Miten mustapäät pois teinin nenästä?
Teini-ikäisellä pojallani on nenä täynnä mustapäitä. Hän itse haluaisi ne pois, mutta ei tehdä mitään "naisellista" kasvohoitoa, eikä myöskään puristele niitä.
Auttaako joku pesuaine? Tai käyttävätkö pojat jotain naamiota? Vai mikä auttaisi?
Ällöttävän näköinen se nenä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Salisyylihapolle ääni. esim. Neutrogenan tuotteissa on sitä tai Mossan skin solution sarjassa.
Saunan tai lämpimän saunan jälkeen kannattaa hoitaa puristelut.
Ruokavaliokin vaikuttaa hirveästi ihon kuntoon..
* siis lämpimän suihkun
Mulla on ollut aina nenä täynnä mustapäitä. Kerran viikossa puristan pois ne talit, mutta jo parin päivän päästä ne on taas tukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustapäälaput, kiinnitä lappu nenään vartiks ja mustapäät lähtee!
Nää ei toimi. Kokeiltu on. Kevyt puristus puhtailla sormilla auttaa. Ihon desinfiointi tän jälkeen.
Puristelusta voi jäädä arpia, jopa onteloarpia. En suosittele!
Höpö höpö, nehän oltais kaikki onteloarpi naamoja. Ja mitäs luulet kosmetol8gien tekevän ihon puhdistuksessa. Eka puristelee ja painelee sillä rautalenkillä mustapäät ulos sirren kuorivat ja putsaavat.
Pakkohan ne on mekaanisesti poistaa. Jos antaa liian pitkää olla siihen jää reikä pysyvästi, vaikka siihen myöhemmällä ikää ei enää talia kertyisikään. Ei ne pesemällä tyhjene itsestään, ainoastaan mustapään päällä oleva lika puhdistuu. Mekaanisesti ne poistetaan kosmetologillakin. Sen jälkeen pitäisi saada huokonen supistumaan. Jos liian pitkään antaa olla niin se huokosen supistumaan saaminen onkin isompi homma eikä välttämättä enää onnistu.
Piti lukea tämä ketju, minulla tuo sama vaiva, olen 45v mies .
Ja olen kokeillut kaiken ,käynyt kosmetologillakin (varoen ettei kukaan nää ku menee sisään)
Takuulla ei ole mitään rasvaa tai muuta mitä en os tässä 30 vuoden aikana kokeillut.
Mutta aina ne mustapäät palaa takas alle viikossa.
Ruokavaliot kunnossa ja muuta,mutta se vaan on nyt näin ja pakko elää tän kans.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mummo käy imemässä lapsilta mustapäät nenistä.
No haa haa. Oletpas vitsikäs.
Sebamed Clear Face -tuotesarja. Siitä pesuvaahto ja kasvovesi. Toimii.
Sperma auttaa tuohon.
SETÄ SPERMA
Vierailija kirjoitti:
Piti lukea tämä ketju, minulla tuo sama vaiva, olen 45v mies .
Ja olen kokeillut kaiken ,käynyt kosmetologillakin (varoen ettei kukaan nää ku menee sisään)
Takuulla ei ole mitään rasvaa tai muuta mitä en os tässä 30 vuoden aikana kokeillut.
Mutta aina ne mustapäät palaa takas alle viikossa.
Ruokavaliot kunnossa ja muuta,mutta se vaan on nyt näin ja pakko elää tän kans.
Rohkeasti vaan sinne. Miehet käyttää oikeasti aika paljon kosmetologien palveluja, poistattaa karvojaan ja harrastavat esteettistä hammashoitoa. Ja tosiaan raavaat duunarit. En ymmärrä miksi pitäisi salailla että on sivistynyt moderni ihminen eikä mikään paskankäryinen juntti.
Salisyylihapolle ääni. esim. Neutrogenan tuotteissa on sitä tai Mossan skin solution sarjassa.
Saunan tai lämpimän saunan jälkeen kannattaa hoitaa puristelut.
Ruokavaliokin vaikuttaa hirveästi ihon kuntoon..