Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä kaunis nainen! Miltä tuntuu olla kaunis?

Vierailija
10.10.2020 |

Näin rumana naisena olen aina kadehtinut naisia, jotka saavat olla kauniita.
Haaveillut paljon kuinka helpompaa elämä olisi, jos olisi saanut hyvät geenit.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu. Moni työpaikka on auennut helpommin, tai ainakin koen niin. Kumppaneista ei ole ollut puutetta ja saan useimmiten itse valita, kenet haluan. Huono puoli on se, että naiset kokee useimmiten kilpailijana ja uhkana, halutaan puhua p*skaa seläntakana ja koitetaan lytätä.

Ennen oli epävarma (kaikesta huolimatta), mutta näin 30v lähestyessä olen oppinut nauttimaan omasta kropastani. Olen kaunis ja upea juuri näin! Ja niin olet sinäkin, ap.

Vierailija
2/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet olevasi ruma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää onko kaunis?

Vierailija
4/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jo vuonna 2020 voitaisi myöntää että kaikki vaan eivät ole kauniita?

Kyllähän ihmisiä kohdellaan ihan eri tavalla riippuen miltä he näyttävät.

Minusta se että joutuu olemaan ruma on jo tarpeeksi paha, mutta sitten vielä lässyteetään kuinka kaikki ovat kauniita.

Se on loukkaavaa.

Vierailija
5/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että on .

Vierailija
6/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi mies, joka riittää. Helpottaa kyllä elämää, kun olen luontaisesti kaunis. Ei mene paljoa aikaa laittautumiseen. Sitä aina välillä mietin, että miksi moni minua "rumempi" kierrättää useita miehiä eikä yritä löytää onneaan vain yhden kanssa? Miksi moni kuvittelee, että minulla on varmasti useita miehiä?

Vierailija
7/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet olevasi ruma?

-Omistan peilin

-ikä 30+ eikä kukaan ole koskaan ollut kiinnostunut minusta, hautaan mennään neitsyenä

-koskaan ei ole tullut positiivista kommenttia, haukkuja senkin edestä

-tiedän mitkä kauneusihanteet on, en omista niistä yhtäkään ominaisuutta

Vierailija
8/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena saa paljon huomiota, ei toivittuakin ja se on jopa ärsyttävää kun haluaisi vain sulautua massaan eikä tuijotuksia tai isku-yrityksiä. Osaan myös nauttia kauneudestani mutta olen melko epävarma ja silloin koen halua jäädä neljän seinän sisälle. Naiset myös kadehtii ja on ilkeitä. Se on kauniin naisen risti.

Vierailija
9/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kehuttiin tänään kauniiksi, vaikken mielestäni ole. Se tuntui kivalta. Joskus nuorempana kehuttiin useamminkin. Silloin ehkä olin ihan nätti mutta en mitenkään erityisen kaunis. Itse olen kadehtinut myös kauniita naisia. Ajatellut miten helppoa elämä olis jos olis kaunis ja hoikka. :D

Vierailija
10/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö no miekkoset haluavat minusta vain yhtä asiaa ja kaikki jankuttavat koko ajan miten wow ja kaunis ja hyvännäköinen olen. Jossain vaiheessa se alkaa v...ttamaan, en ole mikään esine, minussa on myös sisältö. No ihan kivaa, että miekkoset haluavat minua, mutta parisuhdetta ei ole helppoa saada. Miksikö? No siksi, kun olen kaikille vain koriste. Parisuhde halutaan sellaisten kanssa, jotka eivät kelpaa muille.

Vierailija
11/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että miehiltä heruu jatkuvasti huomiota pyytämättä. t. ex-kaunis

Vierailija
12/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä parisuhdetta mihinkään tarvitse, en todellakaan ikinä itke sen puutetta XD Olen muutenkin niin flirtti luonne, että koko ajan on jonkun kanssa jotain dörtipuhetta XD Mutta olisi se suhde ihan kiva, ehkä.

Vierailija
13/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi mies, joka riittää. Helpottaa kyllä elämää, kun olen luontaisesti kaunis. Ei mene paljoa aikaa laittautumiseen. Sitä aina välillä mietin, että miksi moni minua "rumempi" kierrättää useita miehiä eikä yritä löytää onneaan vain yhden kanssa? Miksi moni kuvittelee, että minulla on varmasti useita miehiä?

Ehkäpä se onkin ne miehet, jotka heivaavat sen rumemman naisen, koska ovat saaneet yhteyden tinskussa vähän parempitasoiseen naikkoseen. Täälläkin ihan avoimesti kertovat, että usein tyytyvät kakkosvaihtoehtoon sitä parempaa odotellessa. Miksi luulet muiden kuvittelevan sinusta yhtään mitään?

Vierailija
14/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois Ap, et ole ollenkaan niin ruma kuin luulet. Jokainen näkee itsensä jotenkin oudon kriittisessä valossa. Uskon että olet myös takuulla jonkun mielestä aivan ihana ja joku näkee myös sinussa sen kauneuden.

