan pinnalle nopeasti. Sinällään ymmärrän jos on hyvä perse ja kaikki tykkää, se tunne huumaa ja koukuttaa.

Hyvä perse, tuleeko sieltä hyvin kakka.

Vierailija
25/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä on varmaan persaus passikuvassakin., ja mikäpäs siinä, kunhan on kannikat yhdessä. Pssikuvassa kun pitää olla totinen.

Vierailija
26/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti 70v. tykkää ruikkia nuorien tyttöjen pyllykuville.

Vierailija
27/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä kiihottaa ajatus että Pertti 70v.ihailee heidän persposkia.

Vierailija
28/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni Pertti 70veellä oli seinälle liimattuna näitä tulostettuja tyttöjen pyllyjä. Osa kuvista oli teipattu, osa nastalla pistetty riippumaan sängyn viereen. Oli myös eteisen seinällä näitä kuvia. Hänellä on jos jonkinlaista vikaa päässään, mutta siis yksi käyttötarkoitus näille pyllistyskuville on tällainen.

Vierailija
29/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistäminen tarkoittaa, että halveksuu sitä, jolle pyllistää.

Vierailija
30/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perse on siis niinq niin kuvauksellinennhh <3

Vierailija
31/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:n kysymykseen. Kamera on väärällä puolella kehoa.

Vierailija
32/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt joillain nuorilla naisilla sellaisia stringit päällä pyllistyskuvia instassaan, josta näkee kuinka se perssilmän ympärys on paskanruskea.

Iskät ovat varmasti ylpeitä tyttäristään. Tai ehkä näillä ei ole iskää, siitähän tuo käytös osittain voi johtua.

Miksi sä haluat katsoa kuvia joissa naru kulkee kannikoiden välissä? Onko joku fetissi? Netti olisi täynnä kuvia joissa ei ole mitään naruja.

Vierailija
33/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus ap:n kysymykseen. Kamera on väärällä puolella kehoa.

Se on vaikea hahmottaa itseä kuvatessa mihin se kamera tulisi sijoittaa. Kun normaalisti kuvatessa ollaan kameran takana, mutta silloin itse ei tule kuvaan, eikö loogisin askel saada itsensäkin kuvaan ole siirtää se kamera itsensä taakse?

Vierailija
34/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat, eikä turhaan halua jonottaa lääkäriin. Sosiaalinen yhteisö kyllä patistaa sinne, jos oikea tarve on.

Vierailija
35/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä samaistuu siihen paremmin kuin naamaansa. Varmaan sama kuva henkkareissakin.

Vierailija
36/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomio ja raha. akat rakastavat niitä enemmän kuin miehiä

Vierailija
37/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoperseiset ne täällä ihmettelemässä, että mitä ihmeellistä perseessä kun sieltä tulee vaan kakkaa. No ei teidän perseessä varmaan olekaan ja paskaa sieltä vaan tulee.

Vierailija
38/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt joillain nuorilla naisilla sellaisia stringit päällä pyllistyskuvia instassaan, josta näkee kuinka se perssilmän ympärys on paskanruskea.

Iskät ovat varmasti ylpeitä tyttäristään. Tai ehkä näillä ei ole iskää, siitähän tuo käytös osittain voi johtua.

Siis minkälaisilla sivuilla sä oikein surffailet ja miksi?

Itselle ei ole ikinä osunut yhtään tuommoista, tosin en ole instassakaan.

Aika tarkasti oot ehtinyt zoomaamaan stringikuvia.

Vierailija
39/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla iski joku tuollainen narsistikohtaus, kun liityin sinkkuryhmään facessa ja siellä yhdessä julkaisussa jaeltiin hanurikuvia. Eihän mun hanurista kukaan tykännyt ja masennuin, palasin maan pinnalle nopeasti. Sinällään ymmärrän jos on hyvä perse ja kaikki tykkää, se tunne huumaa ja koukuttaa.

Miehet eivät saisi esineellistää naisia. Miksi kuitenkin trendi on, että naiset haluavat esineellistää itsensä?

Juuri näin! Sitä sanotaan "voimaannuttamiseksi" (ugh, miten ällö sana), mutta oikeasti kyseessä on itsensä esineellistäminen. 

Vierailija
40/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi sellainen laki että jokaisen pitää laittaa kuvansa someen niin mieluummin laittaisin kuvan takapuolesta kuin naamasta. Ei kukaan tunnistaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi