Niina Kelo on raskaana!
Kommentit (28)
pitääkö sitä LÄHETÄ nappia painaa niin pirun monta kertaa?
Otsikosta "Tero Pitkämäki saa vauvan avovaimonsa kanssa" saa kyllä enemmänkin sellaisen kuvan, että Tero olisi se joka on raskaana.
Vai että ihan Tero Pitkämäen avovaimo. Kun lukee ip-lehtien uutisointia voisi luulla olevansa 1950-luvulla. Kai tuolla Kelolla edes joku ammatti on, vaikka onkin vain nainen ja avovaimo? Mies määritellään työn kautta, nainen parisuhteen. Sietämätöntä!
Olen aina ihmetellyt miten voikin olla niin miehinen nainen tämä Teron avovaimo. Kasvonpiirteiltään siis. Ja Tero aika neiti.
Hieno juttu. Tero ja Niina on tosi symppis pari. Tykkään katsoa, kun Niina urheilee, hänellä on aina sata lasissa, sitä keskittymistä voi vain ihailla. Tuo otsikko on naurettava, Niina on itsekin tunnettu urheilija, jolla on kymmeniä mitaleja Suomen mestaruuskisoista ja hän on edustanut Suomea arvokisoissa. Hänet tunnetaan omana itsenään eikä pelkästään Teron avovaimona.
Hieno juttu. Tero ja Niina on tosi symppis pari. Tykkään katsoa, kun Niina urheilee, hänellä on aina sata lasissa, sitä keskittymistä voi vain ihailla. Tuo otsikko on naurettava, Niina on itsekin tunnettu urheilija, jolla on kymmeniä mitaleja Suomen mestaruuskisoista ja hän on edustanut Suomea arvokisoissa. Hänet tunnetaan omana itsenään eikä pelkästään Teron avovaimona.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 06:45"]
Vai että ihan Tero Pitkämäen avovaimo. Kun lukee ip-lehtien uutisointia voisi luulla olevansa 1950-luvulla. Kai tuolla Kelolla edes joku ammatti on, vaikka onkin vain nainen ja avovaimo? Mies määritellään työn kautta, nainen parisuhteen. Sietämätöntä!
[/quote]
Näinhän se vaan menee. Niina WHO Kelo...ai se Pitkämäen muija jaa no kyllä mää sen tiedän
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:46"]
Minäpä luulen, että Tero on luonteeltaan hiukan nöösi eikä välttämättä edes kaipaa mitään kympin naista ja siksi sillä on tuollainen vaimo.
[/quote]
"En mä yhtään kateellinen ole, eeeeen yhtään.....!"
Niina Kelo on upea ilmestys livenä. Juhla-look voisi olla tarkemmin suunniteltu kyllä. Onnea tuleville vanhemmille!
Hyi helvetti kuinka rumaa ja ilkeää kielenkäyttöä Niinaa kohtaan!
Niinpä. Miten vaikeaa on tajuta etteivät kaikki halua mitään silikonitissistä itsensäpeilailijaa? Onnea vauvasta molemmille!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 06:42"]
Otsikosta "Tero Pitkämäki saa vauvan avovaimonsa kanssa" saa kyllä enemmänkin sellaisen kuvan, että Tero olisi se joka on raskaana.
[/quote]
Minusta pitää olla aika yksinkertainen jos tuosta saa sen käsityksen että Tero on raskaana :)
Minäpä luulen, että Tero on luonteeltaan hiukan nöösi eikä välttämättä edes kaipaa mitään kympin naista ja siksi sillä on tuollainen vaimo.
[/quote]
Mä taas luulen, että haluaa ennenkaikkea itsestään huolehtivan naisen. Valitettavasti AV-mammoissa näitä ei kauheasti ole.
[/quote]
Mä taas luulen, että haluaa ennenkaikkea itsestään huolehtivan naisen. Valitettavasti AV-mammoissa näitä ei kauheasti ole.
Niina Kelo ei ole niin tunnettu että ihmiset heti tunnistaisivat hänet. Siksi käytetään ilmausta Tero Pitkämäen puoliso.
No voi vitun femakot!
Kuka saatana tietää kuka on Niina Kelo? Kaikki tietää kuka on Olympiamitalisti Tero Pitkämäki. Toi ämmä ei sais raskausuutistaan lehteen ilman miestään eli eiköhän otsikko ole ihan oikeutettu.
'Älkää antako miesvihan sumentaa pientä päätänne :D
pitääkö sitä LÄHETÄ nappia painaa niin pirun monta kertaa?