Helppoahan se heillä on joilla ei ole alle kouluikäisiä lapsia jos kotikoulu alkaa..
Kommentit (15)
Voi! Ei se noin mustavalkoista ole.
Kannattiko tehdä lapsia jos on noin saatanan vaikeeta
Vauva ja taapero tarvii jatkuvaa huolenpitoa.
Varmasti rankkaa.
Siksi olen vela, kun en halua moisia vaikeuksia elämääni. Valintakysymys.
Mulla ei ole lapsia, mutta kevään koronarajoitukset aiheuttivat silti kaikenlaista harmia arkeen. Ihan turha kadehtia ketään, kyllä niitä hankaluuksia riittää kaikille tasapuolisesti.
Minulla on vain alle kouluikäisiä lapsia. En koe hankalaksi olla heidän kanssaan kotona. He ovat perhettäni, heidän hyvinvointinsa ajaa kaiken muun edelle. Totta kai haluan olla ensisijaisesti heidän kanssaan.
Meillä on kolme koululaista ja he huolehtivat keväälläkin moitteettomasti kouluasioista, joten en usko tulevankaan olevan kovin rankkaa.
Minä olen onnellinen tuttavan puolesta ku hän nauttii☺️
Meidän valinta oli se helppo elämä ja sinun se vähän vaikeampi. Sinulla ne jotka hoitaa sinua sitten vanhana ja meillä ei ole ketään : D
Kotikoulu, tiedätkö mitä se tarkoittaa? Se ei ala koskaan, jos et halua, nimittäin se on huoltajien päätös. Toivottavasti tiedät, ettei se ole sama asia kuin etäkoulu.
Sehän ei ole kotikoulua vaan etäkoulua. Hyvin onnistui viime keväänä alakoululaisilta, me vanhemmat jouduttiin käymään töissä ja tekemään osin pitkäänkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain alle kouluikäisiä lapsia. En koe hankalaksi olla heidän kanssaan kotona. He ovat perhettäni, heidän hyvinvointinsa ajaa kaiken muun edelle. Totta kai haluan olla ensisijaisesti heidän kanssaan.
Totta kai, teepä siinä sitten niiden kanssa normaali etätyöpäivä, valmista lounaat ja välipalat, katsele vähän koululaisten perään. Tässä oli lienee kyse siitä, ei siitä ettetkö sinä pärjäisi kotona omien ihanien kultamussukoittesi kanssa.
No kyllä sen keväällä etätöissä huomasi, että alle kouluikäisten lasten vanhempien etäpalaverointi oli yhtä lasten vänkäämistä ja vanhempien ohjeistuksia lapsille. Eivät nuo pienten lasten vanhemmat pystyneet töihinsä keskittymään kuten olisi pitänyt.
Kyllä meillä ainakin on ihan yhtä helppoa alle kouluikäisen kanssa oli kotikoulua tai ei.