Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teilläkin tyyliin sata erilaista kahvikuppia, vaikka käytätte vain yhtä?

Vierailija
11.10.2020 |

Laskin just, että meillä on 77 erilaista kahvikuppia. Emäntä on yksitellen tuonut niitä 15 ajan shoppailureissuiltaan. Olen koko tämän ajan juonut samasta Batman-mukista, jonka sain 90-luvun alussa 7-vuotiaana. Emäntäkin käyttää vain kahta mukia. Että sellasta.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muumimukeja n.10 joista valitsen fiiliksen mukaan. Tarjoan kahvia niistä tutuillekin paitsi jos on juhlaa tai harvinaisempia kahvittelijoita joille laitan oikein kupit ja asetit.

Vierailija
22/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero on kupilla ja mukilla? Minä puhun aina vaan kupeista, enkä tiedä onko osa sitten kuitenkin mukeja 🤔. Olen aina pitänyt näitä sanoja synonyymeinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ero on kupilla ja mukilla? Minä puhun aina vaan kupeista, enkä tiedä onko osa sitten kuitenkin mukeja 🤔. Olen aina pitänyt näitä sanoja synonyymeinä.

Naapurin lasetkin juo vesikupeista, kun eivät ymmärrä lasin ja kupin eroa.

Vierailija
24/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä on tasan yksi kahvikuppi, jonka olen saanut pojalta äitienpäivänä. Meillä ei kukaan juo kahvia, ei ole edes kahvinkeitintä.

Vierailija
25/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska olen myynyt ylimääräiset kirpparilla.

Vierailija
26/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noei. 6 teemaa ja joku 5 yksittäistä.

Vierailija
27/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan yhden lasin, siitä voi juoda vettä, kahvia olutta, maitoa, ihan mitä mieli tekee.

Vierailija
28/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko 12. Teeman valkoiset on näytössä jatkuvasti. Syksyllä vaihdan muumit joulunpunaisiin ja keväällä taas takas. Muumeja meillä on jokaiselle oma nimikkomuki, -kippo ja -lusikka.

Vieraskattauksiin sitten kahvikupit, 8kpl.

Vierailija
29/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon kuppeja mutta haluaisin lisää koska tykkään vaihdella ja juoda joka päivä erilaisesta. Eli ei oo yhtä suosikkikuppia mutta miehelläni on vaan pari kuppia joista suostuu juomaan. 😊

Vierailija
30/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko 12. Teeman valkoiset on näytössä jatkuvasti. Syksyllä vaihdan muumit joulunpunaisiin ja keväällä taas takas. Muumeja meillä on jokaiselle oma nimikkomuki, -kippo ja -lusikka.

Vieraskattauksiin sitten kahvikupit, 8kpl.

Näytössä tai käytössä...liekö eroa.

-sama-

Vierailija
31/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tilanteessa kyllä, kun loput odottavat tiskaamista.

Vierailija
32/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kahvikuppeja, vaan 3 mukia joista yksi on keittomuki tarkalleen ottaen, niitä kahta muuta käytän enimmäkseen.

Vierailija
33/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumimukeja parikymmentä kappaletta, niistä juodaan kahvit.

Siskoni Muumimukit ei missään tapauksessa ole käyttöä varten 😂 koristeena!

Monilla on ja muitakin koristeen.

Onhan ne kivoja katella.

Kauniita esineitä.

Vierailija
34/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävän luona on ihana käydä kahvilla, kun hänellä on kahvimukeja joka moodiin :D Aina juodaan sellaisesta joka siihen mielentilaan tai päivään sopii :) <3

Kotona mulla on teemaa ja jotain arabiaa lahjaksi saatuna, ja kahvitan niistä vieraani. Itse juon kahvini kuitenkin lapseltani saamastani mukista, joka on vuodelta 2000.

Erilaiset kahvimukit tuovat iloa ja piristystä päivään! ☺

Vierailija
35/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laskea: Noin 12 eriparimukia, joista osa on jo lapsena saatuja, loput tulleet jostain, yhtään ei ole itse ostettu. (Tai oikeasti noista osa on keskenään sarjaa.) Lisäksi meillä on astiasto, jossa sitten tusina samanlaista mukia. Varsinaisia kahvikuppeja astiastoissa lisäksi. Käytetään kyllä aika tasaisesti kaikkia mukeja.

Vierailija
36/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iittalan Teema - mukit, joita käytetään eikä ole muita. Teema - kahvikupitkin on 12 kpl. Ihan juhlavarana.

Vierailija
37/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan olla ostelematta, mutta tee- ja kahvikupit on pieni paheeni. Varsinkin Harry Potter teemaiset.

Vierailija
38/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usvametsä kirjoitti:

Ei ihan sataa, mutta on näitä kertynyt jonkun verran. Juon silti aina samasta kupista. Siihen tuli pieni lohkeamakin, mutta käytän sitä siitä huolimatta. 

Saavi olis parempi. Ei vaan kukaan huomannut kysyä.

Vierailija
39/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat emännän ostella niitä?

Vierailija
40/62 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukeja kerääntynyt paljon erilaisia, mutta käytän vain muutamaa tietynlaista, muista ei kahvi maistu ollenkaan yhtä hyvälle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi