Kävin gynellä lääkäri ryösti mut, miten voi maksaa näin!
Mehiläisen gyne rokotti puolen tunnin tutkimuksesta 140 euroo....mitä ite ootte maksanu. Hirveet ryöstöö.
Kommentit (33)
Mitäs sanot tästä tuntipalkkiosta...sun palkkios on lasten leikkiä
https://uusiterveys.fi/lastenpsykiatrin-tuntipalkkio-hammentaa-onko-tam…
Terveystalo on selvästi kalliimpi. Teit ap hyvän valinnan.
Tuliko vielä toimistomaksu siihen päälle?
Muistaakseni sekin oli mulla viimeksi melkein kakskymppiä, siis siitä että sain ilmoittautua automaattiin ja lääkärikäynnin jälkeen maksoin laskun kassalle.
Mitä maksaa normaalisti julkisella?
Näis on muuten hurjasti hintaeroja mehiläisen terveystalon pihlajalinnan diacorin ja mitä näitä on kesken.
Mulla maksoi mehiläisellä 30 min aika ultralla 240€.
Ai, sain hinta-arvion gynekäynnistä 167€+ultraäänitutkumus 120€, mikä tässä tapauksessa oli välttämätön
Julkisella ei ole gynejä. Pitää mennä yleislääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaikea päästä pelkkään gynen tekemään tarkastukseen, jos ei ole mitään vakavampaa taustalla.
Mulla maksoi Terveystalossa käynti 280 eur, sis.ultraäänen ja papakokeen.Ja siihen lääkkeet päälle apteekista n.50 eur.Kyllä kirpaisi, kallista oli .
140 euroa... sehän on paljon halvempaa kuin mitä mies joutuu maksamaan. Halvalla pääsevät naiset tässäkin. Viimeksi maksoin itse kaksisataa euroa tunnin sessiosta, ihan ns. yksityiseltä sektorilta.
Eiköhän ne nykyään tee aina sen ultran. Ainakin oma lääkärini tekee joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Julkisellehan en minä aibakaan päässyt, koska en tarvitse ehkäisyä tai raskauden keskeytystä tai hoitoa. Tämä suoraan sanottiin, kun ongelmaa terveyskeskus lääkärille valitin. Ei lähetettä. Pääsi kasvain kohdussa kasvamaan julmetun isoksi (15cm). Lopulta huomattiin "vahingossa" toisen ongelman tutkimuksen yhteydessä.
Mehiläisten ylläpito on kallista. Oliko sillä mehiläispuku päällä ?
Zinc