Sanna Marin on Anneli Jäätteenmäen tiellä – taas puhutaan niin totta kuin osataan
Kommentit (86)
Haapala on kyllä kerta kaikkisen ällöttävä setämies. Onneksi nämä keski-ikäiset ukkelit kuolevat pian pois, ja vähän tuoreempien sukupolvien edustajien silmissä kauniissa ja lahjakkaassa naisessa ei ole mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Haapala on rakkikoira joka on katkera kun oma ura ei oikein lähde lentoon.
Haapala on juopunut omasta maineestaan. Oli joskus ihan terävä kannanotoissaan, kunnes oma poliittinen suuntaus alkoi puskea läpi.
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatin katse
Hänen katse on kuin se klassinen sanonta: Valot päällä, mutta ei ketään kotona.
Muunneltua totuutta ei myöskään kannata puhua :D
Miten joku voi olla niin lapsellinen, että jaksaa pillittää, ettei käytä nyt maskia kun kerran silloin keväällä sanottiin ettei tarvitse. Voi herran tähden, mitä jos silloin keväällä olisi käyttänyt niitä ”omia aivojaan” ja tehnyt johtopäätöksen asioista. Itselleni oli ainakin täysin selvää maskeista olevan hyötyä.
Marin, Kiuru ja muu hallitus, Lintilää lukuunottamatta ovat selviytyneet vallan loistavasti. Miettikää nyt mitä oikeisto olisi tehnyt. Lyhyt on kansan ja äänestäjien muisti. Mitä kokoomus on ikinä saanut hyvää aikaan? Viime kauden möhläilyistä sai keskusta kansan vihat niskaansa vaikka se todellinen syyllinen oli kokoomus. Ei tavallisen kansan kannata kuvitella kokoomuksen koskaan olevan tavallisen ihmisen asialla. Kokoomuksen äänestäminen ei myöskään muuta yhteiskuntaluokkaa, vaikka niin moni ressu näin haaveksii.
Keskittykääpä arvostelijat muistelemaan näitä edellisten kausien valheita ja suoria uhkailuja ja menkää itseenne.
Hauskaa kun Haapala vuonna 2011 haukkui lukijansa huonoista kirjoituksista. Nyt mies tekee niitä itse.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000426738.html
- Suoraan sanottuna kyllästyin lukijoiden kommenttien tasoon. Perkaan itse kaikki blogikirjoituksieni perään tulevat kommentit ja etenkin eduskuntavaaleista alkaen kommenttien sävy on mennyt aina vain hullummaksi. Ihmisillä ei tunnu olevan mitään tapoja, sivistys on siitä touhusta kaukana, Haapala kertoo.
Haapala kertoo, kuinka kommettipalstalla kirjoitukset muuttuivat viimeisen vuoden aikana rasittavampaan ja epäkunnioittavampaan suuntaan.
- Kansan ääni on muuttunut viime aikoina lynkkausjoukon ääneksi. Ei sellainen keskustelu vastaa tarkoitustaan.
Marin väitti TV:ssä, että maskiselvityksessä oli tutkittu vain kankaisten maskien hyötyjä. Jokainen kuitenkin voi itse lukea tuon selvityksen, missä puhutaan "kaikista kasvosuojaimista" Valehteleeko Sanna, vai eikö hän ollenkaan tiedä mitä selvityksessä lukee?
Vierailija kirjoitti:
Se kuva missä oli se tyhjä terassi kiteyttää hyvin monen suomalaisen yrittäjän asenteen. Ei jakseta avata terassia vaikka asiakkaita olisi, kun ei ole ennenkään niin tehty. Helpompi hakea tukia. Fiksu yrittäjä olisi tullut itse paikalle ja laittanut kuumat juomat tarjoukseen.
Sehän on tosiaan vain viitsimisestä kiinni ettei esim. parturit ole auki aamuyöllä. Mistäpä muustakaan.
Lisäksi tokihan liikkeenharjoittaja voi tunnin varoitusajalla määrätä työväkensä yllärityövuoroon. Tämähän on mm. ay-liikkeen hyväksymä käytäntö.
Tai ehkä ymmärsin jotain väärin.
Vierailija kirjoitti:
Opposition epätoivo haisee ja kauas. Voi vain kuvitella mikä olisi ollut maan koronatartuntatilanne keväällä jos tuo porukka olisi ollut huseeraamassa.
