Frank Martelan ulosanti(:
Katson parhaillaan "Elämäni biisi" - ohjelmaa. En ole tiennyt, että Frankilla on noin rasittava ääni, eihän tuosta saa tolkkua ilman kovaa keskittymistä.
Kyllä pitäisi mennä johonkin esiintymiskoulutukseen.
Kommentit (27)
Onko rikkaasta suvusta?
Miten voi kutsua itseään filosofiksi vaikka on vain yliopistosta valmistunut maisteri filosofia pääaineena? Eikös nyt kuitenkin filosofit ole jotain ihan muuta?
Noloja nuo festarimuistelot...
Miksi tuo Hietamies on niin tympeän oloinen?
Tulipa jotenkin negatiivinen kuva tuon perusteella.
Meidän esimiehemme palvoo Frank Martelaa ja hänen elämän oppeja. Itse en voi ottaa vakavasti filosofia leikkivää miljonäärisuvun vesaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän esimiehemme palvoo Frank Martelaa ja hänen elämän oppeja. Itse en voi ottaa vakavasti filosofia leikkivää miljonäärisuvun vesaa.
Sama. Keskenkasvuinen mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on vähän vaikea kyllä saada välillä selvää. Hemmetin fiksu tyyppi muuten kyllä.
Ihme sössötystä ja artikulointi loistaa poissaolollaan. Enkä ole ihan varma tuosta fiksuudestakaan. Jotenkin tuntuu sellaiselta Saarisen oppipojalta. Toki voi olla ajatuksineen 20-30 vuotta aikaansa edellä ja siksi ei oikein aukea tavan tallaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on vähän vaikea kyllä saada välillä selvää. Hemmetin fiksu tyyppi muuten kyllä.
Ihme sössötystä ja artikulointi loistaa poissaolollaan. Enkä ole ihan varma tuosta fiksuudestakaan. Jotenkin tuntuu sellaiselta Saarisen oppipojalta. Toki voi olla ajatuksineen 20-30 vuotta aikaansa edellä ja siksi ei oikein aukea tavan tallaajalle.
Voitko tarkentaa hänen ajatuksiaan, jotka muka aikaansa edellä?
Martela... rahaa riittää. Jää aikaa filosofialle.
Mut joo, ei kyllä ole mikään ilo korvalle.
Martela on symppis tyyppi. Ei uskoisi että on jostain bisnessuvusta. Erittäin humanistinen maailmankatsomus, ei ole samanlainen kuin Esa Saarinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko tarkentaa hänen ajatuksiaan, jotka muka aikaansa edellä?
No sitähän mä tuossa tarkoitin. Olen muutaman luennon ja esityksen kuullut ja ne osat josta sain selvää ei oikein auenneet mulle ainakaan työelämän kontekstissa. Siksi sanoin, että voidaan ehkä tulevaisuudessa huomata, että olivat ihan relevantteja tai sitten ei. Mitään ihmeellistä ja uutta ahaa elämystä ei mulle ainakaan ole tullut.
On niin helppo olla filosofi. Ei tarvi kuin puhua paskaa ja pitää hassua hattua!
Vierailija kirjoitti:
No mun paras ystävä palvoo Jari Sarasvuota. 😬
Isaskar kirjoitti:
On niin helppo olla filosofi. Ei tarvi kuin puhua paskaa ja pitää hassua hattua!
Kaikki nämä gurut on samanlaisia.
Mikä hänen alkuperäinen etunimensä oli ?
Nolo. Tosi mietitty hahmo pukeutumista, puherytmiä ja sössötystä myöten. Kuoren alla ruma epävarma nörtti, joka on opetellut asioita ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Isaskar kirjoitti:
Kaikki nämä gurut on samanlaisia.
No ei ole samanlaisia todellakaan kaikki.
Esim. Esa Saarinen edustaa äärimmäistä individualismia ja poliittisesti aika oikealla. Frank Martela enemmän vasemmalla mielestäni.
Isaskar kirjoitti:
Joo mä olen liian yksinkertainen insinööri, enkä ymmärrä tuon hepun höpötyksistä tuon taivaallista. Kaksi kertaa on työnantaja 'pakottanut' kuuntelemaan tuon epäselvää puhetta ja en todellakaan ymmärrä miksi.
Diandra on uskomaton! Mikä osaaminen, ja eläytyminen. Arvostan.