1776 syntyneet - mikä elämäntilanne
Kommentit (30)
Ihanan leppoisaa! Ei enää turhia paineita lisääntymisestä jne
Kah, tas mina pelka et Katarina Suuri minun telottaa..
Synnyin 4.7.1776. Nyt on vähän köyhä olo ja paljon velkaa.
kohta on opinto- ja asuntolaina maksettu!!!!
Hassunhauska idea ottaa epäuskottava vuosiluku esiin, mutta... Se keksittiin jo aiemmin! TÄÄLLÄ:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3909474/ketju/2013_syntyneet_millainen_elamantilanne
Ta-daa! :D
Älä vikise, et ole köyhä, vaan koko suvun rikkain ja vanhimmasta päästä. Olet vain liian kiivas ja ajattelet kaikesta niin mustavalkoisesti. Jankaksinaismoralisti. Olet jo tarpeeksi vanha olemaanrehdisti sitä mitä olet. Kyllä sulla on niin paljon voimaa että kykenisisit siihen.
8: Mutta ajattele, kuinka moni kuitenkin haluaa muuttaa sun luo.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 00:46"]Hassunhauska idea ottaa epäuskottava vuosiluku esiin, mutta... Se keksittiin jo aiemmin! TÄÄLLÄ:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3909474/ketju/2013_syntyneet_millainen_elamantilanne
Ta-daa! :D
[/quote]
En käsitä, mitä epäuskottavaa tuossa on. Isäni on syntynyt 1776.
Still independent and democratic.
USA
8 jatkaa. Pidän kyllä puuttumisesta muiden asioihin ja muskeleitteni esittelemisestä. Vaikutukseni on kaikkialla, mutta monessa paikassa minusta ei pidetä. Se on sääli.
päivät menee mukavasti harppua pilvenreunalla soitellessa.
Hitto kun piti aikoinaan saada muiden painostuksesta asuntovelka. Ensi vuonna se on onneksi maksettu, jos hyvin käy. Muuten vointi on aika hyvä, en nää, enkä kuule enkä muistakaan mitään (asuntolainasta ovat omaiset kertoneet).
Aika kuollut meininki, jos totta puhutaan.
Minulla menee nykyään hyvin,,, kuudes elämä menossa... Neljännen ja viidennen elämän aikoina oli melkomoisen tiukkaa,,, 1. maailmansodassa olin Englantilainen ja jouduin Saksan rintamalle lentäjäksi,,, sen aikaiset lentokoneet ei ihan kehuttavia olleet kun ihan koeversioita vielä tekivät,,, siihen se neljäs elämä sitten loppuikin.
Toisessa maailmansodassa olin ranskalainen, jouduin saksalaisten vangiksi ja olin Auschwitsissa Birkenaun leirillä kasaamassa ruumiita.
Nyt on kuudes elämä menossa ja olen Tikkurilan Siwan kassalla töissä. Käteen tulee kuussa 876 euroa. Mutta sen verran tuoreessa muistissa nuo vanhat tekemiset on että ihan mukavalta tuntuu...
Ketuttaa kun nuorempi polvi myllää makuupaikat ja tunkee omat luurankonsa samaan multaan.
Horsmaa puskee..