Ai, minusta Marinin kivettyneen feikkihymyn takaa se vasta epätoivo paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kun Haapala vuonna 2011 haukkui lukijansa huonoista kirjoituksista. Nyt mies tekee niitä itse.
- Suoraan sanottuna kyllästyin lukijoiden kommenttien tasoon. Perkaan itse kaikki blogikirjoituksieni perään tulevat kommentit ja etenkin eduskuntavaaleista alkaen kommenttien sävy on mennyt aina vain hullummaksi. Ihmisillä ei tunnu olevan mitään tapoja, sivistys on siitä touhusta kaukana, Haapala kertoo.
Haapala kertoo, kuinka kommettipalstalla kirjoitukset muuttuivat viimeisen vuoden aikana rasittavampaan ja epäkunnioittavampaan suuntaan.
- Kansan ääni on muuttunut viime aikoina lynkkausjoukon ääneksi. Ei sellainen keskustelu vastaa tarkoitustaan.
Niin mitä? Haapala puhuu asiaa ja sannan mainostoimisto + avustajat spämmii suoraan haapalaan kohdistuvia loukkauksia kun eivät muutakaan keksi. Sitähän tää näyttää olevan nykyään aina kun haapala uskaltaa rikkoa vihervasemmiston totalitaarisen mielipidekuplan ja kirjoittaa vähänkin kriittisesti jostakusta vihervasemmiston poliitikon touhuista.
Mut hei, kohta varmaan tulee joku maalittamislainsäädäntö jolla saadaan vaiennettua nämä kaikenmaailman haapalat ja maa on täydellinen ainakin vihervasemmistokuplan kannalta.
Hyvä, että joku uskaltaa lausua totuuden ja vielä julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman osaavaa ja älykästä mediaa ja toimittajia oltaisiin kuin P- Koreassa. Jonkun pitää avata kansan silmät.
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä tarkoitin Timo Haapalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä? Haapala puhuu asiaa ja sannan mainostoimisto + avustajat spämmii suoraan haapalaan kohdistuvia loukkauksia kun eivät muutakaan keksi. Sitähän tää näyttää olevan nykyään aina kun haapala uskaltaa rikkoa vihervasemmiston totalitaarisen mielipidekuplan ja kirjoittaa vähänkin kriittisesti jostakusta vihervasemmiston poliitikon touhuista.
Mut hei, kohta varmaan tulee joku maalittamislainsäädäntö jolla saadaan vaiennettua nämä kaikenmaailman haapalat ja maa on täydellinen ainakin vihervasemmistokuplan kannalta.
Haapala syyllistyy itse siihen mistä lukijoitaan moitti, tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Haapala on kyllä kerta kaikkisen ällöttävä setämies. Onneksi nämä keski-ikäiset ukkelit kuolevat pian pois, ja vähän tuoreempien sukupolvien edustajien silmissä kauniissa ja lahjakkaassa naisessa ei ole mitään ihmeellistä.
Katso ikääntymiselle ei voi mitään. Ennen kuin huomaatkaan, olet itsekin ällöttävä keski-ikäinen, jos terveys ja elämä siihen asti kantavat. Miltäpä tuntuu, jos sen ajan nuorempi sukupolvi haukkuu ällöttäväksi pelkästään iän perusteella? Oletko muuten kuullut termistä ikäsyrjintä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haapala syyllistyy itse siihen mistä lukijoitaan moitti, tekopyhää.
Aiheestahan se kritisoi. Ja sekös teitä eniten harmittaakin joten te joudutte solvaamaan henkilöä kun asiaa ette voi kiistää.
Eli ei, ei syyllisty.
Haapalan jutut voi jättää omaan arvoonsa. Katkera 60-vuotias mies joka sai kenkää maikkarilta esimiestehtävistä. Ikänsä ollut toimittaja. Ilta-sanomat antoi käyntikorttiin uuden tittelin "erikoistoimittaja".
Vierailija kirjoitti:
Miksi Haapala syyttää lukijoitaan siitä, mihin itse syyllistyy?
Se kuva missä oli se tyhjä terassi kiteyttää hyvin monen suomalaisen yrittäjän asenteen. Ei jakseta avata terassia vaikka asiakkaita olisi, kun ei ole ennenkään niin tehty. Helpompi hakea tukia. Fiksu yrittäjä olisi tullut itse paikalle ja laittanut kuumat juomat tarjoukseen.