Miten määrittelet itse kauniin ulkomuodon? Se ei välttämättä ole ainoa totuus.

Ja vastauksena kysymykseesi, olen itse saanut koko aikuisikäni kuulla olevani kaunis. Jotenkin ilmeisen klassisella tavalla, koska vielä näin 39-vuotiaana huomaan ihmisten jotenkin ”terästäytyvän” kun tulen huoneeseen. Saan helposti katseita ja huomiota, hymyilemällä monesti moni asia sujuu paljon helpommin. Yrittäjänä toimiessa moni asiakas tykästyy minuun tapaamisella ja saan työn hoitaakseni.

Kuten tuossa edelläoleva kirjoitti, naisten kesken, varsinkin uusien tuttavuuksien kanssa joudun todistelemaan että olen hyvä tyyppi. Jollain lailla saan heti sellaisen oudon leiman otsaani, minua kohti ei välttämättä haluta katsoa tai minut yritetään jotenkin sivuuttaa asioista, koska olen luonteeltani kuitenkin reipas ja ystävällinen ne muurit jossain vaiheessa murtuvat. Silti kateutta on ilmassa, jos laittaudun viimeisen päälle juhlakuntoon saan kommentteja ”meinasi lähteä jalat alta”, ”oletko koskaan harkinnut mallin töitä”, ”näytät ihan joltakin missiltä”. Vielä nyt, kahden lapsen äitinä, 39-vuotiaana.

Saan kiittää hyviä geenejä, ryppyjä ei ole tullut yhtään ja liikunta pitää kropan sutjakkaana! Olen tosi onnekas tästä kokemuksestani tämännäköisenä tässä elämässä, tosin en sitä enää nyt aikuisiällä enää paljon mieti, vaikka lähes jokaviikkoista se edelleen on että joku spontaanisti kommentoi ulkonäköäni kivasti. En kuitenkaan itse kuvittele itsestäni liikoja ja tämänikäisenä ei ole tarvetta olla hyvännäköinen enää miehiä varten, vaan ihan täysin omaksi ilokseen.

Vierailija
15/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä on tullut aina paljon huomiota, siinähän se. Muuten ei ole juurikaan vaikuttanut elämääni mitenkään. Olen pidetty ihminen, mutta se johtuu huumorintajustani, sosiaalisista taidoista ja positiivisuudesta. Ulkonäöstä on toki hyötyä, on vaan vaikea verrata koska olen aina ollut nätti. Elämä on siitö huolimatta ollut myös rankka ja vastoinkäymisiä ja suurta surua täynnä.

Vierailija
16/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on tullut on myos mennyt. Miehet vetaa ja naiset polkee.

Niin kauan kun menen 20v Vanhalla romulla, meikitta raasyissa saan pitaa ystavat.

Auta armias kun menen uudella mersulla ja laitan vahan maskaraa. Olenkin yllattaen yksin.

En uskalla kutsua enaan ketaan kylaan.

Talo on liian hieno.

Pahempi siis kun on kaunis on olla myos varakas ja onnistunut. Tama kombinaatio on ihan kuolemaksi.

Mulle on ihan sama mika auto on alla tai mimmoiset seinat ymparilla. Olen yhta onnellinen, mutts pitaa tassa ajatella myos lapsen turvallisuutta ja hyvinvointia.

Sitapaitsi narsisti nakee itsensa kauniina vaikka ei edes olisi.

Moni muun mielesta kaunis ei nae itseaan kauniina. Koska katsoo lahelta ja vain niista piirteira joista ei tykkaa.

Olen omasta mielesta noita-akan nakoinen. Mutta uskottava se on etta yhteiskunta pitaa kauniina kun se lakoaa jalkoihini.

Vierailija
17/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö no miekkoset haluavat minusta vain yhtä asiaa ja kaikki jankuttavat koko ajan miten wow ja kaunis ja hyvännäköinen olen. Jossain vaiheessa se alkaa v...ttamaan, en ole mikään esine, minussa on myös sisältö. No ihan kivaa, että miekkoset haluavat minua, mutta parisuhdetta ei ole helppoa saada. Miksikö? No siksi, kun olen kaikille vain koriste. Parisuhde halutaan sellaisten kanssa, jotka eivät kelpaa muille.

Olen kyllä eri mieltä. Itse koen,että parhaat viedään päältä. Siis jos on sekä kaunis,sekä sisältöä. T: 8, 12 vuotta saman miehen kanssa

Vierailija
18/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi on kehuttu usein elämän aikana ja olen "saanut" hyvännäköisiä kumppaneita ym. Ajattelen silti usein itse olevani ruma.

Vierailija
19/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo totta että muut naiset ovat ilkeitä?

Vierailija
20/58 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja hutsahtava on sitten kaks eri asiaa, niille jotka valittaa ettei kelpaa parisuhteeseen vaikka ovat kauniita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi