Mikä saa ihmisen postaamaan someen kuvia omasta takapuolestaan?
Onko se huomion ja hyväksynnän hakua vai mitä? Voisiko joku peppusomettaja vastata?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Itse peilailin yksi päivä saunan ovesta omaa takamustani, yritin pyllistää samalla tavalla kuin ne somessa pyllistelijät.
Naurun pyrskähdys vaan tuli, kun aattelin, että kuka tämmöstäkin kehtaa tehdä ja vielä nettiin laittaa. Monesti joku kuvaaja kuvaamassa ja zoomailemassa vielä. 🙈🤣
Just näin.🙈
Mitäköhän Maaningan siskosten äiti ajattelee, kun tyttäret eivät muuta teekään kuin poseeraavat oudoissa asennoissa perse tyrkyllä?
https://www.instagram.com/p/CB0YgW7pFGT/
https://www.instagram.com/p/CFExB7LH35J/
Vierailija kirjoitti:
Mulla iski joku tuollainen narsistikohtaus, kun liityin sinkkuryhmään facessa ja siellä yhdessä julkaisussa jaeltiin hanurikuvia. Eihän mun hanurista kukaan tykännyt ja masennuin, palasin maan pinnalle nopeasti. Sinällään ymmärrän jos on hyvä perse ja kaikki tykkää, se tunne huumaa ja koukuttaa.
Hyvä perse, tuleeko sieltä hyvin kakka.
Näillä on varmaan persaus passikuvassakin., ja mikäpäs siinä, kunhan on kannikat yhdessä. Pssikuvassa kun pitää olla totinen.
Pertti 70v. tykkää ruikkia nuorien tyttöjen pyllykuville.
Tyttöjä kiihottaa ajatus että Pertti 70v.ihailee heidän persposkia.
Isälläni Pertti 70veellä oli seinälle liimattuna näitä tulostettuja tyttöjen pyllyjä. Osa kuvista oli teipattu, osa nastalla pistetty riippumaan sängyn viereen. Oli myös eteisen seinällä näitä kuvia. Hänellä on jos jonkinlaista vikaa päässään, mutta siis yksi käyttötarkoitus näille pyllistyskuville on tällainen.
Pyllistäminen tarkoittaa, että halveksuu sitä, jolle pyllistää.
Mun perse on siis niinq niin kuvauksellinennhh <3
Vastaus ap:n kysymykseen. Kamera on väärällä puolella kehoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt joillain nuorilla naisilla sellaisia stringit päällä pyllistyskuvia instassaan, josta näkee kuinka se perssilmän ympärys on paskanruskea.
Iskät ovat varmasti ylpeitä tyttäristään. Tai ehkä näillä ei ole iskää, siitähän tuo käytös osittain voi johtua.
Miksi sä haluat katsoa kuvia joissa naru kulkee kannikoiden välissä? Onko joku fetissi? Netti olisi täynnä kuvia joissa ei ole mitään naruja.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus ap:n kysymykseen. Kamera on väärällä puolella kehoa.
Se on vaikea hahmottaa itseä kuvatessa mihin se kamera tulisi sijoittaa. Kun normaalisti kuvatessa ollaan kameran takana, mutta silloin itse ei tule kuvaan, eikö loogisin askel saada itsensäkin kuvaan ole siirtää se kamera itsensä taakse?
Peräpukamat, eikä turhaan halua jonottaa lääkäriin. Sosiaalinen yhteisö kyllä patistaa sinne, jos oikea tarve on.
Ehkä samaistuu siihen paremmin kuin naamaansa. Varmaan sama kuva henkkareissakin.
huomio ja raha. akat rakastavat niitä enemmän kuin miehiä
Huonoperseiset ne täällä ihmettelemässä, että mitä ihmeellistä perseessä kun sieltä tulee vaan kakkaa. No ei teidän perseessä varmaan olekaan ja paskaa sieltä vaan tulee.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt joillain nuorilla naisilla sellaisia stringit päällä pyllistyskuvia instassaan, josta näkee kuinka se perssilmän ympärys on paskanruskea.
Iskät ovat varmasti ylpeitä tyttäristään. Tai ehkä näillä ei ole iskää, siitähän tuo käytös osittain voi johtua.
Siis minkälaisilla sivuilla sä oikein surffailet ja miksi?
Itselle ei ole ikinä osunut yhtään tuommoista, tosin en ole instassakaan.
Aika tarkasti oot ehtinyt zoomaamaan stringikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla iski joku tuollainen narsistikohtaus, kun liityin sinkkuryhmään facessa ja siellä yhdessä julkaisussa jaeltiin hanurikuvia. Eihän mun hanurista kukaan tykännyt ja masennuin, palasin maan pinnalle nopeasti. Sinällään ymmärrän jos on hyvä perse ja kaikki tykkää, se tunne huumaa ja koukuttaa.
Miehet eivät saisi esineellistää naisia. Miksi kuitenkin trendi on, että naiset haluavat esineellistää itsensä?
Juuri näin! Sitä sanotaan "voimaannuttamiseksi" (ugh, miten ällö sana), mutta oikeasti kyseessä on itsensä esineellistäminen.
Jos olisi sellainen laki että jokaisen pitää laittaa kuvansa someen niin mieluummin laittaisin kuvan takapuolesta kuin naamasta. Ei kukaan tunnistaisi.
Jotkut luulee, että kehon osa, josta tursuaa paskaa on jotenkin kiihottava.